sonnen_x Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 A może mały tUning? :-) http://www.allegro.pl/item256772854_audi_a8_4_2_quatro_mmmeeegggaaa_limuzyna_tuning_.html
Gość MorgothV8 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Fotki Bixenona na życzenie Od razu zaznaczam że na zdjęciach bardzo ciężko złapać jakość oświetlenia W nocy widać same światła W dzień nie widać świateł Zdjęcia robione z wewnątrz są za ciemne itp. Generalnie jest duzo jaśniej niz na normalnych długich, na krótkich jest trochę ciemniej niz na poprzednich 4300K Generalnie jasność świecenia duzo jaśniejsza niż na normalnych światłach i trochę ciemniejsza niż byłoby na 4300K Mi się bardzo podoba, oswietlenie jest bardzo dobre, zaprezentuje na spociku
strongman Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Ten zart stary jak swiat.No własnie wszystko z opini "kolegów ktorzy maja alfę" Silnik Twin Spark rzeczywiscie jest awaryjny, ale nie bardziej niz 4.2 audi.Prowadze auto szrot i torche sie na tym znam.W alfie bardzo dobrze sprawdzaja sie diesle jtd, nie mowiąc juz o nowej generacji dieseli jtdm.Zero awaryjności, spalanie bardzo małe a dynamika bdb.Alfa to moja ulubiona marka, mialem ich ok 20-25.Wszystkie modele, 33, 155, 156, 166, 147 i ja naprawde nie widze w tym samochodzie wielkiej awaryjności.Jedno jest pewne nie jest to samochód dla neptyków.Bo w serwisie każda głupota kosztuje ciężkie pieniądze.Stad te złe opinie.Jest masa zamienników tanich i dobrych.Przykład? prosze bardzo teraz w 166 zrobilem silnik (wymiana 2 walków i wariatora) koszt całkowity 1000zł silnik jest jak dzwon. Można ? można.Alfa jest jak Media Markt -nie dla idiotów.Omijac trzeba szerokim łukiem "fachowców", ktorzy na widok tej marki sapią, wzdychają i się pocą, bo maja siano w głowie i nie wiedzą jak sie zabrać do roboty..Przerasta ich technika.Jak ktos jest nieudacznikiem zyciowym to za klapkę przeciwsłoneczna zapłaci w serwisie 300zł, potem chodzi i gada głupoty.A co do wygladu...jezeli sądzisz ze nie jest wazny...Dla mnie to podstawa.Samochód ma cieszyc oko. Wracajac do a8 moim zdaniem stara buda wymaga podrasowania.Bez przesady, ale ladne felgi(najlepiej chromki s line)itd, bo ten samochód naprawde opatrzył sie strasznie i jedyne co moze go uratowac to wlasny lift, zresztą jak kazdy stary samochód. [br]Dopisany: 02 Listopad 2007, 22:44 _________________________________________________tylko nie myslce, ze jestem prezesem loży szyderców i wszystko krytykuje.A8 4-5 lat temu robilo na mnie naprawde spore wrazenie.Ale 5 lat w motoryzacji to lata swietlne.Zmieniaja sie gusta.U mnie proces jest przyspieszony wielokrotnie bo handluje samochodami i zmieniam je w ilosciach hurtowych.Nawet jak j akis odstawiam "dla siebie" to kazdy sie nudzi max po miesiącu.dlatego tak psiocze na stare A8, ale na pewno jest to furka która ma styl i klasę.No i doceniam prawdziwą pasję posiadacza, widać ze jest podjarany niesamowicie, a to o to chodzi, zeby nie tylko autka wozily nam dupska, ale dostaraczly przyjemnosci.Pozdro
Nowak_zg Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 strongman wyzej napisales ze 166 i a8 to ta sama klasa no niezupelnie 166 i a6 to ta sama klasa poza tym kuzyn mial alfe i poweidzial nigdy wiecej alfy to prawda ze niektorzy kochaja ta marke a inni nie nawidza z tego co wiem w alfach najmniej awaryjne sa silniki 1.8 ( mowie o modelu 156 ) kolega teraz kupil 166 2.4 jtd i pali mu w miescie 10l ropy wg mnie taka a8 4.2Q wcale nie pali az tak duzo w stostunku do pojemnosci napedu Q oraz tip tronica mi sie ciagle podoba.... z ladna felga oczywiscie a co do bixenonu po prostu wypas aha i co do pieknej lini alfy ( 156 tak ma piekna brerea ma cudna linie 159 tez ) ale 146 wg mnie jest ochydna 166 tez jest fajna ale po lifcie ( poza przyciezkim tylem ) a przed liftem przod z tymi malutkimi swiatlami wyglada jakby byl bardzo smutny.... to taka moja subiektywna opinia tylko ( nie mam zamiaru tu wywolywac klutni )
Gość gugas Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 EDIT Żeby nie robić OT wracam do A8. To auta jak na limuzynę ma ponadczasową linie. Wystarczy przyciemnić szybę, dać konkretną felgę i jest miodna kanapa, bo takie ma zastosowanie A8.
Gość MorgothV8 Opublikowano 5 Listopada 2007 Opublikowano 5 Listopada 2007 Coż ja słyszałem że alfy się psują - ale oczywiście od "teoretyków" Jeżeli kolega miał faktycznie 20-25 Alf i mówi że to kwestia ceny częsci i odpowiedniego serwisu to zaczynam mu wierzy ć, bo jak polscy druciarze zaczną "po swojemu" naprawiać Alfy swoimi genialnymi "zamiennikami" to faktycznie na większą skalę może zepsuć to opinię o marce.... Ja tam do swojej A8 pakuje tylko oryginały, nie chcę z niej robić chińszczyzny... EDIT: LOL ale jako że xenonów 12000K nie ma jakiś dobrych firm (typu Philips/OSRAM itp) to zapodałem jakieś polskie wynalazki (Snoob.PL) - na razie działają i świecą fajnie.
schiller Opublikowano 5 Listopada 2007 Opublikowano 5 Listopada 2007 ok, wszystko pięknie ładnie ale powoli sie OT robi... tu dyskutujemy tylko na temat A8
Reggi Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 MorgothV8 Xenon dał duzo na + . Ale wg. mnie lepiej zainwestowac w zestawy xenonu 8000K siemensa czy bosha (były na allegro za dobra kase ) niz jakies kombinowane 12000k . Chyba ze roznica swiatła jest mega odczuwalna . [?] Tak czy siak furman poprawił looka
pet3r Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 różnica jest na pewno odczuwalna - czym większa temperatura światła tym mniejszy zasięg i widoczność ale xenon sam w sobie daje ogromną poprawę w porównaniu do konwencjonalnych świateł więc różnicę między 8k a 12k można sobie podarować na rzecz lepszego wyglądu
Reggi Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 więc różnicę między 8k a 12k można sobie podarować na rzecz lepszego wyglądu no własnie tez tak myśle . Ale czy 8000K jest bardziej niebieska czy bardziej biała poświata ? U Margotha jest wporzadku ale ciekawe ile to poświeci , i jaki był koszt ??
pet3r Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 8000 będą "bardziej białe" czym większa temperatura, tym barwa bardziej zbliżona do fioletu.
Gość MorgothV8 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Koszty: 2 x zarnik made in china/PL Snoob.pl 140 x 2 = 280 zł + przesyłka = 304 PLN Rezanie reflektorów na Bixenon: 2 soczewki bixenonowe od merca S 150 x 2 = 300 PLN Robocizna: Heveliusz z AKP 200 PLN RAZEM: 804 PLN Co do świecenia to juz zostało powiedziane, są ciemniejsze od 8000K, jaśniejsze od halogenów i maja upragniony niebiesko-fioletowy kolor - a taki chciałem [br]Dopisany: 2007-11-09, 12:10:33_________________________________________________Moja V-ka dostała nowy pasek rozrządu i alternatora, rolki, napinacze, śrube centralną, pompę wody oraz termostat Przy tej okazji zniknęły problemy niedogrzewania auta, teraz nawet w zimie na trasie przy stałej 120 km/h temp jest 90 stopni, na VAG-u 91 stopni Ostatnio zrobiłem małą sesyjkę zdjęciową http://img101.imageshack.us/img101/908/p1020052ot9.jpg http://img101.imageshack.us/img101/1469/p1020053af6.jpg http://img184.imageshack.us/img184/207/p1020054gm0.jpg http://img101.imageshack.us/img101/6153/p1020058lb8.jpg http://img184.imageshack.us/img184/7820/p1020060rc4.jpg http://img101.imageshack.us/img101/2885/p1020065sl9.jpg http://img184.imageshack.us/img184/8458/p1020069rj1.jpg http://img101.imageshack.us/img101/1048/p1020072nh0.jpg http://img101.imageshack.us/img101/4925/p1020073ue6.jpg http://img101.imageshack.us/img101/6132/p1020075fo3.jpg http://img184.imageshack.us/img184/2994/p1020076hn2.jpg http://img184.imageshack.us/img184/4356/p1020077qc1.jpg http://img101.imageshack.us/img101/7282/p1020079lh1.jpg http://img101.imageshack.us/img101/2395/p1020080ke0.jpg http://img184.imageshack.us/img184/1338/p1020081jr3.jpg http://img101.imageshack.us/img101/8773/p1020082nh6.jpg http://img184.imageshack.us/img184/3278/p1020083rz8.jpg http://img101.imageshack.us/img101/7985/p1020085ki1.jpg http://img184.imageshack.us/img184/4844/p1020086lt6.jpg http://img184.imageshack.us/img184/9007/p1020087hl0.jpg http://img101.imageshack.us/img101/4057/p1020088cz3.jpg http://img184.imageshack.us/img184/1647/p1020090du5.jpg http://img101.imageshack.us/img101/1863/p1020091rx2.jpg http://img101.imageshack.us/img101/1231/p1020092vi7.jpg http://img184.imageshack.us/img184/6861/p1020093ee1.jpg http://img101.imageshack.us/img101/8853/p1020094eu6.jpg http://img184.imageshack.us/img184/9583/p1020095sc3.jpg http://img184.imageshack.us/img184/2156/p1020096xg1.jpg http://img184.imageshack.us/img184/2972/p1020097hv2.jpg http://img101.imageshack.us/img101/4351/p1020098bd5.jpg http://img184.imageshack.us/img184/2459/p1020099nh4.jpg http://img184.imageshack.us/img184/1781/p1020101en0.jpg http://img184.imageshack.us/img184/2327/p1020102vy8.jpg
ykk Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 MorgothV8 czemu jeszcze nie zmieniles kierunkow na biale..?
Gość MorgothV8 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Bo nie widzę takiej potrzeby, serio Poza tym generalnie wyznaję raczej serię..... ewentualnie większe felgi i lekkie przyciemnienie szyb ... i starczy
schiller Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 wyznaję raczej serię..... ... co sprawiło ze założyłeś sobie 12 k xenonki...
Gość MorgothV8 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 To był przypadek serio, opisywałem to Miałem awarię xenonu i musiałem wymienić żarniki, a skoro juz musiałem to zachciało sie bixenonu (jewdnak fajniejszy od normalnego), a niebieskie od dziecka lubiłem Jakieś tam małe zmiany lubię: jak pisałem może felgi, przyciemnienie, może jakiś custom wydech (ale nie jakiś wieśniacki), ale to naprawdę małe priorytety... ważniejsze aby stan techniczny był tip-top [br]Dopisany: 2007-12-19, 14:55:01_________________________________________________A8-ka miała dzwona (wpadła do rowu z powodu poślizgu), jest już u mechanika, wszystko rozebrane i ocenione Oberwała od dołu z prawej (została podbita wpadając do rowu) Była na jakimś tam urządzeniu do sprawdzania geometrii (nie znam się) - geometria nie tknięta, wszystkie punkty konstrukcyjne OK, rama ok, podłużnice OK Uderzenie rozwaliło zderzak, belkę zderzaka i wzmocnienie przednie, chłodnica wody cofnęła się, rozwaliło rurę wodną (płyn uciekł) Zablokowało pasek alternatora, fragment ramy uszkodził osłone paska rozrządu i jeden napinacz, chłodnice i alternator zostały sprawdzone i są całe, wzmocnienie ustępując i idąc do góry uszkodziły totalnie plastiki reflektorów (lampy i kierunki do wymiany), maska prosta, nadkola/błotniki proste aczkolwiek odchylone (całościowo) lekko w prawo (w/g blacharza bez problemów je naprostują) Auto już dokładnie rozebrane, częsci się szukają, (znalazłem dawcę w okolicach Sieradza i podałem jego kontakt blacharzowi), auto ma być zrobione na tip-top tylko na oryginalnych częsciach (niektóre uzywane, inne nowe np. osłona rozrządu, napinacz, rura chłodnicy, mozliwe że reflektory nowe ale bez ksenonu - bo przełożę sobie bixenon z aktualnych). Największy problem w/g blacharza to wzmocnienie przednie (trzeba znaleźć idealne, nie bite, nie spawane, nie prostowane, nie drutowane, nie lutowane, nie szpachlowane itd, nowe chyba jest drogie na razie nawet nie wiem ile kosztuje) Auto ma stać mniej więcej do 10 lutego (bo naprawa droga i częsci trzeba dokładnie poszukać). Koszty szacowane przez blacharza to około 5000 PLN, z czego 2000-2500 PLN robocizna....
12RAEL Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 niech szybko wraca do zdrowia trzymajcie się :th: odgrzejesz jeszcze jednego Kotleta i gwarantuje Ci że przygarniesz KROPKA
Gość MorgothV8 Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Nareszcie pierwsze dobre info. Auto już poskładali, jeszcze lakierowanie boczków oraz wyrezanie spowrotem bixenonu i będzie 100% gotowe. Brakuje kilku bardzo drobnych częsci typu jakieś plasticzki, uchwyty itp - kazałem kupić gościowi w serwisie bo to groszowe sprawy Wszystko proste, nie trzeba było naciągać na żadnych ramach, wszystkie wymiary ok, auto proste jak..... Kwestia polakierowania i odebrania bixenonów (Wysyłam 4 reflektory i 2 nowe szkła do heveliusza, on mi wyreza spowrotem bixenon - przełoży z moich i poskłada 2 wypaśne reflektory, tym razem na jakiś ori OSRAM/PHILIPS 4300K) ............. jeszcze z tydzień może dwa i w końcu będę miał moją audiczkę ..............
Nowak_zg Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 a przod bedzie poliftowy czy zostaje taki jaki byl ? czekam czekam .... na efekty
Gość MorgothV8 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Taki jak był - używam tylko ori częsci.... poza tym moim zdaniem wyglądałby wtedy jak nędzny przeszczep
Rekomendowane odpowiedzi