Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Po modzie i wymianie PD u Witka (196KM , 420 Nm)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Udało sie , Witek uzdrowił auto ,śmiga teraz jak złoto.Co ciekawe po samej wymianie PD hamownia wypluła 171 z groszem i aż 375 Nm Finalne cyferki to 196 z hakiem i 420 Nm.Dostane wykresy od Witka będę sie chwalił tym czasem wkleję zdjęcie tego co dostałem na miejscu.

PS.Oczywiście ogromne podziękowania dla Witka za rewelacyjne ogarniecie tematu ,reszcie chłopaków z MR za kawał szybkiej i dobrej mechanicznej roboty jaro4444 wsparcie techniczne i duchowe :wink4:

img1811.jpg

Cóż mogę powiedzieć kawał porządnej profesjonalnej roboty , elektronicznej , diagnostycznej i mechanicznej :cool1:

A co tak na prawde dolega BRD za wyjatkiem pompek, ma zwyczajnie zjeba..... fabryczny soft :disgust:

Opublikowano

Turdzi następny krok to DPF out i BT ;)

Opublikowano

DPF out raczej nie przejdzie w Norwegii :tongue4:

Opublikowano

Gratuluje roboty. Wykres wyszedł pięknie :gwizdanie:.

Opublikowano

Turdzi następny krok to DPF out i BT ;)

DPF out[/i] raczej nie przejdzie w Norwegii

chyba tak , ale jak padnie to pomyslimy , w kazdym razie na tym na razie koncze modzenie silnika jesli juz to zaczne go usprawniac mechanicznie :naughty::wink4:

Opublikowano

super wykresik... pogratulowac :notworthy: jestem ciekaw ile nM wytrzymuje sprzęgło ???

Opublikowano

zastanawiam sie tylko co sprawia ze jak sie juz zrobi soft w BRD to zawsze ma wiecej Nm z dolu ( przy tych samych obrotach np: przy 1800 ) niz w motorach BLB i innych na pompkach Boscha ktore maja dolozone turbo z BRD.

Porownywalem swoj wykres z jaro4444 , twoim a takze kolega ktory ma BRD i byl strojony u Witka.Obojem mamy wiecej Nm ( po prawie 420 ) na gorze i po 10 , 15 przy 1800 obr. W czym pic ? w PD ?

Opublikowano

Tak patrze na twoje BRD turdzi i na BKD Piero i jestem pod coraz większym wrażeniem silników BKD... choć nie powiem żeby BRD po sofcie się nie odpychało :wink4: 420nm przy prawie 200km :good:

Opublikowano

KENOiX ale on ma haybryde a ja dodatkowo mam DPFa , a BKD niczym sie nie rozni od BLB poza rozwazaniem pompy oleju , kotra nie ma zadnych konsekwencji dla przyrostow mocowych :wink4: ale fak kreski ma fajne , co prawde troszke poszarpane ale fajne :cool1:

Opublikowano

więc wynika z tego że BKD i BRD są bliźniaczymi silnikami tylko z inna turbiną? myślałem, że może czymś jeszcze się różnią :embarrassed: no i BRD ma 2 smic a bkd 1

Opublikowano

zastanawiam sie tylko co sprawia ze jak sie juz zrobi soft w BRD to zawsze ma wiecej Nm z dolu ( przy tych samych obrotach np: przy 1800 ) niz w motorach BLB i innych na pompkach Boscha ktore maja dolozone turbo z BRD.

Porownywalem swoj wykres z jaro4444 , twoim a takze kolega ktory ma BRD i byl strojony u Witka.Obojem mamy wiecej Nm ( po prawie 420 ) na gorze i po 10 , 15 przy 1800 obr. W czym pic ? w PD ?

Pic jest w tym:

015313fcc193bcf1m.jpg

To przepustnica zamykająca proste kanały dolotowe poniżej 2200 obr. Napełnianie wówczas następuje tylko kanałem spiralnym. Poprawia to znacznie sprawność napełnienia na niskich obrotach.

http://www.tdi-tuning.pl/tools/2.0TDi_170PS/bud_siln3.JPG

Opublikowano

jaro4444 wymiatasz jak zwykle :cool1::)

Opublikowano

turdzi jakie miałeś korekcje wtrysków przed wymianą (tych "uszkodzonych") i jakie były objawy czy też ich nie było ? Pytam z ciekawości bo trochę mnie dziwi że przy 60k km wtryski się wysrały choć nie powiem, słyszałem że Siemensy w 170 lubią szybko paść na cycki...

Opublikowano

Jakie byly korekcje tego nie wiem , Witek powiedzial ze wspolczynnik lambda jest 1.4 co sygnalizuje ze pompki sa na granicy.Objawow specjalnych nie bylo choc teraz mam wraznie ze silnik pracuje lepiej mniej drga ale nie wiem czy to wymiana PD coz program bo sa inne dawki.Generalnie Witek powiedyial ze co 50 +70 te PD beda padac i sie nic z tym nie zrobi.

Opublikowano

Generalnie Witek powiedyial ze co 50 +70 te PD beda padac i sie nic z tym nie zrobi.

Że co ku.... 50 -70 kkm co to za szajs :wallbash: PD 200 kkm to powinny bez problemu wytrzymać, a tak to znowu nastepny bubel w AUDI za kupę kasy i to się nazywa- przewaga dzięki technice :thumbdown:

Opublikowano

A co tak na prawde dolega BRD za wyjatkiem pompek, ma zwyczajnie zjeba..... fabryczny soft :disgust:

nawet akcja serwisowa na to była :)

Opublikowano

A co tak na prawde dolega BRD za wyjatkiem pompek, ma zwyczajnie zjeba..... fabryczny soft :disgust:

nawet akcja serwisowa na to była :)

jak widzisz sam ja sowbie zorganizowalem :decayed:

Że co ku.... 50 -70 kkm co to za szajs PD 200 kkm to powinny bez problemu wytrzymać, a tak to znowu nastepny bubel w AUDI za kupę kasy i to się nazywa- przewaga dzięki technice

Carlos , szkoda gadac nawet nie che sie denerwowac :wallbash:

Opublikowano

Carlos , szkoda gadac nawet nie che sie denerwowac :wallbash:

Trzeba było kupić starego sprawdzonego AWX/AVF to nie miał byś takich problemów :polew::wink4:

Opublikowano

Trzeba było kupić starego sprawdzonego AWX/AVF to nie miał byś takich problemów

a powiem ci ze masz racje , mocy bym mial tyle samo , gapil bym sie na ta sama deske a z zewnatrz...... czego oczy nie widza tego duszy nie zal , nie jezdzil bym po serwisach a z portfela da razy mniej by ubylo , wiec jesli kupowac to albo B6 albo B8 :wink4: jak to sie mowi madry polak po szkodzie........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...