Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Czasy 3 i 4 bieg 60-140km/h i od 0 do 100km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zaloze nowy temat bo po bezowocnym szukaniu nic nie wiem.

napiszcie jakie czasy maja wasze aeb na 3 i na 4 biegu od 60 do 140km/h

ja mierzyłem dzis ze stoperem w reku i na 3 wyszlo mi 14,34s a na 4 biegu 21,76s :/

nie wiem dlaczego takie kiepskie wyniki, podlaczalem kiedys manometr z kolega arek87 i wg niego za slabo mi turbo ladowalo na niskich obrotach,a za mocno na wysokich :mysli:

dodam iz mierzac start 0-100km/h wynik na stoperze oscylowal w granicy 8,2-8,8s

Opublikowano

nie wiem dlaczego takie kiepskie wyniki, podlaczalem kiedys manometr z kolega arek87 i wg niego za slabo mi turbo ladowalo na niskich obrotach,a za mocno na wysokich :mysli:

ale konkretnie ile ??

Opublikowano

rozumiem że chodzi Ci wyłącznie o Twój silnik? (bo tego nie napisałeś)

ale dodam swoje... bo mam filmik sprzed 2 tygodni w telefonie

ok. 11,5 sekundy (4ty bieg i akurat dokładnie 60 - 140km/h) bez stopera... spisane z filmiku więc +- 0,5sekundy... wsio fabryczne - żadnych chipów.

jak umieściłem to tak różowo nie jest... zaczyna się od prawie 5tej sekundy, a kończy na 18tej... czyli 13 sekund

wszystko fabryczne...katalizator, turbina, wtryski, IC... przebieg 210.000... nigdy nie hamowany także nie wiem ile ma kucy...

chyba z 18 sekund...

Opublikowano

ale jemu chodzilo o aeb a Ty masz klekota na pd i to 6 biegowca pewnie :przebiegly:

Co do Twoich wyników to wydaje mi sie że miałem podobnie ale troszke lepsze były. Koło 11/12s na 3 na 4 nie mierzyłem.

Opublikowano

o to może przy okazji 100-200 pełnym dnem, bardzo mnie ciekawi jak robią to diesle, a jak pb? :wink4:

już gdzieś poddałem taki pomysł ale odzew był mizerny :gwizdanie:

Opublikowano

Tylko pamiętać należy, że nie można porównywać przyspieszeń na tych samych biegach w dieslu i benzynie. Tam gdzie dieslem przyspieszasz na 4-ce, tam benzyną na 3-ce (z grubsza rzecz biorąc). Przecież obie konstrukcje mają inną charakterystykę pracy, inaczej więc się nimi jeździ.

Opublikowano

troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). Inne moje pomiary jakby kogoś interesowało to: od 0 do 100 km/h-7,5s , od 0-200 km/h - 30s. od 0-160 km/h ok 14-15s. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________o sory, to kolega miał 1.8t 150 Km, a nie dieselka. ale to i tak małe pocieszenie

Opublikowano

turbina robi robotę... silnik też cięższy i może nie do końca sprawny...

Opublikowano

Panowie jak macie jakieś fajne filmiki waszych samochodów to wklejajcie.

Może zbudujemy coś ala tabela faktycznych przyspieszeń lub coś podobnego

Tylko prośba o podawanie czy auta z modami czy bez :>

Opublikowano


gaz w podłodze od 2 sec filmu
1,8 t aeb . Tip+pipercross . 0,7 bar peak@1800rpm 0,25bar@6000rpm 60-140 na 3-ce wychodziło jakieś 13,5 sec. nie wiem jaką mocą dysponował niestety:\
Opublikowano

Moja a4 a avancie

Można powiedzieć że wciskałem od 70km/h 3 bieg

troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). Inne moje pomiary jakby kogoś interesowało to: od 0 do 100 km/h-7,5s , od 0-200 km/h - 30s. od 0-160 km/h ok 14-15s. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________o sory, to kolega miał 1.8t 150 Km, a nie dieselka. ale to i tak małe pocieszenie

nie dołuj sie kolego szczerze wątpie że to jest seria

Opublikowano

Moja a4 a avancie

Można powiedzieć że wciskałem od 70km/h 3 bieg

troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). Inne moje pomiary jakby kogoś interesowało to: od 0 do 100 km/h-7,5s , od 0-200 km/h - 30s. od 0-160 km/h ok 14-15s. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________o sory, to kolega miał 1.8t 150 Km, a nie dieselka. ale to i tak małe pocieszenie

nie dołuj sie kolego szczerze wątpie że to jest seria

No właśnie

Seria czy nie czyżby jakiś prezent z Włoch

Mam jakiś mały plan modów ale obecnego stanu jeszcze nie badałem ( plany na obadanie tematu lato hamownia itp)

Apel do posiadaczy Innych A4 może dacie jakies swoje dane :)

Opublikowano

ja znalazlem jakis taki filmik ale ktory to bieg to nie pamietam :mysli: tak wrzuce zeby bylo obrazowo jak wskazowka sie rusza

Opublikowano

ja znalazlem jakis taki filmik ale ktory to bieg to nie pamietam :mysli: tak wrzuce zeby bylo obrazowo jak wskazowka sie rusza

To chyba bedzie z 7 bieg bo wskazówka baaaaardzo wolno sie porusza

W lato swojemu mierzyłem od 60-140 na 4 biegu na lpg i wyszło coś koło 20s jak pamiętam lekko pod górę było i powtarzałem testy ale dokładnie nie pamiętam.

Opublikowano

ja znalazlem jakis taki filmik ale ktory to bieg to nie pamietam :mysli: tak wrzuce zeby bylo obrazowo jak wskazowka sie rusza

Witam! Kolego a to doładowanie to seria czy coś modzone, np. mbc? Bo po obejrzeniu tego filmiku trochę się zdołowałem. U mnie max doładowanie to 0,5b i tylko jak gaz wcisnę w podłogę i tylko wtedy, jak obroty mam powyżej 3 tysi. A u Ciebie widzę max doładowanie osiągasz już trochę powyżej 2 tyś. obrotów. Masz jeszcze jakieś filmiki z takimi nagraniami - bo szukam jakichś wzorców, jak to powinno wyglądać bo coś mi się wydaje, że mój ma trochę muła z dołu.

Sorki za OT. :)

Opublikowano

Seryjne i zdrowe AEB zaczynając od 2-2.5tyś obr z pedałem gazu w podłodze powinno łapać w granicach 0.6bara i przy około 5 tyś doładowanie spada do 0.4-0.35 bara

Opublikowano

Witam ponownie! Zainspirowany filmikiem Buby postanowiłem sprawdzić, jak to wygląda u mnie. I faktycznie, po wciśnięciu gazu do podłogi na 4 biegu od lekko ponad 2000 obrotów doładowanie przekroczyło 0,5 bara i cały czas tyle trzymało do 4500 a potem musiałem zwolnić więc nie sprawdziłem jaką wartość będzie miało doładowanie w okolicach 6000 obrotów. Jak pogoda będzie bardziej wiosenna to zatrudnię jakiegoś kolegę i zrobię dokładne pomiary i zarejestruję na filmikach.

Po dzisiejszej próbie doszedłem do wniosku, że do pełnego doładowania potrzebne jest pełne otwarcie przepustnicy. :>

A co do filmiku Buby to chyba był kręcony na 5 biegu. :)

Opublikowano

widze ze temat powolutku nabiera zainteresowania wiec w tytule dolaczylem czasy od 0-100km/h

mysle ze jak spora czesc użytkowników aeb poda swoje czasy to jakas zdrowa srednia, ktorej powinnismy sie trzymac nam wyjdzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...