julo23 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Raczej nie jeszcze nie widzialem wiekszej niz 16 Dębica robi tylko letnie Furio w rozmiarze 225/45/17 Dzięki kolego, nie wiedziałem. Ale i tak psu na budę bo na lato potrzebuje 18''. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Panowie (i Panie ), cos dobrego, w miare rozsadnej cenie 235/40/18 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacha Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Koledzy, proszę o podpowiedź które gumy lepsze do B7 combi w rozm. 205x55x16 1. asymetryczna Nokian WRA3 czy 2. kierunkowa Nokian WRD3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 ja drugi sezon na GoodYear Ultra Grip 7+ jest OK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A na jakim rozmiarze śmigasz na tych GY UG7+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_E007 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Koledzy, proszę o podpowiedź które gumy lepsze do B7 combi w rozm. 205x55x161. asymetryczna Nokian WRA3 czy 2. kierunkowa Nokian WRD3 Generalnie A3 są do mocniejszych aut i z racji bieżnika będą na pewno lepsze na suchym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacha Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Dzięki Seba za podpowiedź. Widze że też masz bude combi, zatem moje pytanie na jakich gumach jeździsz zimą? Może masz sprawdzone kapcie? Piszesz że Nokian A3 jest do mocniejszych aut, moja ma 200KM zatem akurat. Dotychczas auto jeździło na zimówkach asymetrycznych Nexen 235x45x17 i chce poprawić komfort jazdy zimą przechodząc na mniejsze 16` i profil 55. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A na jakim rozmiarze śmigasz na tych GY UG7+ ? 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzastek Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Panowie (i Panie ), cos dobrego, w miare rozsadnej cenie 235/40/18 ?? Ja mam Continental ContiWinterContact TS810 S 235/40R18 ale do tanich nie należą (ok. 1 kPLN/szt) , dobre są Dunlopy Wintersporty i Goodyeary UG7 ale tu też półka cenowa jest pow 1k. Z Tanszych to chyba Falken - coś ok 600-700 pln/szt. , a że masz również mocne auto to jakiekolwiek chinole odradzam ! Raczej przy tej mocy wybieraj to co napisałem powyżej. Zaciski hamulcowe mamy takie same więc poniżej 18" nic ci nie wejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_E007 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Dzięki Seba za podpowiedź. Widze że też masz bude combi, zatem moje pytanie na jakich gumach jeździsz zimą? Może masz sprawdzone kapcie? Piszesz że Nokian A3 jest do mocniejszych aut, moja ma 200KM zatem akurat. Dotychczas auto jeździło na zimówkach asymetrycznych Nexen 235x45x17 i chce poprawić komfort jazdy zimą przechodząc na mniejsze 16` i profil 55. Ja letnie mam z ori s-line 245/40R18 ale bede przechodzil na 225/45R18 Nokian ZG2 bo w nawet lekkich koleinach jest nieprzyjemnie, teraz na zimę kupiłem WR A3 225/55R16 ale z racji pogody nie wrzucałem ich na auto, podobnie do caddy mam WR D3 195/65R15 ale tez nie jeżdżone więc tez nie podpowiem. Ogólnie w ciężkich warunkach zimowych d3 powinny być nieznacznie lepsze, za to na suchym a3 będą lepiej zasuwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Odradzm Falkeny. Dwa sezony na letnich. Auto pływało mimo dobrego zawieszenia i geometri. Bardzo głośnie w porównaniu do Fuldy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Panowie (i Panie ), cos dobrego, w miare rozsadnej cenie 235/40/18 ?? Ja mam Continental ContiWinterContact TS810 S 235/40R18 ale do tanich nie należą (ok. 1 kPLN/szt) , dobre są Dunlopy Wintersporty i Goodyeary UG7 ale tu też półka cenowa jest pow 1k. Z Tanszych to chyba Falken - coś ok 600-700 pln/szt. , a że masz również mocne auto to jakiekolwiek chinole odradzam ! Raczej przy tej mocy wybieraj to co napisałem powyżej. Zaciski hamulcowe mamy takie same więc poniżej 18" nic ci nie wejdzie. Własnie mysle o Falkenach, pomimo opinii wyzej ze sa kiepskie. Mam na lato 3 sezon i dopiero teraz na jesieni zaczely byc glosne - wyzabkowaly sie A nie usmiecha mi sie wydawac 1 tys pln na sztuke opony ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makovic Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ja mam nowe falkeny...z tego sezonu. Jak dotąd warunki są lekkie i śniegu niewiele było ale jak na śliskie podłoże jest naprawdę dobrze. I wbrew temu co kolega pisze trochę wyżej wogole nie są głośne. Wcześniej jeździłem na Pirelli, dunlopach, goodyearach i wielu innych markowych oponach. Miarodajna opinie będę miał po pełnym sezonie zimowym-zakładam że śnieg będzie :-) Jak dotąd Falkeny nie różnią się niczym od innych firmowej...jest dobrze :-) Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 JJak dotąd Falkeny nie różnią się niczym od innych firmowej...jest dobrze :-) Po uzytkowaniu kilku kompletow tej firmy doszedlem do tego samego wniosku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał83 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 ja właśnie kupiłem nowe oponki dębica frigo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUGS Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Co wybrać: 1. BRIDGESTONE 205/55 R16 LM30 BLIZZAK -348,00 zł 2. GOODYEAR 205/55 R16 ULTRA GRIP 7+ -346,00 zł 3. UNIROYAL 205/55 R16 MS PLUS 66 -310,00 zł 4. FULDA 205/55 R16 KRIST MONTERO 3 -317,00 zł 5. PIRELLI 205/55 R16 SNOWCONTROL SERIE II -331,00 zł 6. SAVA 205/55 R16 ESKIMO HP -309,00 zł Potrzebuje taką oponkę, która będzie dawała radę śmigać po nieodśnieżanych drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzastek Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 2 i 1 w takiej kolejności. Będziesz zadowolony. 6 odpuść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicramk Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja jeżdżę juz drugi sezon na Continental WinterContact TS830 i naprawdę polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_E007 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Co wybrać:1. BRIDGESTONE 205/55 R16 LM30 BLIZZAK -348,00 zł 2. GOODYEAR 205/55 R16 ULTRA GRIP 7+ -346,00 zł 3. UNIROYAL 205/55 R16 MS PLUS 66 -310,00 zł 4. FULDA 205/55 R16 KRIST MONTERO 3 -317,00 zł 5. PIRELLI 205/55 R16 SNOWCONTROL SERIE II -331,00 zł 6. SAVA 205/55 R16 ESKIMO HP -309,00 zł Potrzebuje taką oponkę, która będzie dawała radę śmigać po nieodśnieżanych drogach. Fulda Kristall Montero 3 - na śnieg kozak, najlepsza wg wielu testów, jeździłem kolegi vectrą i byłem w szoku jak klei na śniegu i chropowatym lodzie... przy okzaji przyzwoita cena, na GY UG7+ jeżdziłem A3 i były dobre, generalnie droższe opony i wygrywające testy są często po prostu bardziej uniwersalne, są lepsze np. na suchym czy mokrym i niezłe na śniegu, Fulda KM3 na śnieg = bierz śmiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Co wybrać:1. BRIDGESTONE 205/55 R16 LM30 BLIZZAK -348,00 zł 2. GOODYEAR 205/55 R16 ULTRA GRIP 7+ -346,00 zł 3. UNIROYAL 205/55 R16 MS PLUS 66 -310,00 zł 4. FULDA 205/55 R16 KRIST MONTERO 3 -317,00 zł 5. PIRELLI 205/55 R16 SNOWCONTROL SERIE II -331,00 zł 6. SAVA 205/55 R16 ESKIMO HP -309,00 zł Potrzebuje taką oponkę, która będzie dawała radę śmigać po nieodśnieżanych drogach. Fulda Kristall Montero 3 - na śnieg kozak, najlepsza wg wielu testów, jeździłem kolegi vectrą i byłem w szoku jak klei na śniegu i chropowatym lodzie... przy okzaji przyzwoita cena, na GY UG7+ jeżdziłem A3 i były dobre, generalnie droższe opony i wygrywające testy są często po prostu bardziej uniwersalne, są lepsze np. na suchym czy mokrym i niezłe na śniegu, Fulda KM3 na śnieg = bierz śmiało. Zgadza się,ale jeśli niema śniegu,to bieżnik Fuldy znika momentalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się