turdzi Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udało sie , Witek uzdrowił auto ,śmiga teraz jak złoto.Co ciekawe po samej wymianie PD hamownia wypluła 171 z groszem i aż 375 Nm Finalne cyferki to 196 z hakiem i 420 Nm.Dostane wykresy od Witka będę sie chwalił tym czasem wkleję zdjęcie tego co dostałem na miejscu. PS.Oczywiście ogromne podziękowania dla Witka za rewelacyjne ogarniecie tematu ,reszcie chłopaków z MR za kawał szybkiej i dobrej mechanicznej roboty jaro4444 wsparcie techniczne i duchowe Cóż mogę powiedzieć kawał porządnej profesjonalnej roboty , elektronicznej , diagnostycznej i mechanicznej A co tak na prawde dolega BRD za wyjatkiem pompek, ma zwyczajnie zjeba..... fabryczny soft
jaro4444 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Turdzi następny krok to DPF out i BT
Flyer Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 DPF out raczej nie przejdzie w Norwegii
ArkadiuS Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Gratuluje roboty. Wykres wyszedł pięknie :gwizdanie:.
turdzi Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Turdzi następny krok to DPF out i BT DPF out[/i] raczej nie przejdzie w Norwegii chyba tak , ale jak padnie to pomyslimy , w kazdym razie na tym na razie koncze modzenie silnika jesli juz to zaczne go usprawniac mechanicznie
fotograf87 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 super wykresik... pogratulowac jestem ciekaw ile nM wytrzymuje sprzęgło ???
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zastanawiam sie tylko co sprawia ze jak sie juz zrobi soft w BRD to zawsze ma wiecej Nm z dolu ( przy tych samych obrotach np: przy 1800 ) niz w motorach BLB i innych na pompkach Boscha ktore maja dolozone turbo z BRD. Porownywalem swoj wykres z jaro4444 , twoim a takze kolega ktory ma BRD i byl strojony u Witka.Obojem mamy wiecej Nm ( po prawie 420 ) na gorze i po 10 , 15 przy 1800 obr. W czym pic ? w PD ?
Piero Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Gratuluje, na pewno czujesz różnice, szczególnie Nm pięknie wyszły...
KENOiX Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Tak patrze na twoje BRD turdzi i na BKD Piero i jestem pod coraz większym wrażeniem silników BKD... choć nie powiem żeby BRD po sofcie się nie odpychało 420nm przy prawie 200km
turdzi Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 KENOiX ale on ma haybryde a ja dodatkowo mam DPFa , a BKD niczym sie nie rozni od BLB poza rozwazaniem pompy oleju , kotra nie ma zadnych konsekwencji dla przyrostow mocowych ale fak kreski ma fajne , co prawde troszke poszarpane ale fajne
KENOiX Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 więc wynika z tego że BKD i BRD są bliźniaczymi silnikami tylko z inna turbiną? myślałem, że może czymś jeszcze się różnią no i BRD ma 2 smic a bkd 1
jaro4444 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 zastanawiam sie tylko co sprawia ze jak sie juz zrobi soft w BRD to zawsze ma wiecej Nm z dolu ( przy tych samych obrotach np: przy 1800 ) niz w motorach BLB i innych na pompkach Boscha ktore maja dolozone turbo z BRD. Porownywalem swoj wykres z jaro4444 , twoim a takze kolega ktory ma BRD i byl strojony u Witka.Obojem mamy wiecej Nm ( po prawie 420 ) na gorze i po 10 , 15 przy 1800 obr. W czym pic ? w PD ? Pic jest w tym: To przepustnica zamykająca proste kanały dolotowe poniżej 2200 obr. Napełnianie wówczas następuje tylko kanałem spiralnym. Poprawia to znacznie sprawność napełnienia na niskich obrotach. http://www.tdi-tuning.pl/tools/2.0TDi_170PS/bud_siln3.JPG
alvaro Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 turdzi jakie miałeś korekcje wtrysków przed wymianą (tych "uszkodzonych") i jakie były objawy czy też ich nie było ? Pytam z ciekawości bo trochę mnie dziwi że przy 60k km wtryski się wysrały choć nie powiem, słyszałem że Siemensy w 170 lubią szybko paść na cycki...
turdzi Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jakie byly korekcje tego nie wiem , Witek powiedzial ze wspolczynnik lambda jest 1.4 co sygnalizuje ze pompki sa na granicy.Objawow specjalnych nie bylo choc teraz mam wraznie ze silnik pracuje lepiej mniej drga ale nie wiem czy to wymiana PD coz program bo sa inne dawki.Generalnie Witek powiedyial ze co 50 +70 te PD beda padac i sie nic z tym nie zrobi.
Carlos* Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Generalnie Witek powiedyial ze co 50 +70 te PD beda padac i sie nic z tym nie zrobi. Że co ku.... 50 -70 kkm co to za szajs PD 200 kkm to powinny bez problemu wytrzymać, a tak to znowu nastepny bubel w AUDI za kupę kasy i to się nazywa- przewaga dzięki technice
Rosemeyer Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 A co tak na prawde dolega BRD za wyjatkiem pompek, ma zwyczajnie zjeba..... fabryczny soft nawet akcja serwisowa na to była
turdzi Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 A co tak na prawde dolega BRD za wyjatkiem pompek, ma zwyczajnie zjeba..... fabryczny soft nawet akcja serwisowa na to była jak widzisz sam ja sowbie zorganizowalem Że co ku.... 50 -70 kkm co to za szajs PD 200 kkm to powinny bez problemu wytrzymać, a tak to znowu nastepny bubel w AUDI za kupę kasy i to się nazywa- przewaga dzięki technice Carlos , szkoda gadac nawet nie che sie denerwowac
Jarol Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Carlos , szkoda gadac nawet nie che sie denerwowac Trzeba było kupić starego sprawdzonego AWX/AVF to nie miał byś takich problemów
turdzi Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Trzeba było kupić starego sprawdzonego AWX/AVF to nie miał byś takich problemów a powiem ci ze masz racje , mocy bym mial tyle samo , gapil bym sie na ta sama deske a z zewnatrz...... czego oczy nie widza tego duszy nie zal , nie jezdzil bym po serwisach a z portfela da razy mniej by ubylo , wiec jesli kupowac to albo B6 albo B8 jak to sie mowi madry polak po szkodzie........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się