mm.max Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 jakos nie zauwazylem zeby bpw pracowal glosniej czy twardziej niz avf. Odczucia głośności lub cichości silnika są odczuciami często subiektywnymi, ja pisząc o porównaniu BPW do AVFów, nieoceniam jedynie jednego czy dwóch egzemplarzy. Ale to, o czym piszesz powyżej, jest jak najbardziej słuszne i warte do sprawdzenia przez każdego użytkownika, który podejrzewa ze jego silnik zaczyna dziwnie sie zachowywać.
Musashi Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 zwyczajnie mialem avf-a pracujacego bardzo ladnie. sluchalem wiele bpw - jako ze przymierzalem sie do zmiany auta i mnie nurtowalo czy 8v czy 16V. bpw pracowalo ciszej od avf
fyky Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 witam, też zmagam sie z dudnieniem, jestem właśnie świeżo po wymianie popychaczy - pomogło ale nieznacznie, pompowtryski były luźno osadzone - dokręcone i ustawione,też brak słyszalnej poprawy, oleju przybywa nieznacznie ale zauważalnie, kolego Mushashi jak sprawdzić tandem pompy pod kątem przecieku paliwa? aha, dodam jeszcze że na wałku rozrządu widać zużycie (nie wymieniłem ze wzgl. na koszty ok 2tys).
fethorus Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 jak ja to czytam to mi sie smiac chce :polew:coto za porownywanie po odglosie 1.9 stare klekotaja 2.0 nowsze mniej klekotaja bardziej dudnia jakby jakas pompa pod cisnieniem pracowala najnowsze modele a4 tak samo pracuja dudnia jednym slowem szukac na sile problemu to durnota
mm.max Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 jak ja to czytam to mi sie smiac chce :polew:coto za porownywanie po odglosie 1.9 stare klekotaja 2.0 nowsze mniej klekotaja bardziej dudnia jakby jakas pompa pod cisnieniem pracowala najnowsze modele a4 tak samo pracuja dudnia jednym slowem szukac na sile problemu to durnota jaaaassne, najlepiej stopery w uszy albo audio na max i olać temat niepoprawnej pracy silnika, a skupić się jedynie na kontrolkach na desce rozdzielczej i póki nie zapali się coś w stylu [OIL PRESSURE] lub [CHECK ENGINE] nie ma co sie tym przejmować w końcu to "durnota" Może należy tą teorię ignorancji rozszerzyć o sprawdzanie bagnetu z olejem w końcu czy to ważne czy w oleju jest paliwo i tak silnik bedzie dudnił wiec po co tym sie przejmować
fethorus Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 poczytaj od pierwszego posta dokladnie oco autorowi chodzi nienapisal ze silnik chodzi niepoprawnie? no raczej nie moja odpowiedz jest taka ten silnik pracuje inaczej jak afn i niema tutaj zadnego porownywania akustycznego. jesli sie zaden problem nieobjawia to co niby ma szukac problemu na sile i profilaktycznie wszystko wymienic ?
Musashi Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 tego nie jestes pewien. stad sugestia, aby najpierw porownal z innym BPW. wiele awarii objawia sie wlasnie efektami akustycznymi. ich lekcewarzenie moze doprowadzic do dalszych uszkodzen.
mm.max Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 wiele awarii objawia sie wlasnie efektami akustycznymi. ich lekcewarzenie moze doprowadzic do dalszych uszkodzen. Dokładnie tak jest :good: i nie trzeba być tu wielkim znawcą silników TDi żeby zdiagnozować "na ucho" ze coś silnikowi dolega i trzeba sie temu przyjrzeć z bliska. Ignorancja lub brak wiedzy zazwyczaj drogo kosztuje
Gość leonikers Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 przeciez ci napisalem zebys sprawdzil poziom oleju, czy nie jest znacznie podwyzszony dziś sprawdzałem i faktycznie jest podwyższony co to może oznaczać?
rafcisz Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 jak ja to czytam to mi sie smiac chce co to za porownywanie po odglosie 1.9 stare klekotaja 2.0 nowsze mniej klekotaja bardziej dudnia jakby jakas pompa pod cisnieniem pracowala najnowsze modele a4 tak samo pracuja dudnia jednym slowem szukac na sile problemu to durnota Jestem tego samego zdania,w porównaniu do 1,9 TDI 2,0 TDI pracują głośniej i nie ma koledzy sobie co wmawiać że nie stety jest inaczej Sam mam 2,0TDI i też nie pracuje za cicho i nic na to nie mogę poradzić.Szfagier ma Audi B5 1,9 TDI to chodzi trochę już ciszej. Trzeba śmigać i to olać :gwizdanie:
kkk6969 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Mój BPW też pracuje tak jakby mocno ale nie mam żadnych problemów, nie kopci, wszystko jest ok, co do sprawdzania oleju to z tym mam problem, ja nic nie widze na tym bagnecie, on jest cały czarny a do tego mam wade wzroku, jak sprawdzacie poziom oleju?? bez urazy ale to mnie toszkę ubawiłeś z rana tym postem Kolego - he he
zenonw Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Ja to się ubawiłem jak pierwszy raz zobaczyłem ten bagnet
Gość leonikers Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 jak sprawdzacie poziom oleju?? ja sprawdzam tylko każdej pierwszej soboty miesiąca, i tylko o godzinie 11:48 wtedy słońce jest najlepsze i przy odrobinie szczęścia udaje mi się ustalić poziom oleju na naszej super miarce ))))))
rafcisz Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ]Koledzy znalazłem chyba przyczynę głośnej pracy w moim silniku. Od jakiegoś czasu jak odpalę autko i czy jest zimne czy ciepłe to słychać z okolic przedniego fotela kierowcy pod podłogą dziwne dzwięki,coś takiego jak by jakieś małe blaszki latały w tłumiku.Podniosłem autko na lewarku i wydawało mi się że z pod silnika w ziemię uderzał głos pracującego silnika.Z doświadczenia wiem że takie przypadki były spowodowane dziurką w tłumiku lub wydmuchną uszczelką,chyba że ta plecionka u mnie się już wysypała.I zaraz jak będę w Polsce jadę do Mechanika w tej sprawie i mam nadzieję że powie mi że jednak tłumik lub ta siatka jest przyczyną głośnej pracy silnika. Co wy o tym myślicie?może tak być?czy się mylę? Jeszcze jedna prośba do was koledzy którzy posiadają silniczki BPW czy mogł by ktoś wstawić na forum prace swojego silnika dla porównania z moim?Jutro ja zrobie nagranie i umieszczę na forum. Pozdrawiam.[/b
zieluch Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 mówiąc szczerze żeby czuć różnicę w pracy silnika trzeba by posiadać bardzo dobry sprzęt nagrywający, przy zwykłych sprzętach różnicę słychać jeżeli jest bardzo wyraźna
Gość leonikers Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a mi zdiagnozowali wałek rozrządu do wymiany co jest przyczyną głośnej pracy
Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a mi zdiagnozowali wałek rozrządu do wymiany co jest przyczyną głośnej pracy kolejne skutki rozcienczonego oleju paliwem lanym w nadmiarze dzieki DPF-owi
rafcisz Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a mi zdiagnozowali wałek rozrządu do wymiany co jest przyczyną głośnej pracy To ile wymiana z walkiem moze kosztowac?[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:42_________________________________________________Wlasnie sie dowiedzialem ze walek+robocizna to cos o kolo 1000 zl.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 15:01_________________________________________________koledzy a jak mozna zdiagnozowac wykanczajacy sie walek rozrzadu? I to jest tez przyczyna glosnej pracy silnika?[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 19:13_________________________________________________Panowie nagrałem dwa dzwięki mojego silnika.Jedno nagranie jest blisko maski,a drugie z o koło pól metra od maski.Poproszę o wasze zdanie bo moim zdaniem silnik pracuję głośno bo w porównaniu z Audi A4 1,9 TDI 110 KM z 1997roku to ta starsza Audi pracuje ciszej.
Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a mi zdiagnozowali wałek rozrządu do wymiany co jest przyczyną głośnej pracy demontowal ktos pokrywe glowicy czy nasluch? porownywac mozesz z innym BPW. porownywaine do AFN mija sie z celem. wszystkie jednostki z pompowtryskiwaczami pracuja glosniej. ja nic szczegolnego nie slysze.
rafcisz Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 a mi zdiagnozowali wałek rozrządu do wymiany co jest przyczyną głośnej pracy Kolego nie wydaję mi się że by u ciebie był wałek,chyba pisałem z jednym furomowiczem któremu w PBW posypał się wałek to silnik nie pracował mu głośno tylko coś tam dudniło i chałasowało. Tak jak u mię podejrzewam gdzieś uszkodzony układ wydechowy lub ta plecionka bo na wolnych obrotach to i silniczek głośniej pracuje ale i tez słychać jakieś dzwięki z okolic rury wydechowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się