kikson Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 W sumie jakby kANAŁY BYŁY ZASYFIONE TO BY SMIERDZIALO TAK??? a u mnie nic nie smierdzi,jak nabije to powiem cio i jak ok
domelq Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 W sumie jakby kANAŁY BYŁY ZASYFIONE TO BY SMIERDZIALO TAK??? a u mnie nic nie smierdzi,jak nabije to powiem cio i jak ok Daj znać jak efekt Nie zawsze śmierdzi "skarpetami" od tzw. zasyfienia
robi783 Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Czytając wątek, zastanowiło mnie to chłodzenie tylko środkowymi kanałami (kratkami). Sprawdziłem u siebie i mam podobnie. Jest wyraźna różnica między środkiem i bokami. Jeżeli środek już ładnie chłodzi to boki ledwo co. Chyba nie ma osobnych klap do środkowego kanału i boków, czyli powietrze o tej samej temp. powinno lecieć. Jest różnica w długości przewodów powietrznych, gdy auto jest bardzo nagrzane może być różnica na początku działania ale później powinno być w miarę równo. Czy się mylę? Może ktoś to sprawdzi przy okazji jazdy i wypowie się żeby rozwiać wątpliwości. Co do zapchania to czy nie powinno być odczuwalne osłabienie "pędu" powietrza wylatującego z kratek gdyby były przytkane kanały?
domelq Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 To fakt przy zapchaniu raczej powinna być różnica w prędkości pędu powietrza
whitebox Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Czytając wątek, zastanowiło mnie to chłodzenie tylko środkowymi kanałami (kratkami). Sprawdziłem u siebie i mam podobnie. Jest wyraźna różnica między środkiem i bokami. Jeżeli środek już ładnie chłodzi to boki ledwo co. Chyba nie ma osobnych klap do środkowego kanału i boków, czyli powietrze o tej samej temp. powinno lecieć. Jest różnica w długości przewodów powietrznych, gdy auto jest bardzo nagrzane może być różnica na początku działania ale później powinno być w miarę równo. Czy się mylę? Może ktoś to sprawdzi przy okazji jazdy i wypowie się żeby rozwiać wątpliwości. Co do zapchania to czy nie powinno być odczuwalne osłabienie "pędu" powietrza wylatującego z kratek gdyby były przytkane kanały? Chyba są osobne klapy od bocznych kratek i od środkowych. Jak ustawie nawiew na nogi i wiatrak na maksimum to z bocznych kratek leciutko coś wieje a ze środkowych nic.
wrc.mm Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Nie chce zakladać nowego wątku . Czytalem już sporo o klimie i nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy , wiec moze tu je opisze : Więc pokolei- Nie byłem jeszcze podpięty pod VAG-a klimatronik w kodzie C1 -0 Silniczki klap pracują wizualnie ma pelnych zakresach, wydaje sie wszystko sprawne tzn. mruga czasem wyswietlacz , ale to wyczytałem ,ze to mogą być te zimnie luty na taśmie. ( bylo też pisane ze tak pokazuje ze klimatronik łapie blędy) sam już nie wiem i teraz takie objawy : Na dworze np 5stopni wsiadamy i jedziemy klimatronik ustawiony na 21st. bez snieżki w auto i jak dostanie cieplą wode to rozpędza nawiew do np 70% i puźniej w miare ogrzewania sie wnętrza nawiew maleje do 3 kresek i wtedy zaczyna zasysać po malu świeże powietrze, czyli dozuje sobie temperature na szybe i nogi cieplejsze a kratki letnie, jadąc dlugą trase odczuwa sie raczej już chlód niż początkowe mile grzanie, wieć dzwigam mu zadaną wartość na 24 stopnie. więc zaczyna dzialać przestawi troszke klapy zwiękrzy prędkość nawiewu, ale i tak z czasem to samo . wiec to błędne kolo , czytalem o czujnikach temp w aucie ze niby powinien być jeden w podsufitce , ale ja go nie widziałem bo robilem nową wysciolke i ani zadnego czujnika ani luźnych kabelków nie było . Więc tylko jeden czujnik który jest pod radiem a nad wyświetlaczem klimy przedmuchalem i tyle . Ale wracając do problemu : puźniej już testując te ustawienia klimy po nagrzaniu wnętrza i opadnięciu obrotow otwierając wczystkie drzwi w aucie wymienia sie cale powietrze na zimne i wtedy klimie powinna znowu zacząć wzrastać prędkość nawiewu i zmieniać sie temperatura z nawiewu zpowrotem na goorące ,aby prubować nadążać ogrzewać ,a tu już nie ma tak gwałtownych reakcji , dodam ze przy włączonej snieżce jakby klima dzialala precyzyjniej.ale to nie tak powinno dzialać. Myśle ze to dość nietypowa dolegliwość i po oddaniu auta do mechanika może mi nawsadzać jakichś bajek ze pół klimy zepsute. Może przesadzilem z opisem , prosze o porady , pomoc, opinie w tym problemie
gregorym1202 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Mam pytanko co ile powinno się uzupełniać czynnik chłodzący ? I zimowa porą to powinno być włączone auto czy icon ? Nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji obsługi klimatronica w A-4 B6 z góry dzięki za porady.
blr Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Witam wszystkich. Mam pytanie co oznacza przycisk A/C w klimatyzacji półautomatycznej lub w manualnej. Ponoć jest to przycisk służący do włączania klimy. Proszę o odpowiedź. Dzięki pozdrawiam
grzesiek88 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Witam wszystkich. Mam pytanie co oznacza przycisk A/C w klimatyzacji półautomatycznej lub w manualnej. Ponoć jest to przycisk służący do włączania klimy. Proszę o odpowiedź. Dzięki pozdrawiam tak tym A/C właczasz klime [br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 09:38_________________________________________________ Nie chce zakladać nowego wątku . Czytalem już sporo o klimie i nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy , wiec moze tu je opisze : Więc pokolei- Nie byłem jeszcze podpięty pod VAG-a klimatronik w kodzie C1 -0 Silniczki klap pracują wizualnie ma pelnych zakresach, wydaje sie wszystko sprawne tzn. mruga czasem wyswietlacz , ale to wyczytałem ,ze to mogą być te zimnie luty na taśmie. ( bylo też pisane ze tak pokazuje ze klimatronik łapie blędy) sam już nie wiem i teraz takie objawy : Na dworze np 5stopni wsiadamy i jedziemy klimatronik ustawiony na 21st. bez snieżki w auto i jak dostanie cieplą wode to rozpędza nawiew do np 70% i puźniej w miare ogrzewania sie wnętrza nawiew maleje do 3 kresek i wtedy zaczyna zasysać po malu świeże powietrze, czyli dozuje sobie temperature na szybe i nogi cieplejsze a kratki letnie, jadąc dlugą trase odczuwa sie raczej już chlód niż początkowe mile grzanie, wieć dzwigam mu zadaną wartość na 24 stopnie. więc zaczyna dzialać przestawi troszke klapy zwiękrzy prędkość nawiewu, ale i tak z czasem to samo . wiec to błędne kolo , czytalem o czujnikach temp w aucie ze niby powinien być jeden w podsufitce , ale ja go nie widziałem bo robilem nową wysciolke i ani zadnego czujnika ani luźnych kabelków nie było . Więc tylko jeden czujnik który jest pod radiem a nad wyświetlaczem klimy przedmuchalem i tyle . Ale wracając do problemu : puźniej już testując te ustawienia klimy po nagrzaniu wnętrza i opadnięciu obrotow otwierając wczystkie drzwi w aucie wymienia sie cale powietrze na zimne i wtedy klimie powinna znowu zacząć wzrastać prędkość nawiewu i zmieniać sie temperatura z nawiewu zpowrotem na goorące ,aby prubować nadążać ogrzewać ,a tu już nie ma tak gwałtownych reakcji , dodam ze przy włączonej snieżce jakby klima dzialala precyzyjniej.ale to nie tak powinno dzialać. Myśle ze to dość nietypowa dolegliwość i po oddaniu auta do mechanika może mi nawsadzać jakichś bajek ze pół klimy zepsute. Może przesadzilem z opisem , prosze o porady , pomoc, opinie w tym problemie ja mam dokładnie tak samo i niewiem co mu jest tez nie byłem jeszcze na vag-u
marcin248 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 witam podłącze sie pod temat i zapytam bo u mnie parują szybki na ECON jak dmucha nawet na sama szybę a jak włączę klimę to moment i odparowują filtr kupiłem na wiosnę jakiś tani u niedziałka za ok 20coś ( może czas na wymianę).Vag żadnych błędów, z małą różnica dmuchanego ciepła że przy tej samej temp np 21 przy włączonym klimatroniku dmucha chłodniej niż na econ
fejsu Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Chciałbym się podłączyć do tego tematu... z tego co się właśnie zorientowałem to ustrojstwo o które chciałem spytać to właśnie klimatronic,mam ten sprzed liftu(auto z 98r.)wiem że może pokazywać spalanie i prędkość(cyfrowo)ale jak tą funkcję włączyć to dla mnie czarna magia raz czy dwa mi się udało ale nie wiem jak,jakaś kombinacja 2 przycisków chyba :mysli:jeśli ktoś z was potrafi mi to wyjaśnić jak to włączyć będę bardzo happy
Pandzior Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Szukajka gryzie?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0;highlight=kody+klimatronika
fejsu Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Dzięki,nie gryzie ale jakoś musiałem to ominąć
cacek89 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Forumowicze przeczytalem caly faq o klimatyzacji i nie znalazlem jednej kwesti ktora uwazam ze warto poruszyc Po dluzszej jezdzie z wlaczona klima pod spodem z auta kapie woda (co jest rzecza ponoc normalna) tylko wie ktos moze dlaczego kapie jej dosc sporo? Jak to wyglada u was? W ktorym miejscu macie "wyciek" U mnie jest gdzies posrodku auta jakby pod rura od wydechu (pod rura patrzac z kanalu) No i dlaczego tak sie wlasciwie dzieje? Omal ostatnio nie zemdlalem gdy po dluzszej jezdzie, zobaczylem ze pod autem kapie jakas ciecz w takim tempie, myslalem ze silnik sie skonczyl i olej spiernicza.... a tu na szczescie tylko to... w zyciu bym nie pomyslal ze jest tego az tyle. Nigdy wczesniej nie mialem auta z klima i mnie to baaardzo zdziwilo
cacek89 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 to są skropliny tak ma być to ze tak ma byc to juz sie dowiedzialem jak zobaczylem jak leci i pomyslalem ze to olej albo cos innego ale czy az w takich ilosciach? tzn kropla za kropla? u Was tez leci z okolicy srodka auta? widzialem ostatnio passata b5fl i u niego kapalo z przodu na wysokosci przedniej lewej lampy
KubaCK Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 są tematy, że klima słabo chłodzi - ja mam trochę inny problem. Może nie problem ale mnie zastanawia - żeby było komfortowo muszę ustawić na 23,5 - 24 stopni. Poniżej jest ziąb, a poniżej 20 stopni to ciężko wytrzymać taki mróz. Czy A4 b5 tak ma ? Oczywiście panel climatronik.
Pandzior Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 są tematy, że klima słabo chłodzi - ja mam trochę inny problem. Może nie problem ale mnie zastanawia - żeby było komfortowo muszę ustawić na 23,5 - 24 stopni. Poniżej jest ziąb, a poniżej 20 stopni to ciężko wytrzymać taki mróz. Czy A4 b5 tak ma ? Oczywiście panel climatronik. Jeżeli klima świerzo nabita, to tak może być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się