rafi1985 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Witam!! Bardzo glosno drzy mi uklad wydechowy. Wpada w niemilosierny rezonans. CZy dolozenie drugiej plecionki zaraz pod silonikiem jest dobrym rozwiazaniem? Chce tam zalozyc bo podobno daje to lepsze efekty no i latwiejszy montaz jest. Ma ktos z uzytkowanikow dwie plecionki?
mcm Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 jedna sprawna powinna wystarczyć, ale nie widzę przeciwwskazań żeby drugą dołożyć
Daimos Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 może pomóc ale i może pogorszyć sprawę, zacznij od poprawnego ustawienia układu wydechowego
yahoo Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Ja byłem ostatnio u tłumikarza jednego to na szybko powiedział ze on by polecał też właśnie włożenie drugiej złączki elastycznej bo juz po większym przebiegu jedna może sie dobrze nie sprawować. Natomiast ja dziś byłem u innego ale już, który dokładnie sprawdził i mam do wymiany tłumik środkowy bo wypalony w środku i lata. Może to też być u mnie powodem buczenia. Jutro wymieniam razem z obejmami i zobacze czy dużo pomoże mi ten zabieg. A jak nie to właśnie coś będzie trzeba z plecionką kombinować, tylko właśnie hmmm wstawiać drugą ? hmmm
piotrsob1 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Jeden sprawny łącznik elastyczny powinien załatwić sprawę, poza tym ważne są wszystkie punkty podwieszenia wydechu i brak naprężeń w układzie. Drugi łącznik elastczny pogorszy sztywność i stabilność układu wydechowego. W "ciężkich" przypadkach można spróbować zamontować dłuższy łącznik, a także przyjżeć sie poduszkom silnika.
Grzesiek234 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Myślę że wymiana tego który jest na nowy i poprawne ustawienie wydechu wystarczy - skoro wszystkim innym wystarcza to i ciebie powinno to działać, no chyba że już wymieniłeś i nie widac poprawy? U mnie plecionka wyglądała jak nowa a powodowała drżenie i buczenie w pewnym przedziale obrotów - a po wymianie :>
karolasterka Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 słuchajcie lae wspawamie plecionki ( tej drugiej) jest łątwiejsze np. pod spodem i nie trzeba by było wykręcać tej starej z katem, dobrze mysle czy źle?czy to na prawdę nie ma sensu?
Daimos Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 a nie możesz wymienić tą plecionkę którą już posiadasz na nówkę
karolasterka Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 no mogę ale z tym jest więcej roboty jest i nie wiem czy sam dam radę a pod spodem wystarczy wspawać, skrócić wydech o długość plecionki i po robocie dobrze myślę??
pawelwor Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 U mnie poprzedni właściciel wspawał drugą bez wymiany oryginalnej i takie rozwiązanie nie jest dobre, bo za jakiś czas będziesz musiał wymienić dwie plecionki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się