Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja przełącznika dezaktywacji poduszki pasażera AIR BAG OFF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oddzielna - ta sama która się zapala i gaśnie po uruchomieniu zapłonu tyle ze jak zrobisz błąd juz nie zgasnie

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Witam, mam pytanie

Posiadam samochód 2002 rok avant.

W lampce podsufitki zamontowałem diody i kable we wtyczce podpięte i wydaje się że jest ok, natomiast mam problem z wtyczką schowka

wtyczka brązowa 12 pin

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - brązowy

6 - fioletowo-biały

7 - brązowy

Przełącznik jaki kupiłem jego oznaczenie 4B0 99 237/4D0 919 237 z podświetleniem

I teraz tak :

pin 1,2 wyłącznika podpinam pod pin 4,7 wtyczki i podświetlenie działa jest ok ale gdy podpinam pin 3,4 wyłącznika pod pin 5,6 kostki (lub odwrotnie) to

diody kontrolki w lampce świecą cały czas ( z tego co czytałem powinna się zapalić i zgasnąć), zapala się poduszka na zegarach a w sterowniku zapisuje się błąd :

01044 - Control Module Incorrectly Code oraz

01228 - Airbag Cut-Off Switch for passenger Side (E224)

po każdorazowym skasowaniu błędów powracają, przekodowanie sterownika vag 3.11, 409, 704, VSDC nie możliwe - nie zapisuje zmian.

Gdzie robię błąd ? walczę już z tym dwa dni i nie mogę sobie poradzić.

i jeszcze jedno do czego są kable 1,2 we wtyczce 12 pinowej ?

Opublikowano
Witam, mam pytanie

Posiadam samochód 2002 rok avant.

W lampce podsufitki zamontowałem diody i kable we wtyczce podpięte i wydaje się że jest ok, natomiast mam problem z wtyczką schowka

wtyczka brązowa 12 pin

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - brązowy

6 - fioletowo-biały

7 - brązowy

Przełącznik jaki kupiłem jego oznaczenie 4B0 99 237/4D0 919 237 z podświetleniem

I teraz tak :

pin 1,2 wyłącznika podpinam pod pin 4,7 wtyczki i podświetlenie działa jest ok ale gdy podpinam pin 3,4 wyłącznika pod pin 5,6 kostki (lub odwrotnie) to

diody kontrolki w lampce świecą cały czas ( z tego co czytałem powinna się zapalić i zgasnąć), zapala się poduszka na zegarach a w sterowniku zapisuje się błąd :

01044 - Control Module Incorrectly Code oraz

01228 - Airbag Cut-Off Switch for passenger Side (E224)

po każdorazowym skasowaniu błędów powracają, przekodowanie sterownika vag 3.11, 409, 704, VSDC nie możliwe - nie zapisuje zmian.

Gdzie robię błąd ? walczę już z tym dwa dni i nie mogę sobie poradzić.

i jeszcze jedno do czego są kable 1,2 we wtyczce 12 pinowej ?

Do budowy instalacji użyłeś wyłacznika poduszki z A4 B5 i tu jest problem. Zmień go na prawidłowy czyli 8E0919237.

Opublikowano

Ok dzięki,

czyli będę musiał dociągnąć jeden kabel do kostki na pin 3 ? i co to za kable we wtyczce z nr 1,2 ?

Opublikowano
Ok dzięki,

czyli będę musiał dociągnąć jeden kabel do kostki na pin 3 ? i co to za kable we wtyczce z nr 1,2 ?

Jeśli masz oryginalną wiązkę... podaj mi kolorki przewodów w poszczególnych pinach. 2 kable to sygnały do sterownika airbag i 2 kolejne zasilanie iluminacji oraz masa iluminacji i przełącznika.

Opublikowano

Tak wiązka oryginalna opis tak jak wyżej czyli :

wtyczka brązowa 12 pin

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - brązowy

6 - fioletowo-biały

7 - brązowy

Opublikowano

Jak już zamontujesz prawidłowy przełącznik to spróbuj tak:

Pin 1 przełącznika do pinu 4 w kostce 12-pinowej

Pin 2 przełącznika do pinu 7 w kostce 12-pinowej

Pin 3 przełącznika do pinu 6 w kostce 12-pinowej

Pin 4 przełącznika do pinu 5 w kostce 12-pinowej

Podaj jeszcze oznaczenie Twojego sterownika airbag (to potwiredzę w/w).

Opublikowano

Oto sterownik

airbag1.jpg

a jezeli chodzi o przelącznik to mam prośbę czy jestes w stanie sprawdzic jakie oporności masz na wyjściu do u mnie chodzi o piny 3,4 ja mam odpowiednio 100 ohm a po wyłączeniu poduszki 200 ohm

Rozebrałem taki przełącznik i tak szczerze nić u mnie nie ma jedynie dwa oporniki po 100 ohm

image.jpg

masz może zdjęcie przełącznika co do mnie będzie pasować chodzi mi o wnętrze

Opublikowano
Oto sterownik

http://s14.postimg.org/uxgcune2l/airbag1.jpg

a jezeli chodzi o przelącznik to mam prośbę czy jestes w stanie sprawdzic jakie oporności masz na wyjściu do u mnie chodzi o piny 3,4 ja mam odpowiednio 100 ohm a po wyłączeniu poduszki 200 ohm

Rozebrałem taki przełącznik i tak szczerze nić u mnie nie ma jedynie dwa oporniki po 100 ohm

http://s21.postimg.org/ehxpl7zmr/image.jpg

masz może zdjęcie przełącznika co do mnie będzie pasować chodzi mi o wnętrze

Sprawdzałem już kiedyś dwie wersje przełącznika z B6 - były inne parametry. W B5 jest jeszcze inaczej i raczej tego nie uruchomisz w B6.

Włącznik potrzebujesz z fotki poniżej (8E0 919 237):

schoweknew.jpg

Opublikowano

Ok, będę wiec szukać takiego przełącznika, a co do tych kabli na pinie 1,2 we wtyczce w schowku wiesz do czego służą ?

---------- Post dopisany at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:15 ----------

ten będzie pasować ? * VW AUDI SEAT PRZEŁĄCZNIK PODUSZKI 4B0919237 (3431260411) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

---------- Post dopisany at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:15 ----------

ten będzie pasować ? * VW AUDI SEAT PRZEŁĄCZNIK PODUSZKI 4B0919237 (3431260411) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jeśli ma na sobie wybity oprócz 4B0919237 także numer 8E0919237 to będzie pasował.

Opublikowano

No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Opublikowano
No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Podłączyłeś układ tak jak sugerowałem?

Opublikowano
No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Podłączyłeś układ tak jak sugerowałem?

tak podłączyłem tak jak mówiłeś i dalej to samo

Opublikowano
Nie udało mi się znaleźć opisu dla B7, przejrzałem cały ten dział :( jeżeli faktycznie gdzieś jest to będę wdzięczny za linka

co do przełącznika dla B7 to wcześniej pisaliście coś o 5P0 919 237 P, więc który w końcu jest do B7 B czy P? Będę wdzięczny za wszelką pomoc bo młody w drodze i trzeba samochód przygotować :)

Nie wiem czy to czasem nie literówka bo nie widzę przełącznika "P" w katalogu części (widzę za to "B" dla B7).

Schemat podłączenia w B7 wrzucę dziś w nocy.

Hej grzebie, kopie po forum i nie widzę wątku dla b7, może ktoś podrzucić link do takowego, potrzebuje na gwałt przerobić a nie ogarniam z tych szczątkowych wypowiedzi

Opublikowano
No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Podłączyłeś układ tak jak sugerowałem?

tak podłączyłem tak jak mówiłeś i dalej to samo

OK w weekend do tego usiądę.

Opublikowano

Udało mi się wczoraj zamontować wyłącznik w moim B7 :) Nie doczytałem nigdzie wcześniej że po przekręceniu kluczyka na fis wyskakuje wielki napis PASSENGER AIRBAG ON albo OFF. W związku z tym, że wyskakuje postanowiłem schować leda który informuje o tym samym za radiem i zostawiłem sobie wizytownik tak jak był :) Wszystko śmiga i furczy, dzięki za tutorial.

Opublikowano
No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Podłączyłeś układ tak jak sugerowałem?

tak podłączyłem tak jak mówiłeś i dalej to samo

Rozpisz mi 12-pinową kostkę schowka - zarówno gniazdo po stronie schowka jak i wtyczkę po stronie instalacji auta. Numer pinu i kolor kabla.

Opublikowano
No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Podłączyłeś układ tak jak sugerowałem?

tak podłączyłem tak jak mówiłeś i dalej to samo

Rozpisz mi 12-pinową kostkę schowka - zarówno gniazdo po stronie schowka jak i wtyczkę po stronie instalacji auta. Numer pinu i kolor kabla.

wtyczka brązowa 12 pin od strony instalacji auta

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - brązowy

6 - fioletowo-biały

7 - brązowy

wtyczka brązowa 12 pin od strony instalacji schowka

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - wolny - tu dołozyłem jeden przewód do przełącznika

6 - wolny - tu dołozyłem drugi przewód do przełącznika

7 - brązowy

Opublikowano
No i lipa, kupiłem przełącznik z linku powyżej oznaczenie na oprócz 4B0 919 237 ma również 8E0 919 237 otwieram a w środku identyczny układ jak w poprzednim.

Podłączyłeś układ tak jak sugerowałem?

tak podłączyłem tak jak mówiłeś i dalej to samo

Rozpisz mi 12-pinową kostkę schowka - zarówno gniazdo po stronie schowka jak i wtyczkę po stronie instalacji auta. Numer pinu i kolor kabla.

wtyczka brązowa 12 pin od strony instalacji auta

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - brązowy

6 - fioletowo-biały

7 - brązowy

wtyczka brązowa 12 pin od strony instalacji schowka

1 - czerwono-fioletowy

2 - czerwono-szary

3 - wolny

4 - czerwono-żółty

5 - wolny - tu dołozyłem jeden przewód do przełącznika

6 - wolny - tu dołozyłem drugi przewód do przełącznika

7 - brązowy

5 i 6 po stronie schowka - w które piny są wpięte w przełączniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...