Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] 1.8T Q 345/300. bix, TV,FMIC,MFB8, 218km/353Nm/black piano/VFIZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

218 ...:slina::kox:

Opublikowano

na tym zestawieniu motorownia przyjela dzisiaj nawet 370Nm tylko ze sprzeglo w pewnym momencie przypomnialo o sobie i Gregor ustawil na bezpieczne 350:naughty:

Opublikowano

Licz sie z tym ze zaraz 350Nm bedzie za duzo :grin:

Opublikowano
Licz sie z tym ze zaraz 350Nm bedzie za duzo :grin:
Gregor wie co robi takze nie ma obaw:wink:
Opublikowano

To ze on wie co robi to ja wiem

Ale wiem rowniez ile jest w stanie zniesc seryjne sprzeglo

Opublikowano

Wszystko było dokładnie sprawdzone wiec nie ma się czym martwic :wink:

Opublikowano

Jak możesz zamieść jakieś logi z 2,115,118.

Opublikowano

Logi są do wglądu dla mnie i Gregora :wink:

Opublikowano

piękny wynik, gratki

Opublikowano

Sprzęgłu nic nie będzie, nie ma szarpnięć ani pików doładowania, a moment obrotowy narasta we właściwy sposób tak aby chronić sprzęgło - proszę sprawdzić przebieg nm - nie ma strzału niutona przy najniższych obrotach z dołu tylko jest łagodne narastanie aż do wartości maksymalnej na wyższych rpm co przedłuża trwałość sprzęgła.

Ten sposób sprawdza się na wielokrotnie. (BTW na A4 clubie jest bliźniaczy projekt AMB quattro 380nm i sprzęgło ma się dobrze, tak więc bez obaw)

Skąd taki niuton ? Tomek prosił o mocniejszy dół - bo nie cierpi laga 'jak w starym polonezie' :wink:

A de facto - to zasługa silnika - który jest w doskonałej kondycji + dopracowanego setupu pod względem mechanicznym + usunięcie najmniejszych niedomagań - sam osobiście dopilnowałem + customowy soft z bonusem.

Opublikowano

Także sami widzicie , auto zapier....ala aż milo :wink: jeszcze raz Grzegorz wielkie dzięki za ogarnięcie tematu :hi:

Opublikowano

TINP by sie przydał :wink:

Opublikowano
TINP by sie przydał :wink:

DEV- moim zdaniem bez sensu, TINP-a przetestowałem już dawno :wink: TINP to mit, przy seryjnym turbo, nawet na tej właściwej **** na *****. Poza większymi cyferkami na vagu przy seryjnych k03 nie ma to przełożenia na cyferki na dyno, dopiero przy większych rpm ujawnia sie potencjał ****, a jak wiadomo seryjne turbiny padają na pysk na wyższych obrotach ,więc cała para tak na prawdę idzie w gwizdek jesli chodzi o TINP-a i stock turbo.

Opublikowano

Dziwne, u mnie jest zupelnie odwrotnie :grin:

Opublikowano

228mm

Opublikowano
228mm

missclick:decayed:

Opublikowano

Ładny wynik, nie chce sie licytowac ale sprzeglo lekko nie bedzie mialo ;P Powiedz mi jaki tam FMIC wrzuciles, to chyba 550x140 ? jakie byly temperatury w dolocie podczas hamowan ? Gregor taki FMIC styka do takich mocy ?

Opublikowano

si 550x140x65 ten fmic ma dac rade do jakis 350km przynajmniej tak podaje producent ale nie chce mi sie w to wierzyc

Opublikowano
GREGOR, świetny wynik :thumbup1:

u mnie Nm podobnie był rozłożony i nowe seryjne sprzęgło pożyło 2 dni,

http://imageshack.us/a/img221/3732/wykresj.jpg

tam jest tylko 288mm :wink:

Booster - Dziękuje , BTW Tobie sprzęgło padło bo jest jeden szczegół - AVJ ma troszkę inne sprzęgło (AVJ/ALT to jest to samo ) niż AMB - słabsze mimo tej samej średnicy, można sprawdzić łatwo choćby w Etce.

Ładny wynik, nie chce sie licytowac ale sprzeglo lekko nie bedzie mialo ;P Powiedz mi jaki tam FMIC wrzuciles, to chyba 550x140 ? jakie byly temperatury w dolocie podczas hamowan ? Gregor taki FMIC styka do takich mocy ?

też się nie chce licytować, tak podam tylko pierwszy lepszy przykład z brzegu

AMB quattro 1800kg , problemów ze sprzęgłem brak, oczywiście sprzęgło 100% stock, wcześniej było założone właśnie z AVJ i poddało :)

Wykres_A4_18TQ_AMB_zps52d11bc1.jpg Photo by lwampir | Photobucket

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...