sylwiasty Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Filip - sprawdzałeś, czy wykrywa interfejs? Może nie ten port jest ustawiony? Spróbuj pozmieniać porty. Co ciekawe u mnie jak podłączyłem fejsa USB na V-C 409 i wybrałem ustawienie "USB" to krzyczało, że nie ma połączenia. Zmieniłem na któregoś com'a i zabanglało. Dioda we wtyczce może oznaczać, że jest zasilanie a więc dobrze siedzi wtyk w gnieździe. Nie pamiętam teraz ale u kumpla zielona oznaczała chyba, że fejs ma zasilanie a czerwona zapalała się w trakcie transmisji.
filip1001 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Sylwek, w innych portach w ogóle nie widzi kabla ani samochodu. :gwizdanie: Pod USB pokazuje chociaż jaki kabel podłączony :gwizdanie:[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 07:59_________________________________________________zagląda tu ostatnio ktoś :gwizdanie:
marcinos80 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Czasami panie ledki na + fajnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Tą twoja bym łyknoł ale coś w niej nie chalo z tym silnikiem ,co?
filip1001 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Czasami panie ledki na + fajnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Tą twoja bym łyknoł ale coś w niej nie chalo z tym silnikiem ,co? jak na razie wszystko miodzio, ale jak to będzie za jakiś czas niewiadomo
sylwiasty Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Dzisiaj trafiłem na wątek na forum A4, w którym chłopaki opisują jak pozbyć się przypadłości silników 2.0 TDI czyli wałków wyrównoważających i felernego napędu pompy oleju. Więc nie ma się co bać tego silnika. :>
joker-lukasz Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Dzisiaj trafiłem na wątek na forum A4, w którym chłopaki opisują jak pozbyć się przypadłości silników 2.0 TDI czyli wałków wyrównoważających i felernego napędu pompy oleju. Więc nie ma się co bać tego silnika. :> w gdańsku jest nawet ekipa ogarniająca to - to nawet chłopaki od nas z forum
sylwiasty Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Dzisiaj trafiłem na wątek na forum A4, w którym chłopaki opisują jak pozbyć się przypadłości silników 2.0 TDI czyli wałków wyrównoważających i felernego napędu pompy oleju. Więc nie ma się co bać tego silnika. :> w gdańsku jest nawet ekipa ogarniająca to - to nawet chłopaki od nas z forum To właśnie chyba ich tutorial czytałem. Chyba nawet inżynierom w Ingolstadt się nie śniło, że można takie mody robić. :>
joker-lukasz Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Polacy potrafią stworzyć z kilku samochodów jeden bezwypadkowy z przebiegiem 180 kk więc takie zabiegi to nic trudnego
joker-lukasz Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 i jak tam po wypadzie? pogoda chyba nie dopisała tak jak i w reszcie kraju?
Gwerty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 przeciwnie pogoda dopisała. przez dwa dni słonce. i tylko jak wyjerzdzalismy to przez chwilę padało. wiec wypad udał sie znakomicie. [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 12:43_________________________________________________lukasz jak tam z lampą wytrzymało mocowanie ?
sylwiasty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Grzesiek nie gadaj o pogodzie tylko mów jak maszyna z nowym softem spisywała się w górach. :> Ps. Jaki potencjometr zastosowałeś w układzie auto-regulacji zenka? Chodzi mi o wartość rezystancji. Jaki układ czasowy?
Gwerty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 maszyna super. czuć zdecydowanie moment obrotowy przy wyprzedzaniu, co do potencjometru to wziąłem potencjometr z ori włącznika regulacji. a timer jest oparty na zwykłej kostce 555. muszę usiąść i porządnie narysować schemat. bo większość tworzona byłą w głowie i zmieniana w czasie robienia i testowania.
sylwiasty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 co do potencjometru to wziąłem potencjometr z ori włącznika regulacji. a timer jest oparty na zwykłej kostce 555. muszę usiąść i porządnie narysować schemat. bo większość tworzona byłą w głowie i zmieniana w czasie robienia i testowania. Spoko - ja też tak planowałem zrobić więc to już mam. Napisz coś więcej o tej kostce 555 bo mi to nie wiele mówi. Elektronik ze mnie raczej słaby ale jak już wiem co z czego i do czego to ogarniam. :> Ja mam czasówkę ale jest trochę duża - wielkości wyłącznika instalacyjnego typu S.
Gwerty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 tak na szybko o 555 http://www.krzysztofg.elb.vectranet.pl/pliki/timer_ne555_wlacznik_czasowy.pdf
joker-lukasz Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 przeciwnie pogoda dopisała. przez dwa dni słonce. i tylko jak wyjerzdzalismy to przez chwilę padało. wiec wypad udał sie znakomicie. [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 12:43_________________________________________________lukasz jak tam z lampą wytrzymało mocowanie ? wytrzymało mocowania wczpraj wziałem się za porządną polerke klosza (papierem ściernym) bo miałem już sklejać i była miała skucha bo okazało się że zapomniałem z suwalk zabrać pastę - tempo do ostatecznej polerki i robota stanęła, jutro jak będę lepiej się czuł bo jestem chory to podjadę po pastę i skleję już całkowicie lampę,korci mnie ciągle jeszcze żeby pokombinować ze światłami do jazdy dziennej, tylko nie wiem jak to ogarnąc bo u mnie nie ma soczewki bixenonowej i musiałaby świecić żarowka od długich ale nie wiem czy da się to rozwiązać od strony elektronicznej może ktoś z Was ma jakiś pomysł? czytałem że na forum jakiś koleś kupił coś tam na necie że niby długie świeciły się tylko w 30% czy jakos tak ale ta instalacja kupiona na allegro to jakiś shit i topiła się, i zastanawiam czy dałoby się coś samemu wymyślić
sylwiasty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Tu nie ma co myśleć - rezaj od razu bixa i wtedy będziesz miał gdzie dzienne na led'zie zrobić. Żarówka H7 jest chyba mocy 55W i żeby teraz ograniczyć na niej moc do ok. 30% to musisz dać rezystory dużej mocy a to spowoduje wydzielanie się dużego ciepła na rezystorach. Zrób tak "biedny studencie" : kup w jednym miesiącu soczewki i wyrezaj je, w następnym dokup palniki d2s i przejściówki (przetwornice już masz) i będziesz miał zrobione raz a dobrze. Swoje soczewki oraz palniki możesz sprzedać - kilka zeta Ci się zwróci. W sumie wyjdzie, że cały mod zamknie się w kilkudziesięciu złotych.
joker-lukasz Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Tu nie ma co myśleć - rezaj od razu bixa i wtedy będziesz miał gdzie dzienne na led'zie zrobić. Żarówka H7 jest chyba mocy 55W i żeby teraz ograniczyć na niej moc do ok. 30% to musisz dać rezystory dużej mocy a to spowoduje wydzielanie się dużego ciepła na rezystorach. wiesz Sylwek łatwo powiedzieć żeby rezać od razu bixa - kasy nie mam na soczewy i inne pierdoły, ale juz koniec studiów więc pójde do roboty i za pierwszą wypłatę będzie rezanie bixa ale pewnie w lampach juz poliftowych Zaraz podeślę Ci mojego maila na pw to podeślesz mi tego Vaga co rozmaiwaliśmy na spocie to bym se zainstalował, wlasnie czytam o tym co podesłałeś: xp mode, i będę to instalował
joker-lukasz Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Grzesiek Ty na te skały to chyba na kozicy wskakiwałeś jeszcze jedno pytanko co do świateł do jazdy dziennej: te żarówki co macie powkladane to są H7 diodowe te SMD czy jak im tam tak? i myslicie że zdałyby one egzamin żeby je na długie wsadzić do jazdy nocą?? czy takie diodowe to tylko do jazdy w dzień?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się