Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 bierz jakiegoś majstra najlepiej co ogarnia na vagu benzynki i działajcie, gdyby był to diesel to bym pomógł w diagnostyce, ale w benzynach niewiem na co sie zwraca uwage i jakie wartosci powinny trzymać
majuDJ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja się zastanawiam czy następne auto to nie będzie jakieś 1.8T z quattro + LPG. Tylko mnie zastawania czy te koniki i kultura pracy są warte większego spalania? Jak np 1.8T Quattro z LPG ma się do spalania w np 1.9 TDI AVF/AWX z Quattro ?
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja się zastanawiam czy następne auto to nie będzie jakieś 1.8T z quattro + LPG. Tylko mnie zastawania czy te koniki i kultura pracy są warte większego spalania? Jak np 1.8T Quattro z LPG ma się do spalania w np 1.9 TDI AVF/AWX z Quattro ? jak nie masz dojścia do taniej ropki to teraz jedynie gaz a tak poza tym to ja już miałem dosyć parkotu diesla wolę cicha benzynkę
majuDJ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Najtaniej ropa w Lbn na Bursakach to po 4,40zł a gaz 2,58zł. Jestem ciekaw ile taka 1.8T ciągnie gazu na 100km w trasie przy jeździe do 140km/h z częstym wyprzedzaniem tirów.
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Najtaniej ropa w Lbn na Bursakach to po 4,40zł a gaz 2,58zł. Jestem ciekaw ile taka 1.8T ciągnie gazu na 100km w trasie przy jeździe do 140km/h z częstym wyprzedzaniem tirów. pdejrzewam że ośka z 11
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Najtaniej ropa w Lbn na Bursakach to po 4,40zł a gaz 2,58zł. Jestem ciekaw ile taka 1.8T ciągnie gazu na 100km w trasie przy jeździe do 140km/h z częstym wyprzedzaniem tirów. pdejrzewam że ośka z 11 Myślę, że troszkę więcej Zauważ, że doładowanie w 1.8T jest mniej więcej jak w AFN. A jednak na obroty wkręcasz dużo wyższe a im większe obroty tym więcej paliwa. Odnośnie przebiegu, oglądaliśmy dla Moskala 1,8T z przebiegiem na blacie 150 czy 180k km. W rzeczywistości grubo ponad 300. W życiu bym mu tyle nie dał. Siedzenia jak u mnie, kierownica tak samo. No elegancko.
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Najtaniej ropa w Lbn na Bursakach to po 4,40zł a gaz 2,58zł. Jestem ciekaw ile taka 1.8T ciągnie gazu na 100km w trasie przy jeździe do 140km/h z częstym wyprzedzaniem tirów. pdejrzewam że ośka z 11 Myślę, że troszkę więcej Zauważ, że doładowanie w 1.8T jest mniej więcej jak w AFN. A jednak na obroty wkręcasz dużo wyższe a im większe obroty tym więcej paliwa. Odnośnie przebiegu, oglądaliśmy dla Moskala 1,8T z przebiegiem na blacie 150 czy 180k km. W rzeczywistości grubo ponad 300. W życiu bym mu tyle nie dał. Siedzenia jak u mnie, kierownica tak samo. No elegancko. czyli mówisz żeby się nie bać takiego przebiegu? bo jak piszę to ładniejszy jest niż mój choć nawet nie był sprzątany
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 komp w reke i sprawdzać dziada, jak avant to zobacz na boczki jak wyrobione juz mocowania rolety to przebieg spory :gwizdanie:
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Jak ktoś śmigał głównie autostradami a nie po mieście to wnętrze będzie nie zużyte. Trzeba go sprawdzić, jak się okaże że jest ok to brać. Tak naprawdę patrząc na allegro to czy samochód ma 20, 15, 10 czy 5 lat to ma 180k km przebiegu. Więc nigdy nie wiadomo na co trafisz. Podstawa dobrze go prześwietlić.
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 właśnie nie wiem boje się że może mieć walniętą uszczelkę pod głowica choć nie kopcił
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 właśnie nie wiem boje się że może mieć walniętą uszczelkę pod głowica choć nie kopcił Jak nie kopcił i olej nie miesza się z płynem chłodniczym to nie może mieć walniętej uszczelki pod głowicą
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 właśnie nie wiem boje się że może mieć walniętą uszczelkę pod głowica choć nie kopcił Jak nie kopcił i olej nie miesza się z płynem chłodniczym to nie może mieć walniętej uszczelki pod głowicą podobno węze są wtedy też twarde jeszcze, tylko mało miał płynu w zbiorniczku wyrównawczym minimum
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 jak jest uszczelka walnęta to płyn bulgocze masz duze cisnienie i jak odkręcisz to go wywala, a to że tutaj ma mało płynu najwyraźniej króćce do przejrzenia :gwizdanie:
_Solar_ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 boję się trochę tego przebiegu ja tez sie bałem swojego jak sie dowiedziałem ze 450 km miał cofniete :gwizdanie: , no ale jezdzi sie turbo tylko wariuje :polew:
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 boję się trochę tego przebiegu ja tez sie bałem swojego jak sie dowiedziałem ze 450 km miał cofniete :gwizdanie: , no ale jezdzi sie turbo tylko wariuje :polew: właśnei nie wiem niby elegancko zapalił ale trochę się obawiam go brac
majuDJ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja bym pojechał na Śląsk tam auta są taniej niż u nas i większy wybór.
_Solar_ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja bym pojechał na Śląsk tam auta są taniej niż u nas i większy wybór. wieksze powodzie wiecej aut na sprzedaz nizsze ceny
paput Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja bym pojechał na Śląsk tam auta są taniej niż u nas i większy wybór. wieksze powodzie wiecej aut na sprzedaz nizsze ceny to ile ty solar masz nabite na blacie?
_Solar_ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja bym pojechał na Śląsk tam auta są taniej niż u nas i większy wybór. wieksze powodzie wiecej aut na sprzedaz nizsze ceny to ile ty solar masz nabite na blacie? aktualnie to 236
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się