Orzeł Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Zanim przesiadłem sie do Audi jeździłem dość fajnym leonem oto kilka słów na jego temat: Po roku śmigania Golfem III postanowiłem, znaleźć jakieś inne autko, które osiągami w serii dorówna golfikowi (1.9 TDI 135 ps 310 Nm), na myśl przychodził mi golf V 2.0 TDI oraz Leon 1.9 TDI 150. Po długich poszukiwaniach trafił się ładny egzemplarz w słusznym kolorze. To był maj......... Leon i Glof w drodze do domu jakiś czas później........obie furki dotarły do domu i się umyły Pierwszy zlot, na który pojechałem leonem po przyciemnieniu szyb w TECHNICOLOR STUDIO, założeniu CB radia i pomalowaniu "S" na czarno Kolor ori felg znudził mi się dość szybko więc je przemalowałem mocy zaczęło brakować wiec po rozmowie z kolegą i za jego namową udałem się do zastec tuning na montaż boxa (jeszcze wtedy nie wiedziałem, że to zło efekt był taki pewnego pięknego razu wybrałem się na zawody sprawnościowe na tor niedaleko Częstochowy (które wygrałem w swojej klasie ) Przyszedł czas na kolejne mody tym razem cały wydech 2.5" By MG dołożyłem do tego pasek na przednią szybe Jakoś smutno było wewnątrz wiec postanowiłem to zmienić: nakładki na pedały z audi TT zamontowałem podłokietnik z golfa IV lampke z Passata W8, żeby rozświetlała wnętrze w nocy TDI z klapy znalazło się na desce a na klapie wersja TOPowa Felgi od TS na kolejny sezon?? NIE!! Poszukałem i znalazłem felgi od CUPRY :twisted: Kolejny dodatek od CUPRY dokładka zderzaka Kiedy dowiedziałem się, że box to nic dobrego pojechałem z wizytą do Copm Sportu Zwieszenie mocy spowodowało, że seryjne heble czasem zawodziły i założyłem 312 mm na przód Minęło trochę czasu i mocy znów zaczęło brakować decyzja prosta BIG TURBO tym razem wizyta u Aligatora (Wojtka) w Katowicach i efekty jego pracy na seryjnym sprzęgle Po tym modzie zdecydowałem się, na założenie wskaźnika ciśnienia doładowania, temperatury i ciśnienia oleju, aby mieć obraz tego co dzieje się w maszynowni Nadpalone seryjne sprzęgło, które zaczęło się uślizgiwać ...... zastąpił mocniejszy odpowiednik do mojego silniczka Po wymianie sprzęgła pojechałem do Wojtka na małe poprawki wykresu jeszcze nie mam, jednak poprawa jest odczuwalna Tak wygląda silniczek. Odma poszła pod auto, rura dolotowa do Turbiny By MG oraz rozpórka zawieszenia Jeszcze kilka fotek Wycieraczka tylnej szyby rozdem ze Skody rok 2007 felgi przeszły mały retusz ... Cz. 2 modów Kolejne graty : - body kit od CUPRY - nowe lampy z tyłu - usunięte napisy z tylnej klapy założyłem koła i pomalowałem zaciski na czarny mat :twisted: (do wymiany pozostała końcówka wydechu ). Na tyle w miedzyczasie zamontowałrm heble 256, oto efekty :mrgreen: nowa końcówka pod zderzak od Cupry a w środku zagościły dywaniki z serii "Seat Sport" kolejne zmiany tym razem wnętrze Recaro z Cupry 4 postanowilem zmienić troche klimat w środku - czarna podsufitka z curpy Na fotkach nie widać efektu, ale jest znacznie lepiej niz ori jasne wnetrze modów ciąg dalszy Model B14 PSS Jest troszke twardo, ale wybieranie dziur i zbieranie zakretów nieporównywalne z tym co było wcześniej :twisted: tuleje na przód -Szpera peloquins -rozpórka tylna (custom) moje serce odjechało razem z Leonem... Teraz jest A4 -> http://www.a4-klub.pl/smf/a4_b7_30_tdi_q_by_orzel-t123224.0.html
GRazny Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 no chłopie... to teraz kupujesz A4... i modzisz podobnie piękny opis piękne autko
Orzeł Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 gdzieś uciekły wykresy ostateczenie w leonie było ok 240 ps i 430 Nm a tutaj moje A4 -> http://www.a4-klub.pl/smf/a4_b7_30_tdi_q_by_orzel-t123224.0.html
GRazny Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 a no widzisz... przeoczyłem... też niezła baza na mody
Bulczas Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Szacun z pracę włożoną w auto Zamiast A4 miał być właśnie Leon z takim samym sercem jak miałeś ale ostatecznie padło na A4. Bardzo ładna furka
Nowak_zg Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 kozackie mody i z gustem jedyne co mi nie podeszlo to tylne lampy diodowe oraz poczatkowy box i znaczek tdi nad przyciskiem swiatel awaryjnych. ale wg mnie projekt kompletny, wszystko dlubniete naprawde zrobione z glowa. pewnie fajnie jechalo ... lepiej niz 3.0Tdi + chip ? jak bylo z trakcja ? ale najciekawsze dla mnie jest to wnetrze z cupry 4... 4 oddzielne fotele tak naprawde ... fajnie to wyglada szkoda bylo go sprzedawac chyba .... ?[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 02:36_________________________________________________jesli mozesz to napisz mi na pw jeszcze jak wrazenia po zalozeniu szpery oraz ile cie kosztowala... moze mi sie przyda na przyszlosc
soolek Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Ooooo, taka właśnie bryczka by się nadawała dla mojej Żonki
Orzeł Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 W nocy nie napisałem wszystkiego Diody gościły jeden sezon, później ściemniłem ori lampy, pomalowałem znaczki na czarno i dołożyłem czarne kierunki w błotnikach ostatnie chwile u mnie..... (dzień, w którym leon odjechał z mojego garażu) [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 08:13_________________________________________________ pewnie fajnie jechalo ... lepiej niz 3.0Tdi + chip ? jak bylo z trakcja ? szkoda bylo go sprzedawac chyba .... ?[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 02:36_________________________________________________jesli mozesz to napisz mi na pw jeszcze jak wrazenia po zalozeniu szpery oraz ile cie kosztowala... moze mi sie przyda na przyszlosc w 3.0 TDI jest więcej Nm i raczej leon zostałby z tyłu (nie miałem okazji sprawdzić) za trakcje odpowiadała szpera i opony 225/40 R18 Serce mi pękało jak odjeżdżał no, ale było minęło żyje sie dalej jazda ze szperą to inna bajka trudno to opisać w słowach ale auto zachowuje sie przy tym setupie (rozpórki, gwint tuleje) lepiej niż audi w zakrętach. Wciśnięcie gazu w zakręcie powodowało wciąganie auta "na małą" gdzie w FWD bez szpery jest całkowicie w drugą strone . Dla kogoś kto lubi szybkie zakręty to super sprawa. Cena na stronie producenta ok 1000$.
turdzi Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Orzeł mody na prawde z glowa , ja tez uwazam ze moce ponad 200 KM z diesla w FWD sa bez sensu bez szpery, ostatnia fotka dopelnila wizerunku , przypuszczam ze musialo bolec bo widac ze masa $$$ i jeszcze wiecej serca poszlo w to auto.Wiem cos o tym
fotograf87 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 super autko.. naprawdę jestem pełen podziwu. Wielki szacun za włożone serce, poświęcony czas i włożone pieniądze... jestem ciekaw za ile go sprzedałeś. pozdrawiam
lapek85 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 dzięki Orzeł :> zacny Leonik, fajny opis teraz czas na Audi, znająć życie to szybko zabraknie Ci mocy w 3.0TDI powodzenia
Orzeł Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 teraz czas na Audi, znająć życie to szybko zabraknie Ci mocy w 3.0TDI Już brakuje . Zobaczymy co będzie u Patrox'a może u mnie wtedy będzie podobnie
ArkadiuS Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Ciekawy opis i ładnie wymodzone autko . Teraz upgrade do A4
Walus851 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 hej kolego jak ci się sprawował ten leonek myślę nad takim jako drugie auto widac dużo serca w nie włozyłeś ale efekt był cudny pozdrawiam
Orzeł Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 hej kolego jak ci się sprawował ten leonek myślę nad takim jako drugie auto widac dużo serca w nie włozyłeś ale efekt był cudny pozdrawiam Jak napisze, że do dziś za nim tęsknie to wystarczy?? Byłem z Leona bardzo zadowolony, nie wiem w jakim wyposażeniu byś chciał kupić. Mój był jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny zrobiony na moje potrzeby - z duszą. Dla mnie był idealny Koszty eksploatacji były niskie (średnio spalał 7-7.5 l/100 km), naprawy i przeglądy również były w promocyjnych cenach w porównaniu do audi (wymiana oleju z filtrami = 350 zł). Z czystym sumieniem moge polecić bo przez 100kkm nic sie z autem złego nie działo
Walus851 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 myślałem o wersji top sport z silnikiem takim jak ty 150 koni arl :>
keżor Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 widziałem furke na żywo i jest mega Kox , szkoda , że poszła .. szkoda , że nie do mnie by sie Micz zdziwił
Orzeł Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 myślałem o wersji top sport z silnikiem takim jak ty 150 koni arl :> Najlepsza baza widziałem furke na żywo i jest mega Kox , szkoda , że poszła .. szkoda , że nie do mnie by sie Micz zdziwił Jest w waszych okolicach - gdzieś w jaworznie. Miczy by miał do myślenia
shemek_1 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam, To pisze wszystko od nowa bo przez przypadek wszystko co napisałem skasowałem W tego leona włożyleś dużo serca i pasji,na sam koniec leon wygladal kozacko Ja mam taki dylemat że nie wiem co kupić po sprzedaniu mojego leona. Najpierw miałem tdi 130ps ASZ pożniej kupiłem cupre R 225ps ale z powodu finansowego sprzedałem.Mam tylko teraz jedno jego zdjęcie Uploaded with ImageShack.us Teraz myśle nad kupnem nowego samochodu i dlatego trafilem na te forum bo zastanawiam się nad kupnem audi a4 3.0 tdi 232ps. Ale jak patrze na zdjęcie twojego leona obok audi to mi się dużo bardziej podoba leon.Tylko że ja szukam czegoś 4x4 niestety miszkam w Anglii a tu leony nie wychodziły 4x4 a mogę tylko do 6 miesięcy jeżdzić na polskich tablicach póżniej bym musiał przerejestrować samochód a to jest trochę zachodu bym musial licznik zmienić, lampy itd.Myślałem też o golfie 4motion tylko że tam wychodziły tylko 2.0 tdi 140 i nie wiem czy to są dobre silniki do kręcenia no ichyba zostane przy audi troche bym w nim pozmieniał i też by wygladal ładnie.Widziałem na ebay-u fajnie zrobioną A4 w kombi czarną miał pozmieniane: Phantom Black with Black Optics New 19" RS4 Alloys in Anthracite FK Konisport Fully Adjustable Coilover Suspension Genuine RS4 Front Grille Cupra R Front Splitter OEM Bi-Xenon headlights Jesteś zadowolony z A4,ile ci pali przy normalnej jeżdzie? Ja już od tego myślenia jaki mam samochód kupić głowa mi chyba pęknie niedługo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się