QRi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dzisiaj na autostradzie z krk do katowic miałem przyjemność smigania przed identyczna eska (WI rejestr.) Ciężko obiektywnie oceniać, ale z perspektywy mojego wstecznego lusterka miałem wrażenie że od 140 zaczynałem równomiernie odchodzic Niemniej jednak S4 w nowej budzie robi wrażenie
Magdalenah Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dzisiaj na autostradzie z krk do katowic miałem przyjemność smigania przed identyczna eska (WI rejestr.) Ciężko obiektywnie oceniać, ale z perspektywy mojego wstecznego lusterka miałem wrażenie że od 140 zaczynałem równomiernie odchodzic Niemniej jednak S4 w nowej budzie robi wrażenie Ach takie wrażenia są bezcenne co ? człowiek czuje się dowartościowany, że pomimo nie nowej budy daje rade.
.i.KALI.i. Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Piękna eSeczka, jakby miała jeszcze 2.7 BiT to byłby ideał. Ale i tak prezentuje się świetnie i sądze, że tak też jeździ. Gratulacje
PABLO Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Piękna eSeczka, jakby miała jeszcze 2.7 BiT to byłby ideał. Ale i tak prezentuje się świetnie i sądze, że tak też jeździ. Gratulacje Kolego ale co tak narzekasz, ty wiesz jaki ma potencjał jego 3.0 V6 TFSI :?:
QRi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dzisiaj na autostradzie z krk do katowic miałem przyjemność smigania przed identyczna eska (WI rejestr.) Ciężko obiektywnie oceniać, ale z perspektywy mojego wstecznego lusterka miałem wrażenie że od 140 zaczynałem równomiernie odchodzic Niemniej jednak S4 w nowej budzie robi wrażenie Ach takie wrażenia są bezcenne co ? człowiek czuje się dowartościowany, że pomimo nie nowej budy daje rade. a tam zaraz dowartościowany. wręcz przeciwnie - byłem nieco zaskczony, że teoretycznie mocniejsze auto nie bylo w stanie mnie objechać, tymbardziej, iż krążą opinie, że 3.0 TFSI jest bardzo udanym silnikiem
Magdalenah Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dzisiaj na autostradzie z krk do katowic miałem przyjemność smigania przed identyczna eska (WI rejestr.) Ciężko obiektywnie oceniać, ale z perspektywy mojego wstecznego lusterka miałem wrażenie że od 140 zaczynałem równomiernie odchodzic Niemniej jednak S4 w nowej budzie robi wrażenie Ach takie wrażenia są bezcenne co ? człowiek czuje się dowartościowany, że pomimo nie nowej budy daje rade. a tam zaraz dowartościowany. wręcz przeciwnie - byłem nieco zaskczony, że teoretycznie mocniejsze auto nie bylo w stanie mnie objechać, tymbardziej, iż krążą opinie, że 3.0 TFSI jest bardzo udanym silnikiem No cóż to pozostaje myśleć, że mu się nie chciało depnąć
QRi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dzisiaj na autostradzie z krk do katowic miałem przyjemność smigania przed identyczna eska (WI rejestr.) Ciężko obiektywnie oceniać, ale z perspektywy mojego wstecznego lusterka miałem wrażenie że od 140 zaczynałem równomiernie odchodzic Niemniej jednak S4 w nowej budzie robi wrażenie Ach takie wrażenia są bezcenne co ? człowiek czuje się dowartościowany, że pomimo nie nowej budy daje rade. a tam zaraz dowartościowany. wręcz przeciwnie - byłem nieco zaskczony, że teoretycznie mocniejsze auto nie bylo w stanie mnie objechać, tymbardziej, iż krążą opinie, że 3.0 TFSI jest bardzo udanym silnikiem No cóż to pozostaje myśleć, że mu się nie chciało depnąć jak sie dochodzi do ponad 240 to chyba mu się chciało
PABLO Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Może jechał na pół sprzęgle bo raczej trudno porównywać 1.8T do nowego 3.0TFSI
Piechol Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Może jechał na pół sprzęgle bo raczej trudno porównywać 1.8T do nowego 3.0TFSI "letko" porobione jest to 1.8T musicie się kiedyś ustawić z rolki
PABLO Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Tyle ze on nie ma seryjnej 1.8 T [br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 11:29_________________________________________________Ta nowa s4 ma w seri 333KM a QRI z tego co widze to tam ma 31x KM No to zwracam honor
KmK Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 QRi , świetnie Ci ta Twoja a4 przyspiesza, jednak jadąc przed kimś raczej ciężko się odnieść do wykorzystywanego potencjału przez jadącego z tyłu jednak napewno zaskoczenie spowodowałeś :>
Thom4s Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 QRi , świetnie Ci ta Twoja a4 przyspiesza, jednak jadąc przed kimś raczej ciężko się odnieść do wykorzystywanego potencjału przez jadącego z tyłu Dokładnie, z kreski nie byłoby już tak łatwo i raczej QRi dostałby baty.
QRi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 W najbliższych dniach auto powinno stanąć na rolkach, wtedy będą jakieś konkretne liczby. Szacunkowo jest 3xx. Pozostaje jeszcze kwestia masy. Bo to też ma spore znaczenie. Jestem serio rozczarowany, bo ostatnio dostałem becki od m3 e92, tutaj różnica była wyraźna.
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 W najbliższych dniach auto powinno stanąć na rolkach, wtedy będą jakieś konkretne liczby. Szacunkowo jest 3xx. Pozostaje jeszcze kwestia masy. Bo to też ma spore znaczenie. Jestem serio rozczarowany, bo ostatnio dostałem becki od m3 e92, tutaj różnica była wyraźna. tak jak ci KmK sugeruje , ze tak na trasie to ciężko okreslic jakie ktoś miał nastawienie i co robi za kierownica. Mi czesto sie zdarza ze napinaja sie jacyś ludzie jak jadę STI a mi np: biegu sie nie che zniemic i depnę na 5 lub 6 tce a ktoś tam bedzie szedł do obcinki na 2,3 biegu a potem opowiada kolegom ze wklepał STI a ja sobie go tylko muskalem......
KmK Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Thom4s , tylko jedyną kreskę jaką możesz sobie zrobić podczas autostradowej jazdy jest wystrzelenie spod bramek a jak się juz rozbujasz to różnie może być, i pewnie dlatego s5 zbiera baty od a5 3.0 tdi by mtm .. pomijam fakt, że 1/4 to ostatni parametr istotny dla mnie :> a Turdzi ma rację, czasem wystarczy świadomość że możesz ale nie musisz, czyli coś odwrotnego do wszelekiej maści kierowców Skody gdyby Qri trafił na Yamaha450, to by miał pewnie realne odniesienie
Wandej Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Thom4s , tylko jedyną kreskę jaką możesz sobie zrobić podczas autostradowej jazdy jest wystrzelenie spod bramek a jak się juz rozbujasz to różnie może być, i pewnie dlatego s5 zbiera baty od a5 3.0 tdi by mtm .. pomijam fakt, że 1/4 to ostatni parametr istotny dla mnie :> a Turdzi ma rację, czasem wystarczy świadomość że możesz ale nie musisz, czyli coś odwrotnego do wszelekiej maści kierowców Skody gdyby Qri trafił na Yamaha450, to by miał pewnie realne odniesienie Nie skreślajcie tak jego B6 :gwizdanie: Przecież na pewno sporo lżejsze jest od S4 a mocy wcale nie wiele mniej Według mnie mógłby to być dość ciekawy pojedynek
KmK Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Wandej , w żadnym razie B6 nie skreślam. B6/B7 wagowo akurat nie bryluje ale dokłądnych danych nie mam
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a Turdzi ma rację, czasem wystarczy świadomość że możesz ale nie musisz, czyli coś odwrotnego do wszelekiej maści kierowców Skody ale nie powiem czasem jest niezły ubaw ,widząc w lusterku jak tam sie gość spina siedzi na zderzaku naciska , prawie w d..... wjedzie , a ja wtedy lubię takiemu kozakowi porobić nadzieje do chwili az na prawdę odkręcę i zniknę z horyzontu na 10 min.A najciekawsze jest to ze dziewięć na dziesięciu takich magików na pierwszych światłach kiedy staj obok zawsze patrzą w druga strone lub ustawiają radio
Wandej Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Wandej , w żadnym razie B6 nie skreślam. B6/B7 wagowo akurat nie bryluje ale dokłądnych danych nie mam Mój sedan tyle że bez Q waży nie całe 1400kg. Więc myślę że w 1500 się zmieści na bank a S4 chyba 1650kg. Na + jest charakterystyka silnika V6TFSI bo ma jednak bardzo duży moment dostępny z samego dołu :gwizdanie: Także trzeba sprawdzić
Thom4s Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dokładnie, kompresory mają to do siebie, że działają od samego dołu w przeciwieństwie do turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się