olovski Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 siemka jako ze ruszylem z kopyta w kwestii montazu FMICa przydala by sie mala pomoc chce caly uklad z rur spawac wiadomo kolanka i proste odcinku trzeba sobie jakos wymierzyc ale teraz tak 1. jak polaczyc rure z kolek ssacym wystarczy jakas gumowa zlaczka z zaciskami na ori wejscie z kolek. czy jest tam jakas klapa?? w etce pokazuje ze kolek jest w calosci i nie ma tam zadnej flanszy przykreconej do kolek jak w AWX reasumujac czy polaczenie rury z kolek za pomoca zlaczki np. Samco i zaciskow wystarczy??? 2. wyjscie z Turbiny na ICa jest tam waz w ksztalcie litery "S" ma on jakies konkretne zadanie ze jest w tym ksztalcie?? czytalem ze ponoc tlumi drgania przy rozruchu silnika i zastapienie go czyms innym odbija sie na dwumasie prawda czy fausz?? chce do turbiny wsadzic redukcje metalowa od adiKrakow potem redukcja Samco 37mm na 51mm i dalej rura az do ICa tak to ma wygladac czy trzeba cos poprawic? dzieki za pomoc
lapek85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 odnośnie węża "eski" to także myślę jak go zastąpić, mysle o tej redukcji co ty, czyli 37mm na 51 a potem dalej prostym odcinkiem dociągnąc do rur stalowych od fmicka, albo przerobic redukjie montowana do turbo aby mialo na wyjsciu 50mm i ciagnac silikonem 51mm do fmica :gwizdanie: cos trzeba wykombinowac, cena kolanka 51 czy redukcji 37/51 taka sama, bynajmniej na re5pekcie wiecej info o podlaczeniu fmica znjadziesz na: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t32800.0.html;highlight=fmic http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63127.0.html;highlight=fmic
aju Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 litery "S" ma on jakies konkretne zadanie ze jest w tym ksztalcie?? tak, działa trochę jak sprężyna/amortyzator bo przecież silnik się trzęsie a dół dolotu jest nieruchomy
olovski Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 tak, działa trochę jak sprężyna/amortyzator bo przecież silnik się trzęsie a dół dolotu jest nieruchomy myslalem zeby zostawic redukcje z turbiny na 37mm i od niej dac silikonowe kolanko z 37mm na 51mm i dalej rura to w sumie tylko kolanko i z ksztaltem S ma niewiele wspolnego ale zawsze to jakis lacznik elastyczny wiec moze da rade co myslisz??
aju Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 no pewnie, ważne żeby było coś elastycznego
olovski Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 heh jednak rezygnacja z FMICa po rozmowie ze znajomym stwierdzilem ze przy moich oczekiwaniach nie bedzie konieczny wystarczy nadkole z Ski ale dzieki wszystkim za pomoc pozdro 4 all
seba1-2 Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 przyjdzie lato zmienisz zdanie no chyba że robisz sam program
olovski Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 przyjdzie lato zmienisz zdanie no chyba że robisz sam program program jest:) bedzie T z AWXa i korekta nie scigam sie regularnie tylko na ulice wiec powinno styknac
Kowicz Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Miałem to samo co planujesz czyli turbo AWX, nadkole z nacięciami i program. W lato niestety bardzo odczuwało się spadek mocy... uwierz mi. Dorzuciłem FMIC, teraz wtryski i jazda stała się piękniejsza
Kowi87 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Nadkole to jest pic na wode ,sprawdzający sie nieco przy sofcie tylko :gwizdanie: przy zmianie turbo odczujesz różnice w trasie, dwa razy tak samo nie pociągnie orurowanie pociagnij normalnie do seryjnych rur i też sie sprawdzi :gwizdanie:
olovski Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 hmmm no coz nadkole to jakies 200 zl jesli rzeczywiscie sie nie sprawdzi pomyslimy nad FMIC dla wiedzy wiec mowisz waz "S" zostawic i do niego rure z FMICa i z drugiej strony od FMICa do ori rurki z tworzywa przez jakis lacznik Samco tak??
olovski Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 nadkole to 90zł heh gdzie?? masz takie nadkole za 90zl??
Cristoforo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 w ASO to koszt 115zł ja mam za 90zł ale jak doliczyć koszt przesyłki wyjdzie 110zł
olovski Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 i masz na stanie na opchniecie??? bylbym zainteresowany :>
Cristoforo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 nie, ide normalnie do aso za wyraz twarzy wołaja 90zł kupuje jeszcze inne graty możliwe ze taka mi dali cene
olovski Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 hehe no coz jutro zadzownie do siebie i zapytam w VW jak bedzie lipa to sie odezwe do ciebie moze udalo by sie jeszcze raz kupic za taka cene hehe podajesz jakis numer kat. czy tylko ze nadkole z Ski??
Kowi87 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 hmmm no coz nadkole to jakies 200 zl jesli rzeczywiscie sie nie sprawdzi pomyslimy nad FMIC dla wiedzy wiec mowisz waz "S" zostawic i do niego rure z FMICa i z drugiej strony od FMICa do ori rurki z tworzywa przez jakis lacznik Samco tak?? dokładnie z jednej strony do weża S a z drugiej albo ciagniesz do plastikowej rury albo zostawiasz gumową koło alternatora i do niej sie wczepiasz, jeśli do plastikowej pociagniesz zrób jakies złącze elastyczne, np kolanko 45st A jeśli wolisz nadkole to musisz numer podać bo bez numery to ręce rozłożą :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się