Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wydobywa się olej z tłumika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mocno ubywa oleju? jesli tak to pewnie turbo wywala olej w komin, szykuj sie do regeneracji turbo.

Opublikowano

nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju :wink4:

Opublikowano

kolego ile tego oleju :cool1:

Opublikowano
  Lukas4334 napisał(a):

kolego ile tego oleju :cool1:

mnie pytasz? :cool1:

Opublikowano
  SoMeS napisał(a):

nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju :wink4:

Siema

Dobra a tak na poważnie to turbina mówi pomału ze juz ma dość i musisz niestety ją wymienić albo zregenerować tylko ze z tym bywa różnie.

Pozdro

ZC

Opublikowano
  Zimny Chirurg 2 napisał(a):
  SoMeS napisał(a):

nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju :wink4:

Siema

Dobra a tak na poważnie to turbina mówi pomału ze juz ma dość i musisz niestety ją wymienić albo zregenerować tylko ze z tym bywa różnie.

Pozdro

ZC

:good:

Opublikowano

ta.. najlepiej wymienić turbinę.. a co jeżeli to nie turbina?

Chłopaku, jak dużo jest tego oleju i gdzie się osadza/zbiera? Jaki silnik ma apetyt na olej?

Chodzi Ci o to, że masz zafajdaną końcówkę wydechu czymś podobnym do oleju?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podpinam się pod temat. Po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł z max do min. Czy to turbina czy inna przypadłość? Proszę o podpowiedź.

Opublikowano
  darioz napisał(a):

Podpinam się pod temat. Po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł z max do min. Czy to turbina czy inna przypadłość? Proszę o podpowiedź.

Moze byc duzo przyczyn,kopci?? Moze byc turbo,rownie dobrze mozesz miec wyciek,albo pierscienie

Opublikowano
  darioz napisał(a):

Podpinam się pod temat. Po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł z max do min. Czy to turbina czy inna przypadłość? Proszę o podpowiedź.

zajrzyj pod auto czy nie ma wycieku. zwroc uwage na wyglad spalin w czasie jazdy oraz na biegu jalowym. niebieski dym znaczy pali olej.

przyczyny. uszczelniacze zaworow, zapieczone pierscienie zgaraniajace, lub turbina.

najczesciej przyczyna jest turbina.

Opublikowano
  darioz napisał(a):

kopci na biało. Zresztą przy tak panujących mrozach trudno ocenic spaliny bo wszystkie wygladaja identycznie

w takim razie to para...

wydaje mi się że najzwyczajnej Ci tego oleju po prostu tyle zjada :gwizdanie:

Opublikowano
  SoMeS napisał(a):

nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju :wink4:

A co do tego ma filtr oleju ????

Opublikowano
  akmon napisał(a):

Pewnie miał na myśli filtr oleju dziurawy lub niedokręcony . Filtr powietrza to zgoda

bingo

Opublikowano
  SoMeS napisał(a):
  akmon napisał(a):

Pewnie miał na myśli filtr oleju dziurawy lub niedokręcony . Filtr powietrza to zgoda

bingo

No chyba że tek :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...