Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów -Silnik przerywa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Zaczęło się od tego, że czuć było przerywanie w trakcie przyspieszania na 4 biegu przy 2900 obr. Później zaczęło się to nasilać i teraz przerywa w trakcie przyspieszania na 3,4 i 5. Nie jest to mocne szarpnięcie, raczej częściowa utrata mocy (czasem większa lub mniejsza). Silnik nie bierze oleju. Płyn nie ubywa. Na 1 i 2 przyspiesza normalnie. Spalanie w normie. Nie czuć szarpania jak jadę jednostajną prędkością albo przyspieszam delikatnie (nawet przy 180 kmh).

Proszę o analizę logów. Jakie jeszcze muszę zrobić do kompletu?

Z góry dzięki...

http://img691.imageshack.us/i/clipboard010a.jpg/

http://img401.imageshack.us/i/clipboard008a.jpg/

http://img695.imageshack.us/i/clipboard007a.jpg/

http://img694.imageshack.us/i/clipboard011a.jpg/

Opublikowano

Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Zaczęło się od tego, że czuć było przerywanie w trakcie przyspieszania na 4 biegu przy 2900 obr. Później zaczęło się to nasilać i teraz przerywa w trakcie przyspieszania na 3,4 i 5. Nie jest to mocne szarpnięcie, raczej częściowa utrata mocy (czasem większa lub mniejsza). Silnik nie bierze oleju. Płyn nie ubywa. Na 1 i 2 przyspiesza normalnie. Spalanie w normie. Nie czuć szarpania jak jadę jednostajną prędkością albo przyspieszam delikatnie (nawet przy 180 kmh).

Proszę o analizę logów. Jakie jeszcze muszę zrobić do kompletu?

Z góry dzięki...

http://img691.imageshack.us/i/clipboard010a.jpg/

http://img401.imageshack.us/i/clipboard008a.jpg/

http://img695.imageshack.us/i/clipboard007a.jpg/

http://img694.imageshack.us/i/clipboard011a.jpg/

Może warto zamienić się przepłwywomierzmi za janjazda :mysli:

Opublikowano

Warto spróbować, ale jak pompowtryski to kaput :embarrassed:

Opublikowano

auto było dobrze rozgrzane?? bo z logów wynika, że osiąga max tylko 86*C,

poza tym jest przeładowanie turbiny [br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________aa jeszcze na moje mało wprawne oko, przepływomierz jest ok

Opublikowano

auto było dobrze rozgrzane?? bo z logów wynika, że osiąga max tylko 86*C,

poza tym jest przeładowanie turbiny

Hanson mówił że ma termostat do wymiany

Opublikowano

no to widać ewidentnie

Opublikowano

Zrobcie porzadnie komplet logów ... a nie uprawiacie wrozbiarstwo po godzinach... :)

Opublikowano

ani turbo nie przeładowuje ani przepływomierz nie szwankuje - przynajmniej z tych logów to wynika.

Opublikowano

na moje oko przeładowuje - 2529mbar to za dużo.

Opublikowano

ale od razu jest ciśnienie zbijane przez N75 więc jest prawidłowo.

Opublikowano

No dzięki Pierwsza rzecz jaką muszę zrobić przed zrobieniem kompletnych logów to wymiana termostatu. Silnik nie dogrzewa. Jak da rade to jutro wstawie kompletne logi

Dzięki za pomoc

Opublikowano

Odpuść sobie wymianę termostatu, jak chcesz się upewnić czy szwankuje to podglądaj sobie co jakiś czas wartość temperatury w grupie 007 - 4 pole i sprawdzaj z odczytem w 17 Instruments -grupa 003, pierwsze pole. To, że temperatura lekko spada to wcale nie oznacza, że termostat jest walnięty - wszystko zależy od warunków i wskazań porównawczych z czujnikiem G2 w 17 Instruments.

Opublikowano

no ok ale widze że silnik mi sie grzeje max do 80

a wartości o których mówisz sie zgadzają takze czujniki są chyba OK

.. z resztą już kupiłem termostat....

Opublikowano

no ok ale widze że silnik mi sie grzeje max do 80

a wartości o których mówisz sie zgadzają takze czujniki są chyba OK

.. z resztą już kupiłem termostat....

a ja widzę, że temperatura w logu 007 wynosiła 86,4*C (przed logiem z pewnością więcej i jeśli wtedy silnik był na postoju chłodzony wiatrakiem to nic dziwnego, że spadała).

Opublikowano

no ok ale widze że silnik mi sie grzeje max do 80

a wartości o których mówisz sie zgadzają takze czujniki są chyba OK

.. z resztą już kupiłem termostat....

a ja widzę, że temperatura w logu 007 wynosiła 86,4*C (przed logiem z pewnością więcej i jeśli wtedy silnik był na postoju chłodzony wiatrakiem to nic dziwnego, że spadała).

wczoraj chcielismy zrobić komplet logów to nie chciał osiagnąć juz 80 stopni :kwasny:

Opublikowano

Ostatnio miałem problem z przerywaniem w momencie przyśpieszania na początku było to delikatne i rzadkie, z czasem się nasiliło, pomogła wymiana świeć. Motor 2.4 z gazem

Opublikowano

Ostatnio miałem problem z przerywaniem w momencie przyśpieszania na początku było to delikatne i rzadkie, z czasem się nasiliło, pomogła wymiana świeć. Motor 2.4 z gazem

:polew: toś palnął przy kopciuchu :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...