pawel2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 witam mam problem wydobywa się olej z tyłu młotnika
Gwerty Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 mocno ubywa oleju? jesli tak to pewnie turbo wywala olej w komin, szykuj sie do regeneracji turbo.
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju Siema Dobra a tak na poważnie to turbina mówi pomału ze juz ma dość i musisz niestety ją wymienić albo zregenerować tylko ze z tym bywa różnie. Pozdro ZC
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju Siema Dobra a tak na poważnie to turbina mówi pomału ze juz ma dość i musisz niestety ją wymienić albo zregenerować tylko ze z tym bywa różnie. Pozdro ZC
spetsnaz Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 ta.. najlepiej wymienić turbinę.. a co jeżeli to nie turbina? Chłopaku, jak dużo jest tego oleju i gdzie się osadza/zbiera? Jaki silnik ma apetyt na olej? Chodzi Ci o to, że masz zafajdaną końcówkę wydechu czymś podobnym do oleju?
darioz Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Podpinam się pod temat. Po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł z max do min. Czy to turbina czy inna przypadłość? Proszę o podpowiedź.
vauxhall95 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Podpinam się pod temat. Po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł z max do min. Czy to turbina czy inna przypadłość? Proszę o podpowiedź. Moze byc duzo przyczyn,kopci?? Moze byc turbo,rownie dobrze mozesz miec wyciek,albo pierscienie
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Podpinam się pod temat. Po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł z max do min. Czy to turbina czy inna przypadłość? Proszę o podpowiedź. zajrzyj pod auto czy nie ma wycieku. zwroc uwage na wyglad spalin w czasie jazdy oraz na biegu jalowym. niebieski dym znaczy pali olej. przyczyny. uszczelniacze zaworow, zapieczone pierscienie zgaraniajace, lub turbina. najczesciej przyczyna jest turbina.
darioz Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 kopci na biało. Zresztą przy tak panujących mrozach trudno ocenic spaliny bo wszystkie wygladaja identycznie
SoMeS Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 kopci na biało. Zresztą przy tak panujących mrozach trudno ocenic spaliny bo wszystkie wygladaja identycznie w takim razie to para... wydaje mi się że najzwyczajnej Ci tego oleju po prostu tyle zjada :gwizdanie:
tom2009 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 nie konieczne suszarka... miałem podobny przypadek i u mnie przyczyną był.. filtr oleju A co do tego ma filtr oleju ????
akmon Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pewnie miał na myśli filtr oleju dziurawy lub niedokręcony . Filtr powietrza to zgoda
SoMeS Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pewnie miał na myśli filtr oleju dziurawy lub niedokręcony . Filtr powietrza to zgoda bingo
tom2009 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pewnie miał na myśli filtr oleju dziurawy lub niedokręcony . Filtr powietrza to zgoda bingo No chyba że tek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się