DDESPERADOO Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 witam. Jak beda wyglądały felgi 17 cali et 35, rozmiar opon 225x45x17 na audi b6??? Zależy mi by jeździły na seryjnym zawiasie. Czy nie będzie wyglądało to smiesznie??? Czy cena 1500 zł za komplet felg ALUTEC wraz z oponami na 2 sezony to rozsądna cena??? Felgi mają niewielkie zarysowania rantów. Jak wygląda komfort jazdy na tym felunku. Jak z dynamiką, przyśpieszeniem??? Kupiłem auto na alu 15 z z zimówkami na balonach 195x65x15. Dodam, że smigam głównie po mieście, a drogi nie przypominają autobahny :-). Czy może zastanowić się nad 16 ???? z góry dzieki za wszystkie sugestie
Miszka82 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 17 będą ok, nawet na seryjnym zawiasie, no może będzie trochę Allroad ale do przeżycia, komfort jazdy spadnie zwłaszcza w pierwszym odczuciu ale się przyzwyczaisz, nie wiem co za felgi chcesz kupić ale ja poleciłbym boć oryginalnego ps. pokaż te felgi co chcesz kupić
A-rek Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 jesli zalezy ci na komforcie, nie chcesz obnizac samochodu i nie plywac w koleinach to ja bym bral 16". na 225/45x17 auto jest sztywniejsze i bardziej podatne na nierownosci na drogach
Qbas77 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 witam. Jak beda wyglądały felgi 17 cali et 35, rozmiar opon 225x45x17 na audi b6??? Zależy mi by jeździły na seryjnym zawiasie. Czy nie będzie wyglądało to smiesznie??? Czy cena 1500 zł za komplet felg ALUTEC wraz z oponami na 2 sezony to rozsądna cena??? Felgi mają niewielkie zarysowania rantów. Jak wygląda komfort jazdy na tym felunku. Kupiłem auto na alu 15 z z zimówkami na balonach 195x65x15. Dodam, że smigam głównie po mieście, a drogi nie przypominają autobahny :-). Czy może zastanowić się nad 16 ???? z góry dzieki za wszystkie sugestie czesc masz ten sam dylemat co ja mialem jeszcze tydzien temu....i powiem, Ci jedno dzieki sugestiom kolegow z forum kupilem fele 17 z et35 i gumy takie jak piszesz. i powiem jedno-NIE WYOBRAZAM SOBIE INNEGO KOMPLETU zupelnie inne auto,znowu je pokochalem, wyglad przekozacki przesiadka z 16 ori), jazda po trojmiejskich drogach do przezycia, odcinki z dobra nawierzchnia i zakrety w nich to bajka. w pon lub we wt zamieszcze w odpowiednim dziale zdjecia, to zobaczysz jak TO wyglada. pozdrawiam i ja bynajmniej sugeruje 17.zobaczysz p.s. zawias mam ori i nie mysle, ze wyglada jak allroad
loco87 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Jezdziłem a 15 stalówkach. Przesiadka na 225/45/17 Et 33 Słuchaj: - Kierownica wyraznie ciężej pracuje (mi to sie podoba bo lepiej czuje sie auto) - Nie kładzie sie tak w zakretach ( troche za sprawą sztywnego barku opony ale et felgi i jej szerokość 8j robią swoje) - Długie łuki i ciasne zakręty na suchym i równym.... naprawde to ja się boję i odpuszczam a można jeszcze sporo więcej bo nawet opony nie zapiszczą a przód nie ucieka na zewnątrz - Jest dużo ciszej... (pewnie przez opony) - Nierówności poprzeczne pokonuje bdb - nie tak miekko ale nic nie obciera ani nie wadzi jest ok - Jakies kanalizacje dołki itp są do przejscia Minusem jest fakt: - wyższego spalania przez zwiększoną masę i opory toczenia - Auto wolniej przyspiesza - W koleinach naprawdę trzeba uważać i trzymać mocno kierownicę - W niewielkim stopniu wpływa to na komfort
julo23 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Ja ze swojego doświadczenia wiem że na polskie drogi najlepsze są 16. Ale czasami warto się lekko poświęcić mi mieć 17 czy 18. 15 wogóle nie wchodzą dla mnie w grę. Auto wygląda jak taczka A reszta jak kolega wyżej pisał, na 17 auto bardzo dobrze pokonuje zakręty. wogóle nie pływa jak na 15.
dziadek Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Ddesperadoo obejrzyj sobie mój wątek. Mam tam zdjęcia na 15'' i 17'' porównasz sobie. Różnica w wyglądzie jest nieporównywalna... Nie śmiejcie się ale na 17'' nie wiem czemu czuję jakby furka była bardziej komfortowa http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_w_koncu_moge_pokazac_moje_4xo-t124638.0.html
Maciek80 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Z tym gorszym przyspieszeniem to bez przesady, różnice są nieodczuwalne. Spalanie też tylko minimalnie większe. Komfort jazdy już odczuwalnie gorszy ale za to wygląd przekozacki, szczególnie na obniżonym zawieszeniu
loco87 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Może w dieslu to jest nie odczuwalne.... w 1.8T jest i to znacząco. Spalanie i przyspieszanie pogorszyły się na tyle aby spadek mocy i zwiekszone spalanie były zauważalne a nie pomijalne
tommylee Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 no właśnie jak to jest na prawdę z tym zwiększonym spalaniem i pogorszeniem osiągów? u mnie po założeniu 17'' i opon 235/45 moc lepiej przenosi się na ośkę niż na seryjnej 16'' gdzie asr nie pozwolił dobrze ruszyć. jakie macie doświadczenia ze wzrostem spalania? PS do moda jeśli temacik już był sorry za OT
Miszka82 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 no właśnie jak to jest na prawdę z tym zwiększonym spalaniem i pogorszeniem osiągów? jakie macie doświadczenia ze wzrostem spalania? naprawdę spalanie wzrasta - w moim przypadku nie odczuwam tego(może 1l LPG więcej na 100km) co do osiągów - czuć spadek ale ADR rakietą nigdy nie był jeśli chodzi o doświadczenia ze wzrostem spalania to mam jedno, im mocniej i częściej naciskam na ten pedał z prawej strony tym więcej pali :>
loco87 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Słuchaj.... Kolego Tommylee Masz wolnossącą trzylitrówke.... Ma ona na tyle momentu że takie kapcie nie są dla niej wyzwaniem....Trudno żebyś coś tam odczuł na przyspeiszaniu... :gwizdanie: W 1.6,1.8,1.8T szersze i wieksze opony wpływają znacząco na ekonomię i dynamikę
tommylee Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Słuchaj.... Kolego Tommylee Masz wolnossącą trzylitrówke.... Ma ona na tyle momentu że takie kapcie nie są dla niej wyzwaniem....Trudno żebyś coś tam odczuł na przyspeiszaniu... :gwizdanie: W 1.6,1.8,1.8T szersze i wieksze opony wpływają znacząco na ekonomię i dynamikę no to sprawa jasna, a po drugie zwiększenie spalania o 1 litr przy spalaniu 3,0 to pestka
TezFakt Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Może napiszę coś od siebie jeśli chodzi o spalanie. Więc tak: - zimówki 16" 205/55 - średnio 6.5 l/100 - letnie 18" 235/40 - średnio 7.5 l/100 Pokonuję tą samą trasę kilka razy w tygodniu, styl jazdy ten sam. Myślałem, że aż takiej różnicy nie będzie , a jednak jest. To mój pierwszy sezon na 18" i takim profilu, no i muszę powiedzieć że jestem mocno rozczarowany prowadzeniem na naszych drogach pełnych kolein. Momentami wyprzedzanie w koleinach to jakaś masakra na tym profilu! Fakt, że na równych krętych drogach jest rewelacyjnie, no ale ile ich mamy? W związku z powyższym mam pytanie do Was. Poprawi się troszkę komfort i prowadzenie na nierównych drogach jeśli założę 17" i oponkę powiedzmy 225/45 lub nawet ciut węższą i wyższą ?
Diego Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Bardzo fajny temat Panowie, powiedzcie jeszcze jakie opony będą optymalne. Kompromis przyspieszenie / przyczepność / komfort ? Np: felga: 17/7,5 et35 Do tej pory wydawało mi się, ze 215/45 będą ok, ale po wczytaniu się w nasze forum i AKP, mam watpliwosci. Jaki jest najlepszy zamiennik opony 16' 205/55 ?
A-rek Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Jaki jest najlepszy zamiennik opony 16' 205/55 ? najlepszy zamiennik to 225/45 ale 215/45 tez nie sa problemem
Diego Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Najwyraźniej tak jest i jest to jedyne sensowne rozwiązanie.
agoonzo Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ja mam u siebie w niemieckim briefie wbite 235/45/17 ,ale większość jeździ na 225 i ja też takie opony kupię
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Ja mam 235/45 i jest gicior 17" w B6 to najmniejsze koło jakie powinno tam być. Zima smigałem na 16" 205 szerokie i na dwujce jak dałem w sandał to kontrola ASR wariowało tak wiec 225 lub 235 bo takie zaleca producent jest najlepszym rozwiązaniem. Mniejszych kół na 100% nie założe do swojej A4 bo byłoby to śmieszne. Przyspieszenie i spalanie jak dla mnie to róznicy nie widze a jeździ sie o wiele pewniej niż na kołach od rowera
TezFakt Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Przyspieszenie i spalanie jak dla mnie to róznicy nie widze no a jeździ sie o wiele pewniej niż na kołach od rowera wink4 Pewniej może i tak, ale na równej drodze U nas na koleinach to pływasz od lewej do prawej na takich 235 :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się