ArkadiuS Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Piero ja dalej off :gwizdanie:. Chyba sie nie obrazisz. Koledzy to jak z tym mierzeniem. Przyjmijmy konkretnie pomiary. Wg mnie najczęściej w podróży wyprzedzamy w granicach 80-120km/h. I zmierzmy to na IV, V i VI biegu. Chyba, że ktos ma inny pomysł
KmK Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 to ja może zaproponuje coś innego, 200ps nie ma problemu z osiągnieciem 200 km/h, tak więc może zamiast zabijać się o ułamki sek zmierzcie na pełnym bucie 100-200, wtedy będzie można określić poziom mocy, bo i przedział km/h większy i czas dłuższy. sorry za OT ale pięknie jedzie ten diesel i ciekawy jestem czy przy większych prędkościach również :gwizdanie: ja mierzyłem jadąc równe 100 naciskałem gaz i wciskałem stoper.
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 sek zmierzcie na pełnym bucie 100-200 ja nie mam jak bo tu za to utrata prawka i niewykluczone ze pierdel na chwilke co do oftopa to propomuje: 60-100 III bieg 60-100 IV bieg 80 - 120 IV , V , VI i 100 -200 start z najefektywniejszego biegu. ( samochod rozpedzamy przed mierzona predkoscia tak aby po przekroczeniu zadanej predkosci zbudowane bylo juz cisnienie w ukladzie , na poladzie tylko kierowca i wszystko co sie normalnie wozi -kola fotele itp: ) [br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 14:54_________________________________________________ a ja sie zastanawialem czemu inne 2.5Q maja po 4,8-5,0 w tym samym przedziale wlasnie znierzone , powtarzalne 4,7-4,8
KmK Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 turdzi to trzeba ustalić ile wczesniej, np od 90,95, chociaż ja byłem jednak za mierzeniem od konkrentnej prędkości, ale się dostosuje do ogółu i zmierze to jeszcze raz bez balastu, bo wcześniej balast mierzył i zerkał na navi :>
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 turdzi [/b] [/i] to trzeba ustalić ile wczesniej, np od 90,95, chociaż ja byłem jednak za mierzeniem od konkrentnej prędkości, ale się dostosuje do ogółu i zmierze to jeszcze raz bez balastu, bo wcześniej balast mierzył i zerkał na navi ja zawsze zaczynam 5 przed... , wiesz jak np: auto dlugo zjezdzilo po miescie w korkach to czas jego reakcji jest na prawde spory , a chodzi nam przeciez na najlepszy mozliwy perfarmance a nie odwrotnie PS. za tydzien jestem w Krakowie , mam nadzieje ze znajdziesz chwilke
Piero Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Właśnie dodałem na 1 stronie mojego wątku zdjęcia nowych hamulców - zmiana z 288 na 321 mm z przodu... Różnica po wdepnięciu w podłogę... :kox:
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 dlaczego stare druty zapodałeś do zacisku ????? :mysli: :mysli: przecież w komplecie były nowe !!!!!!!
Piero Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Już są nowe! Najpierw rozpakowałem jedną paczkę, zmontowaliśmy, zrobiłem foto, a później druga i tam były nowe druty, więc od razu podmieniliśmy na pierwszej stronie, także na aucie są już nowe druty z obu stron
KENOiX Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 321 już ładnie daje radę. Gratki modów!
Piero Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Informacyjnie: jeśli ktoś chciałby zaopatrzyć się w ładne B7, które problemy silnikowe "2.0 TDI" ma już za sobą i jest gotowe do ostrej jazdy - to zapraszam do oględzin mojej A4: http://allegro.pl/show_item.php?item=1154047232 Dla klubowicza cena będzie odpowiednio niższa.
David Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 szybko sie pozbywasz fury a juz dobrze zrobiona na co planujesz zmienic?
Piero Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 Trzeniu - dzięki! David - powody sprzedaży są w zasadzie 2: po 1 - to auto powoduje, że staje się dziki i niebezpieczny. Nim nie da się jeździć wolno! Przejadę 2 skrzyżowania... a na 3 muszę być pierwszy. Jak pokonujesz trasę Gdańsk - Warszawa w 2 h i 32 min to zaczynasz się zastanawiać czy jesteś normalny... Stwierdziłem, że adrenalina musi być, ale trzeba zachować jakiś zdrowy rozsądek, a ja w tym aucie nie potrafię. po 2 - zmieniam auto średnio co rok, A4 jeździłem prawie 2 lata - aż za dużo. Lubię mieć frajdę z jazdy, cieszyć się nowością, nowym charakterem i stylem, dlatego teraz przyszedł czas na coś zupełnie innego, bardziej komfortowego niż sportowego, a co za tym idzie - w automacie, z pazurem jak się depnie, ale stylowo i spokojnie na co dzień. Nowe wozidełko już mam, jeżdżę od 3 tygodni i napawam się przyjemnością z jazdy w zupełnie innym klimacie. Prezentacja już wkrótce, jak zrobię dobre fotki...
Flyer Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 po 1 - to auto powoduje, że staje się dziki i niebezpieczny. Nim nie da się jeździć wolno! Przejadę 2 skrzyżowania... a na 3 muszę być pierwszy. Jak pokonujesz trasę Gdańsk - Warszawa w 2 h i 32 min to zaczynasz się zastanawiać czy jesteś normalny... Stwierdziłem, że adrenalina musi być, ale trzeba zachować jakiś zdrowy rozsądek, a ja w tym aucie nie potrafię. Jesli to przedmiescia Gdanska > Łomianki to jestem w stanie nawet uwierzyc ...ale fakt - jestes nienormalny Chociaz jak lecielismy z Wawy na zlot do Sobieszewa, to tez zrobilismy chyba 2,5h czas.
Piero Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Zaznaczam, że wyjechałem o 5 rano w sobotę, więc nie był to środek dnia. Wtedy niestety 3,5h i niżej ciężko zejść. Devast - a tak budowałem napięcie...
jedrekx Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 to pochwal się co to za auto masz już od 3-ech tygodni :gwizdanie:
Piero Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Bardzo proszę: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=144071.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się