cinol135 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 siemka ja wyczyściłem ten wężyk co medman o nim mówił i też lipa żadnych popraw . A gdzie znajduje się ten nastawnik macie jakieś foto? I wiecie może kto w Pomorskim mógłby to zrobić ? pozdr
Grzesiekkbc Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Nastawnik bo czyszczenia Mam te same objawy i wszystkie sposoby już sprawdziłem osobiście, został tylko nastawnik pompy. Na dniach myślę że się tym zajmę, ale jeśli ktoś by wcześniej to zrobił to niech napisze co i jak. [br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 15:59_________________________________________________Jutro jadę do mechanika co mi to zrobi, tak, że dam wam znać jaka będzie diagnoza. On też obstawia nastawnik i jak by to on był uszkodzony to mi to zrobi, cena 200zł [br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 16:40_________________________________________________Jestem już po wizycie. Chłopaki założyli mi sprawny nastawnik po regeneracji tak by sprawdzić czy mój faktycznie jest uwalony czy nie i okazało się, że jest ok bo objawy zostały. Sprawdzili mi też mojego jak się okazało pseudo chipa robionego przez pewnego pana z Wieliczki i jak się okazało to po zgraniu pamięci do kompa naszym oczom ukazały się "Trzy Korony" z pasma górskiego a nie prawidłowy wykres. Mechanik stwierdził że jak mu życie miłe to nie widział czegoś takiego jeszcze na oczy a chipuje silniki od nastu lat. W poniedziałek jadę im oddać ich nastawnik i założą mi mój na swoje miejsce, zajmie się tez chipem i mówi, że auto dopiero zacznie śmigać. Te drżenia karoserii to po prostu luzy w układzie napędowym, sprawdzimy to jeszcze po chipowaniu i będzie już pewne co i jak.
fireman tom Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Mam ten sam objaw. Co do wypowiedzi medmana to właśnie pojawiło się to u mnie gdy pękł mi ten łącznik gumowy zaznaczony na zdjęciu 6. Wcześniej nie było tego drżenia i buczenia dopiero po wymianie wężyka na nowy nie pęknięty
Grzesiekkbc Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Panowie i jak macie jakieś nowe info na temat naszego problemu?
IKMA Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 hehehhe niestety nic nowego. Zobaczymy co Cinol powie jak wyczyści nastawnik.
Pandzior Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja dziś odebrałem auto od mechanika ze zmieniona plecionką i :> . Buczenie zniknęło.
cinol135 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 a w jakim stanie była twoja stara plecionka moja wygląda na dobrą :gwizdanie:
Grzesiekkbc Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja wymieniałem plecionkę na nową i buczy jak buczało tak, że u mnie ta operacja się nie powiodła [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 21:49_________________________________________________cinol135 powiedz jeszcze czy u ciebie też trzęsło budą w tym przedziale obrotów?
Pandzior Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja dziś odebrałem auto od mechanika ze zmieniona plecionką i :> . Buczenie zniknęło. Prostuję. Pojeździłem trochę i całkiem nie zniknęło, ale poprawa jest znaczna. Czuć tylko na piątce, delikatniej i w mniejszym przedziale obrotów. Czwórka ok.
Zioba Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Hej.. Udało się wam rozwiązać ten problem? Mam to samo w moim i jest to denerwujące. Z kasa krucho a nie chciałbym nie potrzebnie wydawać.. Chyba że już tak te nasze silniki mają i nic się nie da z tym zrobić.. Z góry dzięki..
rosek89 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 u mnie jest podobnie ale wtedy samochód bardzo dobrze przyśpiesza. diesla mam od niedawna dlatego też mnie zastanawia to trzęsienie.
Fahoo Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 mam w ahu to samo nastawnik wyczyszczony-nie był brudny wtryski podmienione-szarpie dalej logi w normie zostało podniesc ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej
Pandzior Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 W u mnie ustąpiło trochę po wymianie łącznika elastycznego tłumika, więc podejrzewam, że te drgania są przenoszone z silnika na budę. Więc plecionka na początek, a potem poduchy.
Grzesiekkbc Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Dzisiaj drążyłem temat. Ma forum MT koledzy też mają ten problem z buczeniem, drżeniem i tam piszą tak ''Dokładnie te same objawy, walczyłem z tym od początku, pierwszym podejrzeniem był wydech - bo te drgania na niego przechodziły i była masakra - po wymianie tłumika środkowego i dolozeniu drugiego łącznika elastycznego miedzy katem a tłumikiem śr. wibracje się zmniejszyly - problem jest opisany tu: http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-8.html#l Jednak nie wyeliminowało to brzzęczenia do końca, dopiero wymiana koła pasowego zrobiła dobrze, choć od tego bicia padła prawa poducha, którą tez zamierzam wymienić i myślę że to by było wszystko w tym temacie." Co wy na to?
Sleepknot Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Cinol a jaką skrzynię masz w swoim autku: manuala czy automat?
Grzesiekkbc Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Hej. Wczoraj rozleciała mi się skrzynia, kupiłem nową z passata 110ps, myślę że jutro będzie już na aucie to dam znać czy te dźwięk na 4 i 5 jest przez skrzynię biegów. Dodam wam, że na 75% to będzie wina skrzyni, byłem i dzwoniłem do kilku kolesi co naprawiają skrzynie biegów i oni twierdzą że jest to objaw rozkręcania się skrzyni i, że u mnie właśnie tak się stało że kolejnym objawem po tych co tutaj opisujemy jest zakleszczenie się skrzyni i w przeciągu kilkunastu km jej rozsypanie. [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 15:29_________________________________________________Tak dodam jeszcze, że u mnie tak się działo od 3 lat i BOOM
rikardo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 W u mnie ustąpiło trochę po wymianie łącznika elastycznego tłumika, więc podejrzewam, że te drgania są przenoszone z silnika na budę. Więc plecionka na początek, a potem poduchy. Plecionka ulega uszkodzeniu przez niesprawne poduszki silnika, zwłaszcza prawej poduchy. Zaczynałem tez przygodę z buczeniem drżeniem od wymiany tej plecionki ale po wymianie z czasem problem znowu się narastał i przypomniałem sobie że jak szukałem plecionki to jeden ze sprzedawców napisał, że niesprawne poduszki silnika przyczyniają się do uszkodzenia plecionki. Wówczas zlekceważyłem to ale ostatnio sprawdziłem sobie jak zachowuje się silnik przy rozruchu i gaszeniu. W moim przypadku silnikiem rzucało na boki dodatkowo po bliższym oglądnięciu prawej poduszki zauważyłem wyciek oleju z niej. Po wymianie poduszek auto nie do poznania podczas rozruchu i gaszenia silnikiem nie rzuca i jak przedtem biegi przełączały się z oporami tak teraz wchodzą w miarę płynnie i myślę, że trzeba jeszcze wymienić obie poduszki skrzyni bo po 10 latach eksploatacji guma jest tak samo spękana jak na poduszkach silnika ale widać to dopiera jak się elementy gumowe porozciąga.
Pandzior Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Hej. Wczoraj rozleciała mi się skrzynia, kupiłem nową z passata 110ps, myślę że jutro będzie już na aucie to dam znać czy te dźwięk na 4 i 5 jest przez skrzynię biegów. Dodam wam, że na 75% to będzie wina skrzyni, byłem i dzwoniłem do kilku kolesi co naprawiają skrzynie biegów i oni twierdzą że jest to objaw rozkręcania się skrzyni i, że u mnie właśnie tak się stało że kolejnym objawem po tych co tutaj opisujemy jest zakleszczenie się skrzyni i w przeciągu kilkunastu km jej rozsypanie. [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 15:29_________________________________________________Tak dodam jeszcze, że u mnie tak się działo od 3 lat i BOOM Faktycznie, też wymieniałem skrzynię niedawno i wydaje mi się, że odgłos znikął zupełnie, nie połączyłem tych faktów. Jutro przejade się autem i sprawdzę czy zniknęło, bo ostatnio nie zwracałem uwagi.
cinol135 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Cinol a jaką skrzynię masz w swoim autku: manuala czy automat? Manual. Mi też się wydaje że to przez skrzynie bo na biegu jałowym nic nie słychać przy tych obrotach. Pandzior daj znać czy jest poprawa. pozdro
.:campino:. Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 panowie, i jak ruszyło się coś w temacie ? Bo mam te same przypadłości , nadmienię że poduchy nie są nówki ale też nie najgorsze, katalizator wycięty , biegi mi wchodzą luźniutko , no i plecionka wymieniana jakieś 4 tyś km temu więc świerzyzna . Myślałem że może mi plecionkę źle wspawali ale te drgania i odgłosy pojawiły się puźniej , nie po wymianie plecionki . Gadam z ludźmi , czytam w sieci i nadal nie wiem co jest grane ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się