damianek33 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam i prosze o analizę logów z góry wielkie dzięki <br>000 http://img36.imageshack.us/img36/4799/000pn.jpg <br>001 http://img189.imageshack.us/img189/1392/001ywe.jpg <br>003 http://img36.imageshack.us/img36/5239/003se.jpg <br>004 http://img196.imageshack.us/img196/8334/004lz.jpg <br>008 http://img686.imageshack.us/img686/7171/008xz.jpg <br>010 http://img163.imageshack.us/img163/526/010afs.jpg <br>011 http://img687.imageshack.us/img687/5842/011pg.jpg
bolo73 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Przepływomierz do wymiany. Sprawdź filtr powietrza.
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Przepływomierz do wymiany. Sprawdź filtr powietrza. spokojnie to pozniej ... najpierw podmienic N75 zeby doladowane wrocilo ...
damianek33 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Czyli w koncu koledzy od czego mam zacząć? Filtr był wymieniony 4tys. km. temu
przemik Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zacznij od sprawdzenia szczelnosci ukladu dolotowego... pozniej N75.... pozniej... pokaz logi...
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zacznij od sprawdzenia szczelnosci ukladu dolotowego... mozna pomacac ...
damianek33 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 W tym tygodniu powymieniałem wężyki podcisnieniowe oraz wyczysciłem przepływomierz. Prosze o kolejną analize logów http://img35.imageshack.us/img35/2866/011ms.jpg http://img717.imageshack.us/img717/2673/003sg.jpg
superdziki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Turbo troszke lepiej ale jeszcze nie osiaga wartosci zadanych, podmien N75. Przeplywka duzo lepiej teraz wyglada ale zrob jeszcze log z grupy 8
przemik Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Log zle zrobiony. Wydaje sie, ze pedał nie byl wcisniety do oporu. Trzeba bedzie powtorzyc - 010 i 011. Sprawdziles szczelnosc ukladu dolotowego ? Pozdro
damianek33 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Wymieniłem dzisiaj podejrzany o nieszczelnosc interculer, po zdjeciu dolnego węża wylało się troche oleju czy to jest oznaka konca turbiny. Zrobiłem po tej wymianie kolejne logi i prosze o ocene http://img515.imageshack.us/img515/7094/003ti.jpg http://img205.imageshack.us/img205/1750/008qn.jpg http://img96.imageshack.us/img96/8404/011rh.png
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Dziura w dolocie,albo turbo juz jest kiepskie.Przeplywomierz też,ale najpierw zacznij od turbo
damianek33 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 A dokładnie co mam zaczac z tym turbo?
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Posprawdzaj caly uklad dolotowy IC-Turbo.Ciegno Wg moze byc zle ustawione.Albo turbo do wymiany.Innych opcji niema
damianek33 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Węże wyjscie wejscie do IC miałem wymontowane przy okazji wymiany IC i są OK. Po dodaniu gazu robią sie nabrzmiałe wiec szczelnosc jest
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 To jedna opcje mozesz wykluczyc.Albo czeka cie robienie duzo logow i ustawianie WG.Albo sprawdz LUZ WIRNIKA TURBINY.
medman Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Regulacja cięgna WG turbiny powinna przynieść w twoim przypadku pozytywny skutek. Sprawdź przy okazji czy przewody elektryczne na wtyczce od n75, pod gumą osłaniającą nie są czasami przełamane.
damianek33 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 Przebadałem dzisiaj te węże i, wymontowałem wąż u dołu turba idący do IC i wąż ten jest OK ale czemu jest on od górnego cibanda do dołu upaćkany olejem? ten wyciek wygląda tak http://img713.imageshack.us/img713/541/dscf7441.jpg poza tym posłuchałem waszych podpowiedzi i zabrałem się za regulacje sztangi. A to są logi po tej regulacji /skróciłem o jeden pełny obrót cięgna / http://img713.imageshack.us/img713/849/003ancic.jpg http://img713.imageshack.us/img713/4629/011xf.jpg luzu wirnika nie wyczułem, i co wy na to?
medman Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Podkręć jeszcze trochę i będzie git Widać na logach że jest już lepiej w przy wyższych obrotach. W wężu tym od turbiny zawsze trochę oleju się zbiera ale nie ma co brać do głowy. Auto masz nie nowe więc nie oczekuj ze wszystko będzie czyste. Sprawdzaj regularnie poziom oleju w silniku a tym wężem się nie przejmuj.
damianek33 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 Ale ten olej nie był wewnątrz tylko wąż był upaćkany na zewnątrz tak jak by kapało z tej gruszki jaka jest na zdjęciu lub z turba[br]Dopisany: 02 Luty 2010, 22:32_________________________________________________Dzisiaj mamy niedziele więc poświęciłem godzine na kolejną regulacje cięgna. W tej chwili cięgno skrócone jest o 3,5 obrotu a to są efekty mojej pracy 011 http://img136.imageshack.us/img136/3439/011jhz.jpg 008 http://img502.imageshack.us/img502/7936/008qar.jpg 003 http://img246.imageshack.us/img246/3922/003rm.jpg prosze o analize tych logów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się