azev17 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Obecnie jeżdżę audi jak w profilu, ale myśle nad silnikiem benzynowym, w wersji B6 1.8T tylko który najlepiej, bo z tego co wiem to moce zaczynaja sie chyba od 150 a kończą na 180KM w serii. Oczywiście interesuje mnie samochód z instalacją gazowa , jadza na benzynie niestety ale za drogo. Bardzo prosze o opinie poszczególnych silników, ważne dla mnie jest też to jak te silniki zachowują się przy zamontowanej instalacji gazowej. Z góry dziekuję za pomoc. Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Obecnie jeżdżę audi jak w profilu, ale myśle nad silnikiem benzynowym, w wersji B6 1.8T tylko który najlepiej, bo z tego co wiem to moce zaczynaja sie chyba od 150 a kończą na 180KM w serii. Oczywiście interesuje mnie samochód z instalacją gazowa , jadza na benzynie niestety ale za drogo. Bardzo prosze o opinie poszczególnych silników, ważne dla mnie jest też to jak te silniki zachowują się przy zamontowanej instalacji gazowej. Z góry dziekuję za pomoc. Pozdrawiam masz tak wspaniały motor i chcesz benzyniaka??
azev17 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Obecnie jeżdżę audi jak w profilu, ale myśle nad silnikiem benzynowym, w wersji B6 1.8T tylko który najlepiej, bo z tego co wiem to moce zaczynaja sie chyba od 150 a kończą na 180KM w serii. Oczywiście interesuje mnie samochód z instalacją gazowa , jadza na benzynie niestety ale za drogo. Nie powiem nie jest zły, ale wiesz juz 2 lata nim jeżdże, charakterystyka jazdy dieslem a benzyniakim rózni sie, no i dlatego mam takie pomysły, :> Bardzo prosze o opinie poszczególnych silników, ważne dla mnie jest też to jak te silniki zachowują się przy zamontowanej instalacji gazowej. Z góry dziekuję za pomoc. Pozdrawiam masz tak wspaniały motor i chcesz benzyniaka?? [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 10:41_________________________________________________Chodzi o charakterystyke jazdy
domjenick Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 masz tak wspaniały motor i chcesz benzyniaka?? właściwie-też mógłbym to samo powiedziec o 1,8T ale do rzeczy-czego sie spodziewasz od 1,8T? jakimi przesłankami kierujesz sie? bo silnik ten nie należy do ekonomicznych
azev17 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 masz tak wspaniały motor i chcesz benzyniaka?? właściwie-też mógłbym to samo powiedziec o 1,8T ale do rzeczy-czego sie spodziewasz od 1,8T? jakimi przesłankami kierujesz sie? bo silnik ten nie należy do ekonomicznych Tzn jesli chodzi o silnik benzynowy w B6, nie mam na mysli nic wiekszego od 2L, poprostu jazda dieslem moze sie znudzic.Ten silnik 2.0 jest chyba mało popularny, a więc pozostaje 1,8T :>
azev17 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 no to teraz o jakiej mocy marzysz? Wiesz jest pare wersji i nie wiem ktore sa bardziej a ktore mniej polecane, jesli sa wogole takie opinie, interesuje mnie oczywiscie gazik, czy T masz inst. gazowa|?? Nie powiem jestem zadowolony z tego auta, jesli chodzi o zawieszenie, prowadzenie, komfort jazdy, w wyposazeniu tez nic mu nie brakuje. Glowna bolączką jest TURBO oraz urządzenia sterujące turbina, non stop wlanczaja sie te tryby awaryjne i sadek mocy o 50%, trzeba jeździc do specjalistow, brat ma ta sama wersje silnikowa i to samo. I w sumie to nie wiem czy w wersji benzynowej turbo dzieje sie to samo. rocznie robie ok 30 tys.km
domjenick Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 nie mam gazu-ale autko moje znosi wszystkie moje testy i modyfikacje dzielnie szczerze-nie widziałem na Forum nikogo,kto ma 1,8T i narzeka,że wciąż sie coś psuje,ale i w dieslu też tak jest-audi jest dobrym autem,wiec kwestia upodobań-diesel,czy benzyna...
gregory Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 AVJ, AWT, BEX, takiego bym szukał. A jak już się trafi AJL to też nie ma źle(choć nie było chyba w B6 AJL). Kluczową sprawą będzie po zakupie znaleźć kogoś kto ci to wystroi porządnie na LPG, to będzie śmigać aż miło. A jak dasz do montażu lpg jakimś "paprochom" to będziesz miał same problemy z tym autem.
Łukasz 23 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 ja mam BEX-A z instalacja lpg zrobiłem już na instalacji 13tyś i jestem zadowolony bardzo co do spalania to zależnie od humoru bo i 10 spali ale jak dostanie buta no to wiadomo coś za coś , ogólnie mogę polecić ten motorek
azev17 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 ja mam BEX-A z instalacja lpg zrobiłem już na instalacji 13tyś i jestem zadowolony bardzo co do spalania to zależnie od humoru bo i 10 spali ale jak dostanie buta no to wiadomo coś za coś , ogólnie mogę polecić ten motorek To masz 190 KM , nieźle
Zaleczeq Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja mam BFB i nie narzekam O gazie sie niestety nie wypowiem bo nie mam zagazowanego
Wandej Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 masz tak wspaniały motor i chcesz benzyniaka?? właściwie-też mógłbym to samo powiedziec o 1,8T ale do rzeczy-czego sie spodziewasz od 1,8T? jakimi przesłankami kierujesz sie? bo silnik ten nie należy do ekonomicznych Tzn jesli chodzi o silnik benzynowy w B6, nie mam na mysli nic wiekszego od 2L, poprostu jazda dieslem moze sie znudzic.Ten silnik 2.0 jest chyba mało popularny, a więc pozostaje 1,8T :> Popieram W dieslu nie ma emocji i żadne diesle nie ryczą jak benzyniaki :kox: Może najmocniejszego auta akurat nie posiadam ale 2.0 mi wystarcza W BFB 163KM jest taki sam termostat jak u mnie i kosztuje około 400zł To tak apropos tematu 1.8T.
zbyszek512 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Moje AEB 1.8T zrobiło 50 000km na instalce LPG i jakoś nie narzekam na razie , oby tak nadal się zachowywało
peya81 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Kolego, masz problemy z motorem? to zamiast go sprzedawać postaraj się dowiedzieć co mu dolega. Kup VAG na allledrogo za 50zł, zrób logi - koledzy z forum CI pomogą. Pewnie jak auto będziesz miał 100% sprawne, pewnie jazda już przestanie być nudna. Sam mam silnik jaki planujesz kupić i jestem zwolennikiem PB (choć firmowe nam na ON i jeździ się ok), ale polecam Ci najpierw sprawdzić co Twojemu dolega nim zmieniać auto. Zawsze możesz trafić na złoma i stracić kupe kasy. Ja uważam, że jeśli chcesz jeździć tanio to kupuj diesla, nie zależy Ci na tym - kupuj benzynke. Osobiście odradzam Ci instalację gazową, bo trudno trafić na dobrego gazownika, który założy Ci taką instalkę, z którą nie będziesz miał problemu. Ja kiedyś zainstalowalem gaziu w Fugazi w Krku w silniku 1,6 16V (4gen, LandiRenzo). Przez 3 lata użytkowania auta nikt nie potrafił je tak ustawić, aby nie falowały obroty, nie gasł dojeżdżając do skrzyżowania itd. Nie będę pisał ile części wymieniłem w tym czasie, bo mi wstyd. Skończyło się tym, że po 3 lata jazdy na gaziu (serwis co 10k km) autko żarło oleju 1,5l/1000km, a silnik był do wymiany. Nie piszę, że gaz ma taki wpływ na motor, bo pełno jest ludzi na forum co sobie chwalą, po prostu ryzykujesz kto Ci je zakłada. Dobrze Ci radzę zdiagnozuj najpierw swoją furę, a jak CI będzie mało to zrobisz czipsa i na pewno będzie jeździł lepiej niż 1,8T w serii na gazie. powodzenia
kyniu Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 ja mam 18TAEB z instalacją lpg spisuje się znakomicie żadnych problemów praktycznie na lpg spadek mocy niezauważalny
grzes1150 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Ja słyszałem że 1.8T to silniki kuloodporne do tego napęd Quattro i mamy fajne auto Mi też już się diesel powoli nudzi
peya81 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 nie no silnik 1.8T jest rewela, ale uważam, że jak ma go gazować to niech lepiej zrobi program do tego co ma. Koszty użytkowania, osiągi wyjdą podobnie, a odpadną koszty sprzedaży, rejestracji nowego itd. Najpierw niech sprawdzi czy jeździ na 100% sprawnym autem.
gregory Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 peya81 oczywiście masz rację z tym, że najpierw warto by się było przyjrzeć silnikowi i upewnić się czy ten TDI jest faktycznie całkiem sprawny. A poza tym to może ktoś woli kręcić do 7000Rpm niż do 4000Rpm :gwizdanie: Tutaj jest różnica między diesel a PB. Ponad to w 1.8T do 200KM to nie ma katastrofy i jeździ to na LPG całkiem znośnie pod warunkiem, że się kata wytnie i ma się znający się na rzeczy i zaufany warsztat LPG
peya81 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Gregorydokładnie tak pisałem wcześniej, że trzeba znaleźć dobry zakład montujący lpg, ale wiesz zawsze jest ryzyko. Ja po swoich doświadczeniach z lpg nigdy już go nie zamontuję Co do kręcenia - sam jestem zwolennikiem PB i wszystkie moje auta były na Pb. Ale dieslem jak jest sprawny też się fajnie jeździ. Niech kolega kupi VAG'a, zrobi logi, Wy mu pomożecie (tak jak mi ), co ma do stracenia? Najwyżej (jak naprawi auto) to koszt VAG;a zwróci mu się przy sprzedaży.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się