malinamm1 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam pomóżcie koledzy w sprawdzeniu autka kolegi silnik 1.9 TDI 90KM (1Z) Wklejam logi wg grup a w nich odpowiednio w kolejności logi dynamiczne - statyczne - "Basic Settings" 000 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5891.html 001 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5892.html 003 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5893.html 004 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5894.html 007 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5895.html 008 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5896.html 010 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5897.html 011 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5898.html 013 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5899.html 023 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5900.html Dzięki za opinie...
superdziki Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 kat wtrysku do ustawienia duza masa powietrza przy egr on - brudny, zaslepiony??? Turbo pozno reaguje, moze kierownice, moze syf dzwny zapis w 11BS nie ma zmian, stale 1020.00 Powinno spac ponizej 1000, moze zawieszona sztanga, N75?? Pozatym ok, prosze o weryfikacje
bolo73 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Turbo pozno reaguje, moze kierownice, moze syf dzwny zapis w 11BS nie ma zmian, stale 1020.00 Powinno spac ponizej 1000, moze zawieszona sztanga, N75?? W 1Z nie ma VTG, stąd brak zmian w 011BS i późniejsza reakcja, poza tym zgoda.
malinamm1 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 To jest silnik 1Z z turbiną bez zmiennej geometrii (VTG) więc kierownice odpadają. EGR nie jest zaślepiony. Czy obroty na biegu jałowym w tym silniku powinny być 819 czy 861?
vauxhall95 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 861,Turbo dobrze pompuje,LMM ok,kat wtrysku do poprawy (za pozny).Dziwne napiecie idzie na pompe wtryskowa(podejzewam ze czujnik RSW zle ustawiony).Wklej jeszcze log 001 na ZAPŁONIE
malinamm1 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tego co wiem to kąt wtrysku odczytuje się z grupy 000 pozycja 2 i jest zalecany 49- 54. Jest ustawiony na 48 - 54 i nie rozumiem czemu jest do poprawy? Jeśli się myle to mnie poprawcie
PAWEL69 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tego co wiem to kąt wtrysku odczytuje się z grupy 000 pozycja 2 i jest zalecany 49- 54. Jest ustawiony na 48 - 54 i nie rozumiem czemu jest do poprawy? Jeśli się myle to mnie poprawcie Tak ale w trybie BS U Ciebie jest tak: 0.01 039 029 000 016 100 203 057 184 149 141 Pozdro P.S. Autko pewnie kiepsko pali...
malinamm1 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Dziwne napiecie idzie na pompe wtryskowa(podejzewam ze czujnik RSW zle ustawiony). Też to zauważyłem, a jest możliwość ustawienia tego czujnika? Tak ale w trybie BS cool1 U Ciebie jest tak: 0.01 039 029 000 016 100 203 057 184 149 141 Wszystko jasne :gwizdanie:
jarek3251 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tego co wiem to kąt wtrysku odczytuje się z grupy 000 pozycja 2 i jest zalecany 49- 54. Jest ustawiony na 48 - 54 i nie rozumiem czemu jest do poprawy? Jeśli się myle to mnie poprawcie Tak ale w trybie BS U Ciebie jest tak: 0.01 039 029 000 016 100 203 057 184 149 141 Pozdro P.S. Autko pewnie kiepsko pali... pewnie dlatego ze to log dynamiczny???????? turbo super jak na 1Z 000mb jest ok ale juz 000bs trochę gorzej, czemu?? nie wiem....[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 21:09_________________________________________________i dawka startowa tez trochę mała srw może się przy tym zmienić na +
PAWEL69 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Dziwne napiecie idzie na pompe wtryskowa(podejzewam ze czujnik RSW zle ustawiony). Też to zauważyłem, a jest możliwość ustawienia tego czujnika? na razie nic nie rób z czujnikiem RSW...zacznij od poprawnego ustawienia kąta początku wtrysku potem zrób screna z grupy 001
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 na razie nic nie rób z czujnikiem RSW no i bardzo slusznie...
malinamm1 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ok narazie zajmiemy się kątem wtrysku. Panowie a co powiecie na tego EGR'a, wystarczy wyczyścić?
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Panowie a co powiecie na tego EGR'a, wystarczy wyczyścić? Po wyczyszczeniu powinien wrocic do swiata zywych...
malinamm1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Koledzy, a czy temperatura płynu chłodzącego nie jest za wysoka? Bo w trakcie robienia logów dynamicznych sięgała nawet 99*C. Może tak być? Bo u mnie w AFN'ie do 90*C dochodzi i koniec dalej nie idzie
superdziki Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Termostat powinien sie otworzyc przy 87C, mozna by sprawdzic czujnik(porownac wartosci w Engine i Instruments)
vauxhall95 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Wklej jeszcze LOGA 001 na wlaczonym zaplonie(SILNIK ZGASZONY)
malinamm1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Oki za jakiś czas wkleję...
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Wklej jeszcze LOGA 001 na wlaczonym zaplonie(SILNIK ZGASZONY) Tak z ciekawosci spytam - po co ?
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Wklej jeszcze LOGA 001 na wlaczonym zaplonie(SILNIK ZGASZONY) Tak z ciekawosci spytam - po co ? pewnie chodzi o nastawnik ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się