loloA4 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 witam mam mozliwosc kupienia tanio Audi A6 z silnikiem 2.5 Tdi z silnika wydobywa sie glosny metaliczny dzwiek,wiem ze 2.5 TDI to nie udana konstrukcja. teraz moje pytanko do was co sadzicie o zmianie silnika na 1.9TDI badz inny czy gra warta swieczki?
Rako Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 jaki roczek tej audiczki?? Osobiście bym się nie bawił ale to tylko moje zdanie :gwizdanie: w koncu jeden egzemplarz to nie jest
loloA4 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 97 rocznik alle pelna opcja i to mnie ciagnie do niej:D
tx-didi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Chyba tylko kwestia ceny .... pewnie najlepsza/najlatwiejsza bylaby wymiana silnika na rowniez 2.5 z rocznika modelowego 2004. Watkow o swapach 2.5 znajdziesz nieco na forum AKP.
loloA4 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 za 12 tys jest do oddania ona a jakie bylo oznaczenie tego silnika w 2004?
arto19 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 BCZ 163 km BAU 179 lub 180 nie pamiętam dokladnie ale skoru dół silnika jest OK to wystarczy poszukać kompletnych głowic od 2.5 od 2004 roku i tez bedzie chulac albo i nie poprawcie mnie?
spetsnaz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 ja bym swapił na AVF`a, jeżeli możesz ją kupić poniżej 15 tysi to będzie to opłacalne.
bish - kopt Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 albo zainwestuj 5 tys i zrób całą góre i rozrząd, korpus głowicy może zostać, wtedy bedziesz wiedział na czym jezdzisz
loloA4 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 AVF powiadasz a jak elektryka,skrzynia? modul napwno do wymiany,a wiazka do niego? [br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 14:03_________________________________________________?
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jak za 12tyś to warto moim zdanie.To jest sedan czy avant,w przypadku A6 duzo lepszy sedan
loloA4 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 sedan to jest. ale co z ta elektryka przy zmianie na AVF?
el-mark Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 loloA4 napraw ten silnik,dbaj o niego i ciesz się z jazdy. To nie są złe silniki tylko ludzie nie umieją o nie dbać a mechanicy naprawiać (no może nie wszyscy żeby nie obrażać)
loloA4 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Tylko remont wyjdzie pewnie tyle ze sprawnego bym kupil co?
el-mark Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nigdy nie wiadomo co kupisz a jak znajdziesz dobrego mechaniora i będziesz dbał to trochę nim pośmigasz
GILI Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Wydaje mi się,że skrzynie można zostawić w 1.9 konkretny program i bedze ok.
DaRo4422 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Musisz poszukać swapów 2.5 na 1.9 Ja chciałem np. swojego zajeżdżonego awx zmienić na właśnie 2.5 z 2004r. Kolega ma takiego i jest 100% zadowolony. Ale gdy weszło w grę wymiana okablowania, ecu, sanek, ławy i cała masa drobniejszych szczególików to postanowiłem wsadzić sobie AVF z b5fl. Wsadziłem tylko moje PD AR zeby nie zmieniać programu i oczywiście klawiaturę naciskającą PD <Nie wiem czy to zależność roku prod, awx/afv czy też rodzajów PD, ale klawiatury są różne od siebie> Teraz wszystko śmiga aż miło. Moim zdaniem znajdź dobrego fachowca i działaj z tym 2.5 bo jak pisał kolega loloA4 napraw ten silnik,dbaj o niego i ciesz się z jazdy. To nie są złe silniki tylko ludzie nie umieją o nie dbać a mechanicy naprawiać (no może nie wszyscy żeby nie obrażać) Ja mam passata b5 98 r 2.3vr5 i wywaliło mi uszczelkę. Chciałem 2 silnik, ale mój mech. powiedział że nie wiadomo co się kupi., Kapitalny remont z robocizną wyniósł 2800 <panewki, tuleje, pierścionki, uszczelka pod głow. Rentgen głowicy, kapitalny jej remont, termostat i jeszcze kilka rzeczy. Ale teraz wiem czym jeżdżę, silnik przestał brać olej i ma dobrego kopa. PoDro
loloA4 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 macje racje zrobic i byc spokojnym. tylko ciekawi mnie co ja moze bolec.auto pali na dotyk,obroty nie faluja. a w silniku stuka metalicznie
pawelwor Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 macje racje zrobic i byc spokojnym. tylko ciekawi mnie co ja moze bolec.auto pali na dotyk,obroty nie faluja. a w silniku stuka metalicznie szklanki albo pompa
loloA4 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 to nie tak zle jak by to sie okazalo. a co z tymi walkami w tych silnikach,czy to prawda ze sie wycieraja?
el-mark Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Z tymi wałkami to właśnie jest różnie. Jednym siadają po 40 tys inni mają 200 tys i nie widzą problemu. Przy obecnej technice powtarzalność wykonania takiego elementu powinna być 100%. Myślę że dobry syntetyk to połowa sukcesu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się