adrianus Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 zaloze nowy temat bo po bezowocnym szukaniu nic nie wiem. napiszcie jakie czasy maja wasze aeb na 3 i na 4 biegu od 60 do 140km/h ja mierzyłem dzis ze stoperem w reku i na 3 wyszlo mi 14,34s a na 4 biegu 21,76s :/ nie wiem dlaczego takie kiepskie wyniki, podlaczalem kiedys manometr z kolega arek87 i wg niego za slabo mi turbo ladowalo na niskich obrotach,a za mocno na wysokich dodam iz mierzac start 0-100km/h wynik na stoperze oscylowal w granicy 8,2-8,8s
Buba Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 nie wiem dlaczego takie kiepskie wyniki, podlaczalem kiedys manometr z kolega arek87 i wg niego za slabo mi turbo ladowalo na niskich obrotach,a za mocno na wysokich ale konkretnie ile ??
GRazny Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 rozumiem że chodzi Ci wyłącznie o Twój silnik? (bo tego nie napisałeś) ale dodam swoje... bo mam filmik sprzed 2 tygodni w telefonie ok. 11,5 sekundy (4ty bieg i akurat dokładnie 60 - 140km/h) bez stopera... spisane z filmiku więc +- 0,5sekundy... wsio fabryczne - żadnych chipów. jak umieściłem to tak różowo nie jest... zaczyna się od prawie 5tej sekundy, a kończy na 18tej... czyli 13 sekund wszystko fabryczne...katalizator, turbina, wtryski, IC... przebieg 210.000... nigdy nie hamowany także nie wiem ile ma kucy... chyba z 18 sekund...
loco87 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ale jemu chodzilo o aeb a Ty masz klekota na pd i to 6 biegowca pewnie Co do Twoich wyników to wydaje mi sie że miałem podobnie ale troszke lepsze były. Koło 11/12s na 3 na 4 nie mierzyłem.
custom Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Moja a4 a avancie Można powiedzieć że wciskałem od 70km/h 3 bieg
KmK Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 o to może przy okazji 100-200 pełnym dnem, bardzo mnie ciekawi jak robią to diesle, a jak pb? już gdzieś poddałem taki pomysł ale odzew był mizerny :gwizdanie:
Kubeł Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Tylko pamiętać należy, że nie można porównywać przyspieszeń na tych samych biegach w dieslu i benzynie. Tam gdzie dieslem przyspieszasz na 4-ce, tam benzyną na 3-ce (z grubsza rzecz biorąc). Przecież obie konstrukcje mają inną charakterystykę pracy, inaczej więc się nimi jeździ.
drewno1986 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). Inne moje pomiary jakby kogoś interesowało to: od 0 do 100 km/h-7,5s , od 0-200 km/h - 30s. od 0-160 km/h ok 14-15s. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________o sory, to kolega miał 1.8t 150 Km, a nie dieselka. ale to i tak małe pocieszenie
GRazny Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 turbina robi robotę... silnik też cięższy i może nie do końca sprawny...
custom Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Panowie jak macie jakieś fajne filmiki waszych samochodów to wklejajcie. Może zbudujemy coś ala tabela faktycznych przyspieszeń lub coś podobnego Tylko prośba o podawanie czy auta z modami czy bez :>
arek87 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 gaz w podłodze od 2 sec filmu1,8 t aeb . Tip+pipercross . 0,7 bar peak@1800rpm 0,25bar@6000rpm 60-140 na 3-ce wychodziło jakieś 13,5 sec. nie wiem jaką mocą dysponował niestety:\
bish - kopt Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Moja a4 a avancie Można powiedzieć że wciskałem od 70km/h 3 bieg troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). Inne moje pomiary jakby kogoś interesowało to: od 0 do 100 km/h-7,5s , od 0-200 km/h - 30s. od 0-160 km/h ok 14-15s. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________o sory, to kolega miał 1.8t 150 Km, a nie dieselka. ale to i tak małe pocieszenie nie dołuj sie kolego szczerze wątpie że to jest seria
custom Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Moja a4 a avancie Można powiedzieć że wciskałem od 70km/h 3 bieg troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). Inne moje pomiary jakby kogoś interesowało to: od 0 do 100 km/h-7,5s , od 0-200 km/h - 30s. od 0-160 km/h ok 14-15s. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________o sory, to kolega miał 1.8t 150 Km, a nie dieselka. ale to i tak małe pocieszenie nie dołuj sie kolego szczerze wątpie że to jest seria No właśnie Seria czy nie czyżby jakiś prezent z Włoch Mam jakiś mały plan modów ale obecnego stanu jeszcze nie badałem ( plany na obadanie tematu lato hamownia itp) Apel do posiadaczy Innych A4 może dacie jakies swoje dane
Buba Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 ja znalazlem jakis taki filmik ale ktory to bieg to nie pamietam tak wrzuce zeby bylo obrazowo jak wskazowka sie rusza
sołtys85 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 ja znalazlem jakis taki filmik ale ktory to bieg to nie pamietam tak wrzuce zeby bylo obrazowo jak wskazowka sie rusza To chyba bedzie z 7 bieg bo wskazówka baaaaardzo wolno sie porusza W lato swojemu mierzyłem od 60-140 na 4 biegu na lpg i wyszło coś koło 20s jak pamiętam lekko pod górę było i powtarzałem testy ale dokładnie nie pamiętam.
sylwiasty Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 ja znalazlem jakis taki filmik ale ktory to bieg to nie pamietam tak wrzuce zeby bylo obrazowo jak wskazowka sie rusza Witam! Kolego a to doładowanie to seria czy coś modzone, np. mbc? Bo po obejrzeniu tego filmiku trochę się zdołowałem. U mnie max doładowanie to 0,5b i tylko jak gaz wcisnę w podłogę i tylko wtedy, jak obroty mam powyżej 3 tysi. A u Ciebie widzę max doładowanie osiągasz już trochę powyżej 2 tyś. obrotów. Masz jeszcze jakieś filmiki z takimi nagraniami - bo szukam jakichś wzorców, jak to powinno wyglądać bo coś mi się wydaje, że mój ma trochę muła z dołu. Sorki za OT.
Pawel_M Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Seryjne i zdrowe AEB zaczynając od 2-2.5tyś obr z pedałem gazu w podłodze powinno łapać w granicach 0.6bara i przy około 5 tyś doładowanie spada do 0.4-0.35 bara
arek87 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Moja miala 0,7 bara przy 1800 a przy 6000 jakieś 0,25 bara
sylwiasty Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Witam ponownie! Zainspirowany filmikiem Buby postanowiłem sprawdzić, jak to wygląda u mnie. I faktycznie, po wciśnięciu gazu do podłogi na 4 biegu od lekko ponad 2000 obrotów doładowanie przekroczyło 0,5 bara i cały czas tyle trzymało do 4500 a potem musiałem zwolnić więc nie sprawdziłem jaką wartość będzie miało doładowanie w okolicach 6000 obrotów. Jak pogoda będzie bardziej wiosenna to zatrudnię jakiegoś kolegę i zrobię dokładne pomiary i zarejestruję na filmikach. Po dzisiejszej próbie doszedłem do wniosku, że do pełnego doładowania potrzebne jest pełne otwarcie przepustnicy. :> A co do filmiku Buby to chyba był kręcony na 5 biegu.
adrianus Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 widze ze temat powolutku nabiera zainteresowania wiec w tytule dolaczylem czasy od 0-100km/h mysle ze jak spora czesc użytkowników aeb poda swoje czasy to jakas zdrowa srednia, ktorej powinnismy sie trzymac nam wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się