Arturo86r Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam Wszystkich, na forum jestem od kilku dni wiec postanowilem na dobry początek pokazac moja mała. Rok produckji 1996, silnik 2,6 V6 150km, kolor czarny Z wypasu bardzo malutko : elektryczne szyby, lusterka, centralny zamek, ABS, sportowe siedzienia, regulacja kiery.Fotki jeszcze z dnia kupna. Co do modow to jeszcze nie wiem w ktora strone pojsc, wiec czekam na opinie i komentarze. Pozdrawiam wszystkich
Kędzior Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 siemka, nom kolejna Vka na pokładzie ja na początku zdjął bym oznaczenia z tylnej klapy, i wymienił kierownicę na S4, pojeździsz troche i jak będzie wszystko wporządku to można myśleć co dalej :>
Arturo86r Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 oznaczenia tez chcialbym wywalic tylko jak to zrobic bezkolizyjnie dla lakieru
mrogal Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 oznaczenia tez chcialbym wywalic tylko jak to zrobic bezkolizyjnie dla lakieru grzec szuszara az tasma klejaca na znaczku zmieknie i poporstu przekrecajac oderwac
pablo_9 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ładna czarna sztuka, fotele sportowe...
przemo86 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 kędzior to już chyba jakas plaga na te V-ki ładny kolorek wnętrze szkoda że fwd :gwizdanie: gratki za wybór silnika jeśli chodzi o zmiany to ja w pierwszej kolejności zainwestowałbym w lampy po drugim lifcie
Kędzior Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 nom mówię że powinniśmy założyć jakiś osobny wątek dla Vek nom lampki poliftowe jak najbardziej by się przydały i do przodu i do tyłu bardzo by odmłodziły furacza
Arturo86r Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 o lampach pomyslimy, jezeli moge prosic uzytkowników silników V o opinie, specyfikacje, spalanie i ogolna charakterystyke silnika (co lubi czego nie) z gory dzieki :> pozatym przyznam ze meczy mnie pomysl ze zrobieniem znaczka i obwodki grilla na czarno. co wy na to?
Rafal_ Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Fajna sucz Do mocy zbytnio się nie przywiązuj bo zaraz będzie Ci jej brakować (zostanie tylko ładny dźwięk) Fotele A co do modów to masz sporo możliwości - kierunki boczne (białe), lampy tył-przód na poliftowe, zawias na niższy, kierownica, felgi i wiele wiele innych Zależy co lubisz i ile chcesz na to przeznaczyć czasu i pieniędzy
Radziu Audi A4 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Koniecznie lampki zespolone ori valeo, albo depo, tył II lift, albo jakieś inne ładne;) kierunki boczne zmienić (mała rzeccz a cieszy) troche w dół, ładna fela, i iemne szybki. I będzie ites majonez;) :good:
Arturo86r Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 Widze temat sie kreci no wlasnie nie wiem czy zafundowac malej glebe, bo teraz komforcik jest,a na glebie duzo z niego nie zostanie raczej. No i gdzie walsciciele V-ek czekam na info na temat silniczka... pozdro for all
1991Kamil Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 - kolor - silnik - wyposażenie - fotele Można zaproponować jakieś fajne fele, lampy z wersji po lifcie. W środku kierownica od S4 i na drzwi karbon/drewno. Fotele ładnie wyprofilowane i ten odcień. Szkoda, że nie skóra
Kędzior Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 z silnikiem wyjdzie w praniu ja niemogę nic na ten temat powiedzieć bo krótko swoją jeżdżę :>
Arturo86r Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 krotko jezdzisz ale ile pali mozesz juz chyba napisac
PABLO Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Elo Widzę że kolejna Vka i to taka jak moja Jak zobaczyłem te fotki z zewnątrz to od razu mi się przypomniała moja jak ją kupiłem Koledzy już Ci doradzili w jakim kierunku powinieneś iść. Wg mnie zrobił bym w takiej kolejności: 1 - Zmieniasz lampy przód i tył na II lift => przednie Valeo/depo, tył ewentualnie nowe Ledy są i jak się wku%$ to moje ledy sprzedam i je kupie, mowa o tych: Na czarnej wyglądają bardzo dobrze 2 - Zmieniasz kierunki na białe (na błotnikach) 3 - Kiera od S4 4 - Na lato minimum 17" gustowne fele 5 - Zawias min. -20mm 6 - Hidy (ksenon) najlepiej barwa 6000K 7 - Jak Ci będzie brakowało mocy później to wycinasz kata, sprawdzone i Vka już ciągnie od dołu i później czujesz jak byś miał przyrost + 20KM Tyle jeśli chodzi o zmiany które odmienią audike w nie do poznania :gwizdanie: Co do kolejnych modów nie ma się co wypowiadać typu zmień zderzak na S4, dokładki itd bo wszystkiego nie ogarniesz na początku. Co do spalania i eksploatacji to wal śmiało z pytaniami. Pozdro
Kędzior Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 krotko jezdzisz ale ile pali mozesz juz chyba napisac nom to akurat mogę napisać :> zależy od stylu jazdy moja 2,8 jeżdząc po miescie normalnie płynnie 11-12 litrów, na trasie przy płynnej jeździe 8-9, a jak sie chce poszaleć no to lubi sobie już łyknąć hehehe
PABLO Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Co do spalania: 2.6 V6 pali najwięcej z wysoko pojemnościowych silników w B5, taki to już motor, 2.8 (174KM) oraz 2.8 30v (193KM) katalogowo palą średnio 0,5 - 1l mniej ale prawda jest taka że nie ma co się tym przejmować bo wszystko zależy od stylu jazdy. Ja najmniej zszedłem po mieście 9,5l założyłem się z kumplem o flaszkę bo nie wierzył, twierdził że taki silnik przy spokojnej jeździe po mieście spali min. 13l Mówię mu: Zalewasz 10l do baku i jeździmy po całym Krk w godzinach szczytu, nie ważne jak jeździłem że biegi zmieniałem do 2300 obr i przy 90km/h jechałem na 5tce i emeryci mnie wyprzedzali Ważne że przy przejechaniu 106 km zaczęło już brakować paliwa co udowodniłem że 2.6 ABC potrafi mało spalić jak się potrafi. Ale przy normalnej jeździe po mieście czyt. trochę dynamicznej, trzeba liczyć 12l/100km Jeśli chodzi o trasę to od 7,5 do 9l.
Arturo86r Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 No to spalanie malutkie jak na taka pojemnosc co do zaqwiechy to juz mam pytanie... ile moge maksymalnie polozyc mała na orginalnych amorkach, czy wogole jest taka mozliwosc czy odrazu trzeba bedzie kupic sportowe amory. Pozatym nizsza zawieche znosza wahacze z przodu??bo nie chciablym po zmianie springów odrazu remontowac calego przodu. Co do silnika mam pytanie jeszcze odnosnie iskry... jak jest w 2,6 cewki->przewody->swiece??przepraszam za takie pytania ale naprawde dopiero zaczynam przygode z Audi
PABLO Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 No to spalanie malutkie jak na taka pojemnosc :naughty:co do zaqwiechy to juz mam pytanie... ile moge maksymalnie polozyc mała na orginalnych amorkach, czy wogole jest taka mozliwosc czy odrazu trzeba bedzie kupic sportowe amory. Pozatym nizsza zawieche znosza wahacze z przodu??bo nie chciablym po zmianie springów odrazu remontowac calego przodu. Co do silnika mam pytanie jeszcze odnosnie iskry... jak jest w 2,6 cewki->przewody->swiece??przepraszam za takie pytania ale naprawde dopiero zaczynam przygode z Audi Co do gleby, ja mam -60mm przód i tył -40mm jak jeżdżę z kobitą to lajtowo nic się nie dzieje ale jak dojdzie trzeci pasażer to na większych progach obciera o miskę olejową i to na 16 ori felgach, na wiosnę przymierzę 18" i zobaczę jaka będzie różnica. ykk ukradnę Ci na parę godzin Twoje MAM'Y :decayed: Wahacze słabo znoszą ja jak do tej pory zmieniłem jeden gł wahacz dolny przedni od lewej strony także nie jest źle ale czeka mnie na początku lutego wymiana kolejnych dwóch co po przejechaniu 40tys km i moim stylu jazdy uważam że nie ma tragedii Ja kupiłem po kupnie świece NGK i przewody i wszystko hula jak trzeba, musisz dbać o nią a nie będzie Ci sprawiała żadnych problemów Resztę odpowiedzi udzielę jutro bo idę w kimę lub na pw/gg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się