Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Podpina m sie pod temat chociaz moj problem jest odrobinke inny.

Przyszlo mi wymienic wieniec kierownicy. Wszystko juz bylo wczesniej pozmieniane przez poprzedniego wlasciciela na polift i mi pozostalo tylko samo odkrecenie wienca i podpiecie poduszki.

I tu jest problem. Po podpieciu wszystkiego spowrotem stracil sie klakson.

Wtyczki sa takie jak maja byc, bezpiecznik rowniez ok.

Nie mam pomyslu co moze byc przyczyna.

Opublikowano

Może taśma jest zje...

mini_ta_ma.jpg

Ja wymieniłem na nową i klakson powrócił

Opublikowano

Może podmianka u kogoś poliftowego...

Opublikowano
Mozliwe. Jest jakiś sposób zeby to sprawdzić? czy pozostaje kupienie nowej ?

Sprawdź przejście prądu na pinach z jednej i drugiej strony i będzie wiadomo czy taśma czy coś innego trzeba szukać.

Opublikowano

Dziś jeszcze kasowanie błędu poduszki i jest git. Winna była taśma: świecił się Air i nie działał klakson.

Powodzenia w montażu, naprawdę warto. Trzymanie w rękach S4-owego steru nie do opisania :evil:

Opublikowano

Słuchajcie a jak wygląda sprawa ze zmianą kierownicy w roczniku 99 po II lifcie.

Sytuacja wygląda tak, w swoim starym zeciorku r.95 mam założoną kierę od s6 - stan mega igła. Myślę sobie, wszystko ładnie pięknie, odkręcam poduszkę w nowym nabytku rocznik 99 i tu zaczęły się schody. Kierownica jest przykręcona jakimś specyficznym "czymś" wygląda mi to na klucz spline. Druga sprawa, oprócz żółtej wtyczki jest jeszcze jakiś mały ori drucik, najprawdopodobniej od klaksonu ???

W starym aucie po zamontowaniu kiery esowej, zaczął trąbić przy skręcaniu. Elektryk zamienił biegunowość i wszystko gra do dzisiaj, tylko zostaje pytanie czy nie pierdyknie poducha w nowym aucie jak bym to po prostu podpiął ??

Opublikowano

Jeżeli kiera jest poliftowa to wszystko P&P. Przepinasz wtyczki tylko. Śruba w polifcie jest na torxa, rozmiaru nie pamiętam....

Opublikowano

Witajcie

Sprawa wygląda tak, jest a4 b5 95, mały wieloklin, kiera 4 ramienna, jak w 80, silnik 2.8 kiera wygląda tak i zdejmuje się z pierścieniem (nie bardzo wiem jak zdemontować pierścień) tak wygląda pierścień

2501264067

i taką poduszke do której nie wchodzą kostki

2508318016_1

Dostałem od kumpla kolumnę kierowniczą z manetkami, pierścieniem i kierą 3 ramienną od polifta z 99 roku.

Kolumna na duży wieloklin, mały pierścień ślizgowy itd, obudowa kolumny.

Teraz pytanie, czy jak przełożę kpl kolumnę, od polifta do przedlifta to będą pasowały wtyczki do taśmy i manetek? Da się to w ten sposób złożyć?

Opublikowano

Witam czy ktoś na forum sprzedaje tulejki redukcyjne...

Opublikowano

A spróbuj zapytać gdzieś na złomie, bo w golfie 3 taka redukcja to standard :naughty: a pasuje idealnie

Opublikowano

mam seata ibize 2 z roku 94 to tam będzie też taka redukcja

Opublikowano

Warto sprawdzić... Zdejmij kierę i wszystko się wyjaśni

Opublikowano
Witam czy ktoś na forum sprzedaje tulejki redukcyjne...

Zapraszam

Opublikowano

ok dzięki za info

Opublikowano

I po problemie :grin:

Opublikowano

Mam kiere 3ramienna, S-line z przyciskami +/- do automata i wczoraj jak rozkrecalem kiere, zeby oddac ja do malowania skory to zauwazylem we wnetrzu jej sa jeszcze 3 kabelki zakonczone izolacja z niczym nie polaczone, do czego one moga byc? do multifunkcji czy cos?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...