SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 No to wrzucam i ja wreszcie -Turbina BRD -Wtryski Fratelli Bosio 0.216 -FMIC -Kolektor ssący AWX -Flansza z wyjściem na BOOST (usunięty i zaślepiony EGR) -Stożkowy filtr powietrza K&N -Cały dolot w aluminium i złączkach silikonowych -Wężyki podciśnieniowe Samco -Usunięty katalizator -Przelotowy układ wydechowy -Przepływomierz AWX -Map sensor AWX -Program by Dynosoft Wrocław Wykresu nie będzie bo jak wiadomo jest to 4o biegowy automat DMX ale chyba nie muszę mówić jak to idzie
SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 hmmm... ale koniki i niutki podasz? szacuję że jest +170PS i w granicach +360NMale czeka mnie korekta softu pod map z AWX'a i powinno być ciekawiej
GRazny Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 turbina i reszta więcej pociągnie... ale co z wtryskami? nie kończą się czasem właśnie na tym co masz?
Jarol Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 turbina i reszta więcej pociągnie... ale co z wtryskami? nie kończą się czasem właśnie na tym co masz? Wtryski to może i wystarczą na więcej ale pompa już nie więc jak nie wymienisz na 11 to raczej więcej mocy nie zrobisz. W TDI moc uzyskuje się paliwem nie doładowaniem.
Cristoforo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 z związku z tym jak paliwa jest KM to sporo taki mod musi palić ogolnie to ciekawy projekt a jest chłodniczka oleju
SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 w planach jest chłodniczka oleju oraz 11mm +0.230 na tym poprzestanę
GRazny Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 w takim razie ciekaw jestem czy 200KM będzie...
SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 w takim razie ciekaw jestem czy 200KM będzie... w taką moc celuje ale co wypluje to zobaczymy do czerwca projekt zostanie ukończony
Maniusiek28 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 w takim razie ciekaw jestem czy 200KM będzie... raczej nie ....widziałem(a raczej czytałem o) kiedyś afn'a z jednomasem ,pompą 11+0,230 , BRD, FIMIC ,kolektorem od awx , chłodnicą oleju , całym dolotem z kwasiaka +wydech 2,5cala.......i jedynie 190km wypluł
SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 raczej nie ....widziałem kiedyś afn'a z jednomasem ,pompą 11+0,230 , BRD, FIMIC ,kolektorem od awx , chłodnicą oleju , całym dolotem z kwasiaka +wydech 2,5cala.......i jedynie 190km wypluł wydaje mi się że kwestia serii... u mnie bardzo zdrowo było
Maniusiek28 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 raczej nie ....widziałem kiedyś afn'a z jednomasem ,pompą 11+0,230 , BRD, FIMIC ,kolektorem od awx , chłodnicą oleju , całym dolotem z kwasiaka +wydech 2,5cala.......i jedynie 190km wypluł wydaje mi się że kwestia serii... u mnie bardzo zdrowo było bardzo możliwe.......powodzenia w modach
Kowi87 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Somes ja to ciekaw jestem jak ta twoja skrzynia temu podoła cos mi sie wydaje że z tym momentem nie bedziesz mógł pójsć wyzej niz te 360-380nm :gwizdanie: No ale powodzenia czekam na rezultat
Flyer Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 wydaje mi się że kwestia serii... u mnie bardzo zdrowo było AFN'y z reguly maja bonusy. Ja nie wierze w 200PS, to juz nie ta mechanika co PD
Cristoforo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 z drugiej strony czy AFN nie ma takiego samego dołu jak AJM ??
Flyer Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Zawsze kazdy twierdzi, ze AJM ma miekki dol... a do AFN'a nikt sie nie przyczepial
SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 zobaczymy co z tego będzie... mi zależy na płaskim ale dostępnym w możliwie największym zakresie obrotów momencie właśnie z racji skrzyni [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 17:20_________________________________________________ z drugiej strony czy AFN nie ma takiego samego dołu jak AJM ?? z tego co mi wiadomo AJM jest z z dołu słabszy zapomniałem jeszcze dopisać że mam już zamówiony i oczekuję na przelotowy układ wydechowy
seba1-2 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 ja powiem tyle, za co w sobie teraz w brodę pluję, było od razu, jako baza zakupić awx, avf i go modzić, bo do afn wszystko praktycznie z awx się przekłada a awx już to ma... :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 ja powiem tyle, za co w sobie teraz w brodę pluję, było od razu, jako baza zakupić awx, avf i go modzić, bo do afn wszystko praktycznie z awx się przekłada a awx już to ma... :gwizdanie: rozsprzedać silnik na części, zostawić turbo + cooler + kilka pierdołek i kupić awx'a z manualem od razu mówisz? w sumie pomysł nie głupi bo jak mam wydać teraz 3k na jeszcze większe wtryski i pompkę to kupię za to kompletny silnik a po sprzedaży gratów wyjdę w okolicach zera... temat swapa myślę bym ogarnął tylko nie wiem jak tam z wiązkami?
jaro4444 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 z tego co mi wiadomo AJM jest z z dołu słabszy A po czym tak wnosisz? Co w nim jest słabszego jak w AJM?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się