czaja77 1 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 witam dodzwoniłem się za pierwszym razem termin 22 maja 10.oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszw 2 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" hej odnośnie 1,8T pisz bezpośrednio do Witka, bo nie każdą benzynę chce robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" hej odnośnie 1,8T pisz bezpośrednio do Witka, bo nie każdą benzynę chce robić. Albo podjedź do niego bo chyba nie masz dalekooo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturro_A6 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" robi bez problemu ale zanim pojedziesz zrob pelna diagnostyke ukladu paliwa (pompa, filtr paliwa, wtryski) plus ogolny stan auta bo moze sie okazac ze pojedziesz na prozno. benzyna to nie diesel gdzie masz spory potencjal do podkrecenia, wszystko w benzynie musi dzialac na 100% bo zostanie z niego wycisniete 99%. cena napewno wyzsza od diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 zrob pelna diagnostyke ukladu paliwa (pompa, filtr paliwa, wtryski) jak sprawdzić w jakiej kondycji są wtryski i pompa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 wtryski można wyciągnąć dać na maszynę i sprawdzić czy nie leją oraz ich ciśnienie otwarcia, a pompę też można wyciągnąć dać do serwisu boscha i tam robią badanie jej sprawności kosztowało takie coś około 150zł, jeśli nie chcesz wyciągać ani wtrysków ani pompy z samochodu to myślę że logi statystyczne i dynamiczne powiedzą wszystko na temat twojej motorowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 aha myślałem że da się to jakoś organoleptycznie czy w przypadku dymienia auta po chipie winą jest tutaj już słabo wydajna pompa czy poprostu można spróbowac wyregulowac to ciśnieniem by spalała się ta mieszanka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawko82 0 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam kolegów,w związku z tym że dużo osób jest chętnych na drugą turę (ja też byłem na nią skazany bo lista zamknięta ale sie udało dzięki rezygnacji 1 chętnego i uprzejmosci kileeera) proponuję im trochę pomóc w ocenie okresu w którym może to nastapić.Wnioskuję o dobrowolne określenie się każdego z listy kiedy zamierza jechać do mistrza Rogala na chipa.pozdrawiam wszystkich popierających pawko82-19 maja g.9:00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 dizell - 19 maja (zmiana turbulum na AWX + wirusik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Scubi206 - tak jak pisałem 27 maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Moje 1,8T dzisiaj na rolkach . Godski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Panowie, jakby ktoś chciał odstąpić jakiś termin majowy, to ja chętnie przygarnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Moje 1,8T dzisiaj na rolkach . Godski i jak tam wyszło ?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Srednio. W czwartek następna ( 3 ) próba. Mistrz się nie poddaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a co jest nie tak jeśli można wiedzieć, mam identyczną niemalże konfigurację jak ty i chciałbym wiedzieć na co się szykować. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Jeszcze nie wiemy. Okaże się w czwartek lub piątek. Dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturro_A6 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a co jest nie tak jeśli można wiedzieć, mam identyczną niemalże konfigurację jak ty i chciałbym wiedzieć na co się szykować. Pozdro na poczatek przeczytaj moj post na poprzedniej stronie, btw. jako podstawa - przed wyjazdem wymien filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 U mnie nie filtr blokuje. Wszystkie wymienione 2000 km temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 filtr wymieniałem z 10000 km temu, ale co tam, wymienie dla pewności jeszcze raz wszystkie świece i filtr paliwa, wtryski będą nowe 380 cc, a pompe paliwa można sprawdzić poprzez logi ?? w których grupach i jakie logi dynamicznie czy statycznie ?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się