tomekhxc Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 na tym zestawieniu motorownia przyjela dzisiaj nawet 370Nm tylko ze sprzeglo w pewnym momencie przypomnialo o sobie i Gregor ustawil na bezpieczne 350:naughty:
tomekhxc Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 Licz sie z tym ze zaraz 350Nm bedzie za duzo Gregor wie co robi takze nie ma obaw:wink:
Dev Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 To ze on wie co robi to ja wiem Ale wiem rowniez ile jest w stanie zniesc seryjne sprzeglo
tomekhxc Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 Wszystko było dokładnie sprawdzone wiec nie ma się czym martwic
tkuczera Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Jak możesz zamieść jakieś logi z 2,115,118.
tomekhxc Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 Logi są do wglądu dla mnie i Gregora
gregor10 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Sprzęgłu nic nie będzie, nie ma szarpnięć ani pików doładowania, a moment obrotowy narasta we właściwy sposób tak aby chronić sprzęgło - proszę sprawdzić przebieg nm - nie ma strzału niutona przy najniższych obrotach z dołu tylko jest łagodne narastanie aż do wartości maksymalnej na wyższych rpm co przedłuża trwałość sprzęgła. Ten sposób sprawdza się na wielokrotnie. (BTW na A4 clubie jest bliźniaczy projekt AMB quattro 380nm i sprzęgło ma się dobrze, tak więc bez obaw) Skąd taki niuton ? Tomek prosił o mocniejszy dół - bo nie cierpi laga 'jak w starym polonezie' A de facto - to zasługa silnika - który jest w doskonałej kondycji + dopracowanego setupu pod względem mechanicznym + usunięcie najmniejszych niedomagań - sam osobiście dopilnowałem + customowy soft z bonusem.
tomekhxc Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 Także sami widzicie , auto zapier....ala aż milo jeszcze raz Grzegorz wielkie dzięki za ogarnięcie tematu
gregor10 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 TINP by sie przydał DEV- moim zdaniem bez sensu, TINP-a przetestowałem już dawno TINP to mit, przy seryjnym turbo, nawet na tej właściwej **** na *****. Poza większymi cyferkami na vagu przy seryjnych k03 nie ma to przełożenia na cyferki na dyno, dopiero przy większych rpm ujawnia sie potencjał ****, a jak wiadomo seryjne turbiny padają na pysk na wyższych obrotach ,więc cała para tak na prawdę idzie w gwizdek jesli chodzi o TINP-a i stock turbo.
Booster Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 GREGOR, świetny wynik u mnie Nm podobnie był rozłożony i nowe seryjne sprzęgło pożyło 2 dni, http://imageshack.us/a/img221/3732/wykresj.jpg tam jest tylko 288mm
Imhotet Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Ładny wynik, nie chce sie licytowac ale sprzeglo lekko nie bedzie mialo ;P Powiedz mi jaki tam FMIC wrzuciles, to chyba 550x140 ? jakie byly temperatury w dolocie podczas hamowan ? Gregor taki FMIC styka do takich mocy ?
tomekhxc Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 si 550x140x65 ten fmic ma dac rade do jakis 350km przynajmniej tak podaje producent ale nie chce mi sie w to wierzyc
gregor10 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 GREGOR, świetny wynik u mnie Nm podobnie był rozłożony i nowe seryjne sprzęgło pożyło 2 dni, http://imageshack.us/a/img221/3732/wykresj.jpg tam jest tylko 288mm Booster - Dziękuje , BTW Tobie sprzęgło padło bo jest jeden szczegół - AVJ ma troszkę inne sprzęgło (AVJ/ALT to jest to samo ) niż AMB - słabsze mimo tej samej średnicy, można sprawdzić łatwo choćby w Etce. Ładny wynik, nie chce sie licytowac ale sprzeglo lekko nie bedzie mialo ;P Powiedz mi jaki tam FMIC wrzuciles, to chyba 550x140 ? jakie byly temperatury w dolocie podczas hamowan ? Gregor taki FMIC styka do takich mocy ? też się nie chce licytować, tak podam tylko pierwszy lepszy przykład z brzegu AMB quattro 1800kg , problemów ze sprzęgłem brak, oczywiście sprzęgło 100% stock, wcześniej było założone właśnie z AVJ i poddało Wykres_A4_18TQ_AMB_zps52d11bc1.jpg Photo by lwampir | Photobucket
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się