Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się kontrolka ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ha! U mnie problem rozwiązany, trochę zwlekałem z naprawą a tu okazał się banał - poluzowana kostka na wiązce elektrycznej od alternatora do akumulatora.

Zdziercy wzięli 80zł za podłączenia do komputera ( tak jak bym sam nie podłączał :tongue4:), ale pomarańczowe światełko nie drażni moich oczu.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja robiłem to w Autopikulu w Puławach , jeśli wyskakuje ci taki sam błąd jak mi , to możesz tam uderzyć . chłopak , który to robi nazywa się sebastian i trzeba by o niego spytać.

p.s. sorki za późną odpowiedz, ale dawno nie zaglądałem na forum.

Opublikowano

ostatnio mialem podobny problem swiecila mi kontrolka esp a takze migala kontrolka od swiecy zarowej i okazalo sie ze zarowki od stopu mialem spalone po wymianie wszystko wrócilo do normy banal

Opublikowano

tez miałem ten sam błąd i spadek mocy od 3tys obrotów była sinusoida w mocy i mólił na poczatku!! i palił sie czujnik kontroli trakcji w jakimś czasie od zapalenia i nie gasł!! bylem na kom.i wykazał ten blad co u kolegi i cos na alternatorze!! wymieniając filtr powietrza ktory nie wiem z jakiej przyczyny byl dziurawy i brod w srodku straszny. Od razu wykręciłem i umyłem czujnik przepływomierza i co przejechałem sie z 20km moc wieksza i nie pali sie kontrolka esp!!! bądź tu mądry!! ??

niestety jedna czujnik kontroli wciąż sie pali??

Opublikowano

Niezły suchar wygrzebany z czelusci mordoru :facepalm:

Opublikowano

Witam,

Nie będę tworzył nowego tematu skoro już taki istnieje...może suchar, ale jednak ;)

U mnie po wymianie rozrządu pojawił się podobny problem...najpierw pojawiła się kontrola ESP, a po przejechaniu kilku kilometrów doszła do tego kontrolka CHECK ENGINE.

Połączyłem kompa i VAG pokazał mi dwa kody:

18256 i 18265 - kasowanie błędów nic nie daje bo zaraz pojawiają się ponownie.

Jak VAGiem dałem, żeby przetestował moduł ABS to wyskoczył też, błąd 65535 - moduł uszkodzony, ale ABS działa prawidłowo, a po skasowaniu błąd znika...zasadniczo wszystko działa jak trzeba oprócz ESP.

Tak jak tu koledzy napisali sprawdzę połączenie kostek, bo być może przy okazji wymiany rozrządu coś się rozłączyło/zostało źle podłączone.

Jednakże gdyby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł to będę bardzo rad :wink:

Opublikowano

Tylko u mnie silnik pracuje równiutko i gładko jak powinien. Mocy też mi nie brakuje...a przynajmniej ja nie odczuwam jakiś jej zaników.

Zajrzę gdzie dam radę, ale poszukanie jakiegoś fachowca od elektryki/elektroniki Audi.

No i zawsze istnieje opcja, że faktycznie nawalił moduł sterujący - w końcu wszystko się kiedyś popsuję :kwasny:

Opublikowano

W sterowniku silnika nie ma błędów ?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

No właśnie problem jest w tym, że jak chcę wejść w sterownik silnika to łączy, łączy i połączyć nie może także pewien nie jestem, a próbowałem i VAGiem 2.5 i VWTOOL. W tygodniu podjadę do kumpla i zobaczę, czy jego kabel i komp coś zmieni.

Trochę to trwało, ale problem rozwiązany...

setki domysłów, a koniec końców okazało się, że najzwyczajniej w świecie jeden z kabli nie przetrwał próby czasu - otulina cała, a w środku prześniedziały kabelek, przez co wszystkie problemy.

Edytowane przez RedForman
Opublikowano

No właśnie problem jest w tym, że jak chcę wejść w sterownik silnika to łączy, łączy i połączyć nie może także pewien nie jestem, a próbowałem i VAGiem 2.5 i VWTOOL. W tygodniu podjadę do kumpla i zobaczę, czy jego kabel i komp coś zmieni.

Trochę to trwało, ale problem rozwiązany...

setki domysłów, a koniec końców okazało się, że najzwyczajniej w świecie jeden z kabli nie przetrwał próby czasu - otulina cała, a w środku prześniedziały kabelek, przez co wszystkie problemy.

Witam

A mógłbyś napisać, co to za kabelek ?

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Po wymianie rozrządu 2.5tdi v6

Zapaliła się kontrolka ESP i nie zapięte pasy.

Silnik ładnie pracuje ale jeszcze nie wyjechałem z garażu żeby sprawdzić czy zgaśnie po przejechaniu kilku metrów.

Zastanawia mnie czujnik nie zapietych pasów

Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk

No i się okazało że rzeczywiście przejechałem 20m i kontrolka ESP zgasła jednak pozostał błąd nie zapietych pasów i dodatkowo pokazuje że jest brak płynu do spryskiwaczy.

Pewnie trzeba się podłączyć pod vag i skasować błędy - mam nadzieje

Edytowane przez pesieka
Opublikowano

Odświeżam temat bo teraz mnie dopadła wyskakująca kontrolka od esp w B6.

Ostatnio coraz częściej zaświeca mi się kontrolka od esp, która oczywiście gaśnie po zgaszeniu samochodu.

Na dniach spróbuję podpiąć pod kompa samochód i zobaczymy czy wypluje jakiś błąd. Tylko pytanie czy jeśli kontrolka nie będzie świecić, a podepnę kompa to coś mi wyskoczy ? Czy lepiej poczekać aż się zaświeci, nie gasić samochodu i podpiąć od razu komputer ?

Wyskakuje mi tylko kontrolka od esp .

Opublikowano

Witam wszystkich podepne sie tutaj bo mam podobny problem. 
Po odłączeniu akumulatora wyskoczył mi standardowo błąd od esp który ogólnie zazwyczaj po przejechaniu kilku metrów sam znikał. Teraz jest inaczej i swieci się cały czas (jak jade prosto to błedu nie ma, skręce kilka razy i wyskakuj). W VCDs pokazuje mi dwa błędy. G85 i G419 próbowałem adaptacji z tym że G85 przeszła bez problemu tak przy adaptacji czujnika G419 w grupie 069 nie pokazuje mi wartości (wszystko na czerwono). Usunełem go bez adaptacji. Po przejechaniu kilku metrów błędy wracają. Wcześniej problemu nie było, w maglu i w kolumnie kierowniczej nie było nic ruszane. Ktoś coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...