RS Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Kurfa! Juz nie mam sil do tego Getta! Znaczek S-line... - byl sobie... Teraz na pewno jakis wiochol se go na golfa 3 przylepi... [br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 22:39_________________________________________________Bede montowal kamere- nie ma innego wyjscia....[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 22:41_________________________________________________Juz nawet wiem jaka: http://www.ampire.de/video/TVR100.html
audiomaniak Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Swego czasu kradli te duże znaczki z logo
Rosemeyer Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Teraz na pewno jakis wiochol se go na golfa 3 przylepi... zobacz, moze zona ma go na swoim?
RS Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 Teraz na pewno jakis wiochol se go na golfa 3 przylepi... zobacz, moze zona ma go na swoim? :polew: [br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 16:39_________________________________________________Jeeeeeeeeeah!!!Żeby nie było nudno...... Znowu mi walneła chłodniczka spalin. Z tym że okazuje się że w Audi maja zestawy naprawcze za 66 euro, a cała chłodniczka to koszt pare setek euro. Złosliwe w tym jest to że przy 60 tkm już miałem ten sam problem który został naprawiony na gwarancji. Ta klapka tak sobie wewnatrz latala bo zrobilem sobie jeszcze 250km w weekend, a zaslepilem u gory przewod przed EGR- bo blednie przypuszczalem ze to on nawalil- no i ona sie tak wyrobila...
Muskel1 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Co tu duzo gadac... po prostu Vorsprung durch Technik
RS Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 Tak se nad tym dumałem i wydumałem że to chyba bedzie wina teych regeneracji DPFa, bo przecież wtedy temperatury w wydechu sięgaja 900 stopni i chyba takie warunki nie odpowiadaja tym klapkom w układzie recylkulacji, bo już 4 razy miałem naprawy klapek w tym układzie. 2x EGR i teray 2 raz ta klapka w chłodniczce...
Muskel1 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 A szukales na innych forach czestotliwosc wystepowania uterki (porownujac auta z i bez DPFu) celem podparcia teorii? Moze masz racje, logika jakas w tym jest. Nie sadze, zeby konstruktorzy w Audi ta wlasnie czesc specjalnie w autach wyposazonych w DPF na nowo wyprodukowali z innymi wlasciwosciami termicznymi. Nalezaloby porownac nr. czesci czy wystepuje ona takze w modelach bez DPFu
RS Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 Dpf out Byłem przeciwnikiem tego, ale po tej przygodzie znów sie zaczynam zastanawiac jak to zrobić. Tylko że w moim przypadku moze to być trudniejsze, ze wzgledu na niemieckie przeglady techniczne...[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2011, 21:16_________________________________________________ A szukales na innych forach czestotliwosc wystepowania uterki (porownujac auta z i bez DPFu) celem podparcia teorii? Moze masz racje, logika jakas w tym jest. Nie sadze, zeby konstruktorzy w Audi ta wlasnie czesc specjalnie w autach wyposazonych w DPF na nowo wyprodukowali z innymi wlasciwosciami termicznymi. Nalezaloby porownac nr. czesci czy wystepuje ona takze w modelach bez DPFu Problem w tym ze uzytkownikow z takimi modelami bez DPF (fabrycznie) jest bardzo malo, a do tego jeszcze ktos z tej malej grupki musialby sie poruszac po forach- marne szanse na informacje na ktorych moglbym sie wesprzec....
RS Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 Musialbym poszukac na obudowie, bo zamowilem tylko zestaw naprawczy ktory ma inny numer na bank. Chcesz teraz ten numer?
Muskel1 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Nie, nie ma pospiechu. A ten zeztaw naprawczy jaki ma nr?
RS Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Jutro sie chyba dowiem bo musieli mi to zamówić bo nie było na miejscu...[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2011, 22:02_________________________________________________A wiec tak: zestaw naprawczy to: 03G 198 512- 66 euro (zawor, uszczelka i 4 srubki) A cala chlodniczka to: 03G 131 512 AL -309 euro Na szczescie po zalozeniu zestawu naprawczego wszystko dziala.
Muskel1 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Skoro maja zestaw naprawczy to widocznie usterka wystepowala dosc czesto. Czesc pasuje do prawie wszystkich 2.0 TDI http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-A6-TDI-EGR-COOLER-REPAIR-KIT-03G198512-NEW-PART-/130530143826 Widocznie tak jak pisales, te z DPF sa za gorace.
RS Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Byla zwezka i taki pajac ciezarowka "na chama" chcial sobie miejsce zrobic Ja bylem na pasie ktory szedl dalej a prawy pas sie konczyl, i bylismy na rowno obok siebie i typ mial w doopie czy zrobie miejsce czy nie - po prostu zmienial pas- pozniem przed policja twierdzil ze to ja w niego wjechalem- sprawa sie skonczy w sadzie.... Mam mnostwo fotek ktore pomoga mi obalic jego teorie. Ale batalie z niemcami nie sa latwe- w niemieckich urzedach jest mnostwo niemcow ktorzy swoich bronia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się