Gość Tomboy Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Mam problem (moze mały może duzy - nie wiem). Pierwsze uruchomienie silnika...i musze go dlugo kręcić. wymieniłem świece - podpiąłem pod kompa i niby wszystko ok...Nie wiecie co to może byc???????
spanky Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 rozumiem ze pod pojeciem wszytko ok tez masz na mysli kat wtrysku .... swiece nie maja znaczenia ... jest goraco .... :twisted: cos musi byc z ukladem zasialania paliwa ,pompa wtryskowa,moze zapowietrzony uklad,moze filtr paliwa zapchany .....
Gość Tomboy Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 a masz jakiegos fachowca ktory by mi to sprawdzil????
malinator Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 hmm nie wiem czy Audi ma cos takiego jak miala Vectra# otoz, kiedys mialem podobny przypadek w Vectrze, dlugie krecenie i takie tam, okazlo sie ze przewody zwrotone nie trzymaly cisnienia i cale paliwo wracalo do baku, nim zdazyl zassac trwalo to jakas chwile, pytanie czy audi tez posiada takie przewody, ale to juz pytanie do specjalistow moze sporobuj postawic auto na gorce przodem w dol i bedzie wtedy wszystko jasne czy to sa przewody pozdro
pet3r Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 mam identycznie u siebie. spanky - czy rzeczy, o ktorych wspomniales moga miec rowniez wplyw na spalanie? jak sprawdzic kat wtrysku? czy zwykly mechanik mi to zrobi, czy moze musze jechac do fachowca? ja filtry mam powymieniane wiec odpadaja.
dark79 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Opublikowano 24 Czerwca 2006 mam identycznie u siebie. spanky - czy rzeczy, o ktorych wspomniales moga miec rowniez wplyw na spalanie? jak sprawdzic kat wtrysku? czy zwykly mechanik mi to zrobi, czy moze musze jechac do fachowca? ja filtry mam powymieniane wiec odpadaja. w benzynie to najwyżej kąt zapłonu możesz sprawdzić
pet3r Opublikowano 24 Czerwca 2006 Opublikowano 24 Czerwca 2006 mam identycznie u siebie. spanky - czy rzeczy, o ktorych wspomniales moga miec rowniez wplyw na spalanie? jak sprawdzic kat wtrysku? czy zwykly mechanik mi to zrobi, czy moze musze jechac do fachowca? ja filtry mam powymieniane wiec odpadaja. w benzynie to najwyżej kąt zapłonu możesz sprawdzić dzieki za uswiadomienie mnie! pozdro
Radek321 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Opublikowano 24 Czerwca 2006 hmm nie wiem czy Audi ma cos takiego jak miala Vectra# otoz, kiedys mialem podobny przypadek w Vectrze, dlugie krecenie i takie tam, okazlo sie ze przewody zwrotone nie trzymaly cisnienia i cale paliwo wracalo do baku, nim zdazyl zassac trwalo to jakas chwile, pytanie czy audi tez posiada takie przewody, ale to juz pytanie do specjalistow moze sporobuj postawic auto na gorce przodem w dol i bedzie wtedy wszystko jasne czy to sa przewody pozdro Karzdy samochód posiada
Gajzer Opublikowano 24 Czerwca 2006 Opublikowano 24 Czerwca 2006 a ile musisz go krecic?? 3 s ?? bo jezeli to jest czas tak krotki przy pierwszym odpalaniu to w normie z tego co wiem, ja mam benzyne ale z rnca musze tez pokrecic i mechanik powiedzial ze tak mam byc, poprostu olej silnikowy musi sie rozprowadzic, samochcody nowe potrafia duzej krecic niz (125p) mialem kiedys 125 i palil doslownie od dotyku ale to bylo bardzo zle z tego co mowili niektorzy
Krzychu88 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Moj znajomy mial tak w Tdi 90KM a4 b5 i padla mu pompa wtryskowa :neutral:
bratpit Opublikowano 25 Czerwca 2006 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Mam problem (moze mały może duzy - nie wiem). Pierwsze uruchomienie silnika...i musze go dlugo kręcić. wymieniłem świece - podpiąłem pod kompa i niby wszystko ok...Nie wiecie co to może byc??????? Odkręć osłone silnika i niech ktoś kręci rozrusznikiem patrz na przewody paliwowe przy pompie dokładnie w kawałek przezroczystego przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej. Jeżeli lecą banie to poszukałbym nieszczelności w układzie doprowadzenia paliwa. Te auta mają to do siebie że lubią się zapowietrzać. Sprawdz czy nieciągnie ci gdziś powietrza.
bronson Opublikowano 25 Czerwca 2006 Opublikowano 25 Czerwca 2006 eżeli lecą banie to poszukałbym nieszczelności w układzie doprowadzenia paliwa. tia ... też polecam sprawdzenie przewodów paliwa do pompy, miałem takie same objawy w megacie dTi, jak był zimny to raz palił od kopa a raz musiałem go kręcić, czasimi krócej czasami dłużej... P.S. Jeśli z pompą jest coś nie tak to powinno wyjść po podłączeniu do kompa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się