Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Czarna Perła 2,6 V6 by Arturo86r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich, na forum jestem od kilku dni wiec postanowilem na dobry początek pokazac moja mała.

Rok produckji 1996, silnik 2,6 V6 150km, kolor czarny :naughty:

Z wypasu bardzo malutko :wallbash:: elektryczne szyby, lusterka, centralny zamek, ABS, sportowe siedzienia, regulacja kiery.Fotki jeszcze z dnia kupna.

Co do modow to jeszcze nie wiem w ktora strone pojsc, wiec czekam na opinie i komentarze. Pozdrawiam wszystkich

28085ec76fbdae07med.jpg

452308240b873984med.jpg

e5897f348586e2d4med.jpg

5937fc19f54d556cmed.jpg

b1782887235a9a7amed.jpg

d654eb7ed664a00cmed.jpg

Opublikowano

siemka, nom kolejna Vka na pokładzie :good:

ja na początku zdjął bym oznaczenia z tylnej klapy, i wymienił kierownicę na S4, pojeździsz troche i jak będzie wszystko wporządku to można myśleć co dalej :>

Opublikowano

oznaczenia tez chcialbym wywalic tylko jak to zrobic bezkolizyjnie dla lakieru :mysli:

grzec szuszara az tasma klejaca na znaczku zmieknie i poporstu przekrecajac oderwac :good:

Opublikowano

Ładna czarna sztuka, fotele sportowe... :good:

Opublikowano

kędzior to już chyba jakas plaga na te V-ki :polew:

ładny kolorek :good:

wnętrze :good:

szkoda że fwd :gwizdanie:

gratki za wybór silnika :good:

jeśli chodzi o zmiany to ja w pierwszej kolejności zainwestowałbym w lampy po drugim lifcie :naughty:

Opublikowano

nom mówię że powinniśmy założyć jakiś osobny wątek dla Vek :naughty:

nom lampki poliftowe jak najbardziej by się przydały i do przodu i do tyłu bardzo by odmłodziły furacza :good:

Opublikowano

o lampach pomyslimy, jezeli moge prosic uzytkowników silników V o opinie, specyfikacje, spalanie i ogolna charakterystyke silnika (co lubi czego nie) z gory dzieki :> pozatym przyznam ze meczy mnie pomysl ze zrobieniem znaczka i obwodki grilla na czarno. co wy na to?

Opublikowano

Fajna sucz :wink4: Do mocy zbytnio się nie przywiązuj bo zaraz będzie Ci jej brakować (zostanie tylko ładny dźwięk) :decayed:

Fotele :slina: A co do modów to masz sporo możliwości - kierunki boczne (białe), lampy tył-przód na poliftowe, zawias na niższy, kierownica, felgi i wiele wiele innych Zależy co lubisz i ile chcesz na to przeznaczyć czasu i pieniędzy

Opublikowano

Koniecznie lampki zespolone ori valeo, albo depo, tył II lift, albo jakieś inne ładne;) kierunki boczne zmienić (mała rzeccz a cieszy) troche w dół, ładna fela, i iemne szybki. I będzie ites majonez;) :good: :good:

Opublikowano

czarna :good: i V6 :good:

Opublikowano

Widze temat sie kreci :naughty: no wlasnie nie wiem czy zafundowac malej glebe, bo teraz komforcik jest,a na glebie duzo z niego nie zostanie raczej. No i gdzie walsciciele V-ek czekam na info na temat silniczka... pozdro for all

Opublikowano

- kolor :good:

- silnik :good:

- wyposażenie :rolleyes:

- fotele :good:

Można zaproponować jakieś fajne fele, lampy z wersji po lifcie. W środku kierownica od S4 i na drzwi karbon/drewno. Fotele ładnie wyprofilowane i ten odcień. Szkoda, że nie skóra :kwasny:

Opublikowano

z silnikiem wyjdzie w praniu :naughty: ja niemogę nic na ten temat powiedzieć bo krótko swoją jeżdżę :>

Opublikowano

Elo :hi:

Widzę że kolejna Vka i to taka jak moja :kox:

Jak zobaczyłem te fotki z zewnątrz to od razu mi się przypomniała moja jak ją kupiłem :decayed:

Koledzy już Ci doradzili w jakim kierunku powinieneś iść.

Wg mnie zrobił bym w takiej kolejności:

1 - Zmieniasz lampy przód i tył na II lift => przednie Valeo/depo, tył ewentualnie nowe Ledy są :kox: i jak się wku%$ to moje ledy sprzedam i je kupie, mowa o tych:

f9d07ff14636bdc8m.jpg

c3a6520acff5c318m.jpg

Na czarnej :a4fan: wyglądają bardzo dobrze :wink4:

2 - Zmieniasz kierunki na białe (na błotnikach)

3 - Kiera od S4

4 - Na lato minimum 17" gustowne fele

5 - Zawias min. -20mm

6 - Hidy (ksenon) najlepiej barwa 6000K

7 - Jak Ci będzie brakowało mocy później to wycinasz kata, sprawdzone i Vka już ciągnie od dołu i później czujesz jak byś miał przyrost + 20KM :naughty:

Tyle jeśli chodzi o zmiany które odmienią audike w nie do poznania :gwizdanie:

Co do kolejnych modów nie ma się co wypowiadać typu zmień zderzak na S4, dokładki itd bo wszystkiego nie ogarniesz na początku.

Co do spalania i eksploatacji to wal śmiało z pytaniami.

Pozdro

Opublikowano

krotko jezdzisz ale ile pali mozesz juz chyba napisac :wink4:

nom to akurat mogę napisać :> zależy od stylu jazdy moja 2,8 jeżdząc po miescie normalnie płynnie 11-12 litrów, na trasie przy płynnej jeździe 8-9, a jak sie chce poszaleć no to lubi sobie już łyknąć hehehe

Opublikowano

Co do spalania:

2.6 V6 pali najwięcej z wysoko pojemnościowych silników w B5, taki to już motor, 2.8 (174KM) oraz 2.8 30v (193KM) katalogowo palą średnio 0,5 - 1l mniej ale prawda jest taka że nie ma co się tym przejmować bo wszystko zależy od stylu jazdy.

Ja najmniej zszedłem po mieście 9,5l założyłem się z kumplem o flaszkę bo nie wierzył, twierdził że taki silnik przy spokojnej jeździe po mieście spali min. 13l :decayed:

Mówię mu: Zalewasz 10l do baku i jeździmy po całym Krk w godzinach szczytu, nie ważne jak jeździłem że biegi zmieniałem do 2300 obr i przy 90km/h jechałem na 5tce :decayed: i emeryci mnie wyprzedzali :polew:

Ważne że przy przejechaniu 106 km zaczęło już brakować paliwa co udowodniłem że 2.6 ABC potrafi mało spalić jak się potrafi.

Ale przy normalnej jeździe po mieście czyt. trochę dynamicznej, trzeba liczyć 12l/100km

Jeśli chodzi o trasę to od 7,5 do 9l.

Opublikowano

No to spalanie malutkie jak na taka pojemnosc :naughty: co do zaqwiechy to juz mam pytanie... ile moge maksymalnie polozyc mała na orginalnych amorkach, czy wogole jest taka mozliwosc czy odrazu trzeba bedzie kupic sportowe amory. Pozatym nizsza zawieche znosza wahacze z przodu??bo nie chciablym po zmianie springów odrazu remontowac calego przodu. Co do silnika mam pytanie jeszcze odnosnie iskry... jak jest w 2,6 cewki->przewody->swiece??przepraszam za takie pytania ale naprawde dopiero zaczynam przygode z Audi :embarrassed:

Opublikowano

No to spalanie malutkie jak na taka pojemnosc :naughty:co do zaqwiechy to juz mam pytanie... ile moge maksymalnie polozyc mała na orginalnych amorkach, czy wogole jest taka mozliwosc czy odrazu trzeba bedzie kupic sportowe amory. Pozatym nizsza zawieche znosza wahacze z przodu??bo nie chciablym po zmianie springów odrazu remontowac calego przodu. Co do silnika mam pytanie jeszcze odnosnie iskry... jak jest w 2,6 cewki->przewody->swiece??przepraszam za takie pytania ale naprawde dopiero zaczynam przygode z Audi :embarrassed:

Co do gleby, ja mam -60mm przód i tył -40mm jak jeżdżę z kobitą to lajtowo nic się nie dzieje ale jak dojdzie trzeci pasażer to na większych progach obciera o miskę olejową :wallbash: i to na 16 ori felgach, na wiosnę przymierzę 18" i zobaczę jaka będzie różnica. ykk ukradnę Ci na parę godzin Twoje MAM'Y :decayed: :decayed: :decayed:

Wahacze słabo znoszą ja jak do tej pory zmieniłem jeden gł wahacz dolny przedni od lewej strony także nie jest źle ale czeka mnie na początku lutego wymiana kolejnych dwóch co po przejechaniu 40tys km i moim stylu jazdy uważam że nie ma tragedii :decayed:

Ja kupiłem po kupnie świece NGK i przewody i wszystko hula jak trzeba, musisz dbać o nią a nie będzie Ci sprawiała żadnych problemów :wink4:

Resztę odpowiedzi udzielę jutro bo idę w kimę lub na pw/gg :decayed:

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...