rogal911 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 WItam, planuję na wiosnę zmienić felgi w swojej B5 z 15 na 17, znalazłem takie oto koła ori od B7: http://moto.allegro.pl/item908075851_kola_letnie_audi_a4_2007.html Mam jedynie wątpliwości co do szerokości opon, 235 to chyba trochę dużo i obawiam się, że przy moich 125hp auto będzie ledwo jeździło. Czy takie koła będą w ogóle pasowały do B5? Co o tym myślicie?
ykk Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Wszystko bedzie ladnie pasowac Bedziesz miec wybor miedzy: 215, 225, 235 auto porownywalnie bedzie sie odpychac.. roznica bedzie tylko w pokonywaniu kolein Ja bym wzial te 235 nie boj o nic..
A-rek Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 jakas baloniasta ta opona, a profil niby 45 235 moim zdaniem to juz za szeroko do B5 ale jak sie lubi bujac w koleinach....
przemo86 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 jeździłem wcześniej na 225/40 teraz mam 235/35... bez róźnicy w koleinach
zbyszek512 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 jakas baloniasta ta opona, a profil niby 45 235 moim zdaniem to juz za szeroko do B5 ale jak sie lubi bujac w koleinach.... przy 235/45 balon jest większy niż przy 225/45 tak gdzieś słyszałem
lapek85 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 mimo wszystko, 235 będzie za szerokie dla 1.8 z junkersem :gwizdanie: po przesiadce z 15" na takie "balony" kolega rogal911 odrazu zauważy dużo wyższe spalanie, a koleiny same za niego będą prowadzićfure
Azunia Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Wszystko bedzie ladnie pasowac Bedziesz miec wybor miedzy: 215, 225, 235 auto porownywalnie bedzie sie odpychac.. roznica bedzie tylko w pokonywaniu kolein Ja bym wzial te 235 nie boj o nic.. Ykk ma racje. Nasze auto jeździ na 235/45 17" i jest ok. nie ma dużego balona, ewentualnie można założyć 235/40. co do kolein, 225 czy 235 to już różnica niewielka. jeździłem wcześniej na 225/40 teraz mam 235/35... bez różnicy w koleinach te rozmiary to chyba nie przy 17 calowej feldze :gwizdanie:
przemo86 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 co do kolein, 225 czy 235 to już różnica niewielka. to właśnie miałem na myśli
A-rek Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 jakas baloniasta ta opona, a profil niby 45 235 moim zdaniem to juz za szeroko do B5 ale jak sie lubi bujac w koleinach.... przy 235/45 balon jest większy niż przy 225/45 tak gdzieś słyszałem dokladnie o 0,45 cm
zbyszek512 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 mimo wszystko, 235 będzie za szerokie dla 1.8 z junkersem :gwizdanie: po przesiadce z 15" na takie "balony" kolega rogal911 odrazu zauważy dużo wyższe spalanie, a koleiny same za niego będą prowadzić fure Czy spalanie naprawdę wzrośnie w sposób znaczący
A-rek Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy spalanie naprawdę wzrośnie w sposób znaczący nie, w granicach 0,5 l/100 km (max 1 l)
zbyszek512 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy spalanie naprawdę wzrośnie w sposób znaczący nie, w granicach 0,5 l/100 km (max 1 l) To nie jest źle :>
Miszka82 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 mimo wszystko, 235 będzie za szerokie dla 1.8 z junkersem :gwizdanie: po przesiadce z 15" na takie "balony" kolega rogal911 odrazu zauważy dużo wyższe spalanie, a koleiny same za niego będą prowadzić fure ciekawe chyba nie jeździłeś 1.8 i 1.8 z lpg bo różnica nie duża a co do spalania to też nie wiem skąd to wziąłeś, że bedzie dużo wyższe - NIE NIE BĘDZIE DUŻO WYŻSZE zgodzę się natomiast, że 235 może być ciut za szeroka
Wandej Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć.A czy 225 czy 235 to już chyba mirko-różnica :gwizdanie:
Miszka82 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć. co za bzdura
A-rek Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć a co to znaczy "znaczaco" :?: konkrety prosze, konkrety :!:
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć a co to znaczy "znaczaco" :?: konkrety prosze, konkrety :!: W moim przypadku wzrosło około 1,5 litra. Nie mogłem zejść poniżej 10l/100km w ADR`ze
Pucek Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć a co to znaczy "znaczaco" :?: konkrety prosze, konkrety :!: W moim przypadku wzrosło około 1,5 litra. Nie mogłem zejść poniżej 10l/100km w ADR`ze bardzo ciekawe, ale mało kto mi wciśnie taki kit, jeździłem 2 lata ADRem na 17'' i NIGDY nie przekroczyłem 10 litrów, a pałowałem go non stop gdyż te auto inaczej nie jechało ja woziłem się na 17'' 45/215, rozmiar opon mało popularny, ale było OK [br]Dopisany: 08 Luty 2010, 14:03_________________________________________________ale jeżeli porównywać 15'' 195/65 a 17'' 235/45 to różnicę w spalaniu możesz odczuć, ja bym się w taki rozmiar nie pchał, 225 to już max do 17''
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 to chyba bardzo spokojnie nim jeździłeś Dla ADR`a nie jest problemem wciągnięcie 10l na setkę i więcej. Po założeniu gazu moim rekordem było 16 :gwizdanie:
Miszka82 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 to chyba bardzo spokojnie nim jeździłeś Dla ADR`a nie jest problemem wciągnięcie 10l na setkę i więcej. Po założeniu gazu moim rekordem było 16 :gwizdanie: 16 przy gazie ok ale to już od stylu jazdy zależało a nie od rozmiaru Twoich felg, ja myślę, że można zakończyć te przepychanki o spalaniu - prawda jest taka, że po przesiadce z 15 na 17 spalanie wzrośnie ale nie jakoś drastycznie dużo.[br]Dopisany: 09 Luty 2010, 08:10_________________________________________________zgodzę się z tym co napisał A-rek że o ok 0,5 max 1 l reszta to już styl jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się