Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAG] Czarna S4 :) [filmy i zdjęcia w pierwszym poście]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

faktycznie, mój bład :wink4:

Opublikowano

i w Fordach też :decayed: - u mnie doświetlanie zakrętów polega na tym, że reflektor sam skręca (czyli jak w większości modeli aut)

Opublikowano

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

Opublikowano

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

chyba nie czytales tematu, poradzilo sobie bez najmniejszych problemow, tylko nie chcialo wjechac w zderzak 335d.

Opublikowano

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

Przecież on je wciągnął nosem i wypuscił .... :naughty:

Opublikowano

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

s4 b8 nie ma z 335d problemów, bo s4 b7 zapewne by miało pozamiatane :wink4:

Opublikowano
troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

a nawet jak by mu nie odjechal ? ja nie widzie zadnego obciachu przegrac z 280 konnym klekotem.Chciali ludzie mocne dyszle , no to je mamy.

Albo inaczej chyba co po niektorzy za duzo oczekuja od tego auta bo to ze ma S na masce nie znaczy ze bedzie osagac predkosc dzwieku na wstecznym

Opublikowano

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

chyba nie czytales tematu, poradzilo sobie bez najmniejszych problemow, tylko nie chcialo wjechac w zderzak 335d.

no nie wiem widzialem filmik jakos nie byl wstanie go wyprzedzic a pozniej kolezka przy ponad 200 juz nie chcial jechac szybciej tak mi sie wydaje[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 08:03_________________________________________________

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

a nawet jak by mu nie odjechal ? ja nie widzie zadnego obciachu przegrac z 280 konnym klekotem.Chciali ludzie mocne dyszle , no to je mamy.

Albo inaczej chyba co po niektorzy za duzo oczekuja od tego auta bo to ze ma S na masce nie znaczy ze bedzie osagac predkosc dzwieku na wstecznym

wlasnie to jest to w dzisiejszych czasach disle maja odpowiedni moment obrotowy :)[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 08:07_________________________________________________

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

s4 b8 nie ma z 335d problemów, bo s4 b7 zapewne by miało pozamiatane :wink4:

335d jest biturbo ten silniczek naprawde niezle sobie radzi
Opublikowano

yamaha jeszcze w którymś poście pisał że koleś z bety podgonił go na jakimś skrzyżowaniu i wypytywał co to za motor tam siedzi ... bo nie mógł gęby z podziwy zamknąć :decayed:

Opublikowano

chyba nie oczekujesz że przy róznicy 47KM i prędkościach ponad 200km/h S4 odejdzie tak jakby BMW stało w miejscu,a poza tym gdzie go mial minąć wcześniej, po trawie :mysli:

Opublikowano

chyba nie oczekujesz że przy róznicy 47KM i prędkościach ponad 200km/h S4 odejdzie tak jakby BMW stało w miejscu,a poza tym gdzie go mial minąć wcześniej, po trawie :mysli:

dlatego mowie ze tej roznicy nie widac na korzysc bmw, ewentualnie myslalem ze nad nim przeleci :shocked:
Opublikowano

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

Opublikowano

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

pewnie start nalezalby do audi disel to pozniej smiga :) lecz moglby sobie nie poradzic aby odrobic jakas wieksza strate szukam filmikow na you tube i nie ma nic ciekawego w tym temacie

Opublikowano

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

no wg mnie wogóle nie miarodajny,bo moc auta przy wiekszych prędkościach widać 100-200 np, na krętym torze gokartowym, czy górskim odcinku, a 1/4 mili dla mnie jest ok dla fanu.

jeżdzę czesto s8, która ze startu zatrzymanego nie jest jakimś myśliwcem, ale wiekszość aut szybkich od przecznucy do przecznicy nie miała by czego szukać przy np 150-250.

Opublikowano

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

no wg mnie wogóle nie miarodajny,bo moc auta przy wiekszych prędkościach widać 100-200 np, na krętym torze gokartowym, czy górskim odcinku, a 1/4 mili dla mnie jest ok dla fanu.

jeżdzę czesto s8, która ze startu zatrzymanego nie jest jakimś myśliwcem, ale wiekszość aut szybkich od przecznucy do przecznicy nie miała by czego szukać przy np 150-250.

zaczyna mi sie coraz bardziej podobac to S8 , jest tylko jednen problem , mie ma w Avancie :wink4:

Opublikowano

gdyby było to zapewne a3 mogłaby spokojnie jechać w bagażniku :>

a co lepsze, chwilowe spalanie przy 130-150 oscyluje ~7 :kox:

przy płynnej ale szybkiej jeździe zapewne moja A4 paliłaby więcej :gwizdanie:

Opublikowano

Ja się tylko dziwię, że ma facet klamki jeszcze.........czyżby się ich nic po drodze nie czepiało? :polew:

Nie będę sie tu ślinić jak koledzy na forum........ Poślinię się w ukryciu ;)

Opublikowano

"Ostatnio aktywny: 16 Czerwiec 2010, 16:05" więc raczej na pytania nie odpowie :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...