adik1983 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 czy 17 stki do a4 b5 bedą odpowiednim kompromisem między komfortem i wygladem czy to bedzie to samo co na 18 stce
karolowoj Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Między komfortem, a wygladem wydaje mi się że będą kozackie 16, bo 17 i 18 to chyba już troszkę za duże na nasze drogi Wiadomo też, że wszystko zależy też od profilu i jak twardo lubi sie jezdzić [mod]wklej jeszcze raz takiego linka,a przez jakiś czas, nie wkleisz żadnego[/mod]
soolek Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Między komfortem, a wygladem wydaje mi się że będą kozackie 16, bo 17 i 18 to chyba już troszkę za duże na nasze drogi Wiadomo też, że wszystko zależy też od profilu i jak twardo lubi sie jezdzić http://www.okazje-cenowe.pl/?uid=7319 OJ, kolega chyba musi trochę forum poczytać a najlepiej przetestować na swojej skórze, bo głupoty p...
A-rek Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 czy 17 stki do a4 b5 bedą odpowiednim kompromisem między komfortem i wygladem czy to bedzie to samo co na 18 stce i na tych i na tych nie bedzie komfortu wiec bez roznicy. co do wygladu to wiadomo ze 18" lepsze
adik1983 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 na 17stkach jest troszke lepiej nie mówcie
Nizin5 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 jak dla mnie to za duzo juz.. 17stka to max a najlepiej 16stka.. jak bedziesz miał oryginalne zawieszeni to napewno z czasem dostanie ono po du**e
slepy Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ja tamten sezon przesmigałem na 18 i było spoko, teraz założyłem nowe wachacze, a za niedługo gwintowane zawieszenie, i zobaczę ile ten setup wytrzyma, choć narazie jak patrzę na te dziurawe drogi po zimię, to normalnie , 15" na balonie się prosi
aju Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 slepy bądź twardzielem ja czekam aż mniej więcej dziury połatają i jazda na 19" 16 - dobre na zimę 17 - w miarę ale bez szału 18 - nieźle i już lansik się robi 19 - mi odpowiadał taki rozmiar tylko
Nowak_zg Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 15-16" to dla mojego starego dobre.... 17" na poczatku jest ok ale potem czlowiek widzi ze to ch*j nie rozmiar 18" po co skakac z 17" na 18" jak mozna na jedyny sluszny rozmiar: 19" to jest idealny kompromis miedzy komfortem a wygladem 20" marzy mi sie do tego gleba musi byc
Michał Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 17 - w miarę ale bez szału 17" na poczatku jest ok ale potem czlowiek widzi ze to ch*j nie rozmiar podzielam zdania szanownych kolegów, jeszcze nie założyłem 17" a już wydają mi się za małe
slepy Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 15-16" to dla mojego starego dobre.... 17" na poczatku jest ok ale potem czlowiek widzi ze to ch*j nie rozmiar 18" po co skakac z 17" na 18" jak mozna na jedyny sluszny rozmiar: 19" to jest idealny kompromis miedzy komfortem a wygladem 20" marzy mi sie do tego gleba musi byc Nowak ja wskoczyłem z 15" na 18" i narazie wystarczy , 19" do następnej fury
bish - kopt Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 19" to jest idealny kompromis miedzy komfortem a wygladem do tego gleba musi byc spoko ...ale koleś mieszka w polsce
aju Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 nie jest źle na 19" nie przesadzajmy, trzeba trochę uważać ale tragedii nie ma, przy 235/35 trochę tej opony jednak jest
Audia4zabrze Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Pewnie śmiało możesz założyć ja sam mam 17 i jest nieźle wszystko zalazły od tego ile bagaży wozisz w bagażniku
vtec21 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Na swoim doświadczeniu mogę podzielić się wrażeniami. Kupiłem A4 na 18" świetnie się prezentowała, co do jazdy na tej feldze to przyznaję że czuć było każdą małą dziurę na drodze. No ale coś za coś oczywiście. Sprzedałem i aktualnie posiadam 17" która na moje zawieszenie i na drogi po których się poruszam zdaje egzamin.
QmaQ Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 A u mnie niestety 17 (225/45) sie nie sprawdzily - na zime 15, na lato obecnie tylko 16 (205/55) - po 1 sezonie na 17 szlag trafil prawa strone zawieszenia a zaznaczam ze jazde slalomem po naszych drogach opanowalem bardzo przyzwoicie (inna sprawa ze zawias juz i tak sie prosil o remont ale roznica miedzy prawa a lewa strona byla baaaardzo zauwazalna) Jako bonus zaczelo trzeszczec w desce i slupku srodkowym (prawa strona rzecz jasna). Ponadto chyba wazniejsza jest jakosc i stan opon, a nie sam rozmiar - na 17 byly podniszczone Dunlopy SP2000 czy jakos tak a na 16 roczne Goodyear Excellence i daje rade - smiga az milo. Co do spadku osiagów to roznicy miedzy 15 a 17 nie zauwazylem (na pewno jakas jest, bo fizyka tak mowi ) Poza tym bez solidnej gleby i tak wszystko powyzej 16 wyglada smiesznie a auto sie robi jak czolg Reasumujac - na nasze drogi wiekszy rozmiar = wieksze koszty (niestety) Ale 19 na glebie jest
bish - kopt Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 no niestety praw fizyki nie oszukasz a jak chcesz mieć kozak fure to niestety koszty trzeba ponosić i nie chodzi tylko o elementy zawieszenia ale choćby konsekwencje spotkania dużej kosztownej felgi z jeszcze większą paskudną dziurą :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się