PIXI Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Jeśli licząc, nie pomyliłem się to dopiero 50% (24 osób na 48 zapisamych ) zrobiło program ... co tak Panowie słabo idzie ???
godski Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Ja już byłem 2 razy u Witka. Nie chce wyjśc więcej niż 220/330. Planujemy 230/330. Teraz czeka mnie wymiana pompy paliwa- prawdopodobnie to szwankuje. Polecam Mistrza, jak się zaweźmie to nie odpuści mimo wielu godzin na rolkach...
udy Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 a ja w poniedziałek jadę, zobaczymy czy da radę, godski jakie wtryski w końcu założyłeś ??? 380 ??? już je masz założone czy dopiero przed programem zakładasz jak to jest ??? :mysli:
godski Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 380-tki zakładałem własnoręcznie tuż przed drugim podejściem do programu ( przed firmą Witka) . Pierwszy raz w życiu zmieniałem wtryski, uwaga na sprężyste zabezpieczenia wtryskiwaczy - lubią wystrzelić... . Jak chcesz wiedzieć więcej, to podaj swój numer telefonu na PW .
udy Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 acha czyli na czas próby zmieniałeś dopiero, a jak wychodziła seria ??
godski Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Seria nie była mierzona. Pojechałem na pierwszą turę uzbrojony w TIP, K04-15, FMIC, 320 CM3 / na drugą to samo oprócz 380 cm3 / na trzecią będzie to samo oprócz nowej pompy paliwa. Przyjemności (230/330) kosztują. Teraz jest zostawiony bezpieczny setup 190/330. Ale fajne jest spalanie - od 12 do 18/100 km . A dało by się wyciśnąc więcej. Dobrze, że u mnie ten samochód robi maksymalnie 5-7 tysięcy kilometrów rocznie. Jak go będę sprzedawał za 3-4 lata będzie miał około 135 tysięcy kilometrów.
udy Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Hmm liczyłem że da radę więcej na takim setupie, a co do spalania to oczywiste, mi po mieście bez problemu wciagnie 15 litrów, ale ostatnio w trasie spalił mi 8 litrów, byłem bardzo zadowolony,
godski Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nie mam. Wykres pojawi się jak tylko uporam się z pompą i pojadę na ostateczne strojenie.
kileeer Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Moja dzisiaj na rolkach No to pochwal się co tam wyrezałeś.
udy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 230km 325nm, wykres wkleje jak mi Rogalotti przyślę, co do wrażeń z jazdy powiem tylko tyle :kox: :kox: :kox: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:
udy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b6_amb_18t_po_wizycie_w_mr_motors-t138616.0.html
kileeer Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b6_amb_18t_po_wizycie_w_mr_motors-t138616.0.html :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: pozostaje mi tylko pozazdrościć.
luka_rm Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Panowie chcialem sie wpisac na liste do Rogala,wlasnie mi pisal ze jakas lista na lipiec sie szykuje?gdzie moge sie dopisac?
kapete Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Też bym się dopisał, tylko do znawców mam jedno pytanko. Czy po wirusie VAG wskazuje błędy? Kiedyś zczytywałem auto o którym właściciel twierdził, że ma wirusa. Była masa błędów: za wysoka dawka paliwa, zbyt duże ciśnienie doładowania i cos tam jeszcze...
godski Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Po prawidłowo wykonanym chiptuningu nie powinno być błędów.
soolek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Nie to, że nie powinno - nie ma prawa być błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się