Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Montaż turbiny 03L145702E do silnika 2.0 TDI 16 V PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fotostory :decayed:

Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików:

d29039f4cc021952m.jpg

Turbo z kolektorem gotowe do montażu:

40e86124a54ec623m.jpg

Turbo na wozie:

06cb3707b500a167m.jpg

41fb195dbb263058m.jpg

91f1815c07a16a58m.jpg

11963de8bc6966b9m.jpg

Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy):

5aa688db2a84d71cm.jpg

Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC:

5c91889ba3c983d3m.jpg

Opublikowano

co to jest tłumik szmerów??

Opublikowano

Taka platikowa pucha przed wlotem do turbo od ic. Pewnie juz nie masz jak BRD montowałes

Opublikowano

Siemian masz prawy IC od BRD i turbo BRD? Jak tak, to masz też pewnie wąż 8e0 145 790n. Na nim też jest metalowy "bałwanek", to jest właśnie tłumik szmerów przepływu zwany też "aerodynamicznym tłumikiem hałasu".

Poczytaj:

http://www.tdi-tuning.pl/tools/CRCR/cr38.JPG

Opublikowano

Aa to w AVF było inaczej. GUardian wstawiał fotki jak to u nas wygladało. Tłumik szmerów był na osobnym wężu obok.

Opublikowano

nie no chyba nie, bo przecie jaro pisał że ma ten tłumik a w miejscu tamtego elementu jest drugi IC...

Opublikowano

Siemian czytaj uważnie dwa posty wyżej :disgust:

Opublikowano

aaaa to chyba coś takiego mam...

Ja mam troszke inaczej zrobione, ponieważ nie wymieniałem tej rury co biegnie w pasie przednim.

Rure pomiędzy tą rura a IC mam dorabianą, ale na węzu od turba coś takiego chyba jest..[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 11:26_________________________________________________

Siemian czytaj uważnie dwa posty wyżej :disgust:

wiem wiem, wyskoczyło mi to dopiero jak napisałem :)[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 11:26_________________________________________________a tak przy okazji, sory za OT, ale co to jest ten element który w BLB znjduje się w miejscu drugiego IC. Słyszełem że jest to jakiś akumulator powietrza czy coś takiego..

Opublikowano

a tak przy okazji, sory za OT, ale co to jest ten element który w BLB znjduje się w miejscu drugiego IC. Słyszełem że jest to jakiś akumulator powietrza czy coś takiego..

Tłumik pulsacji ciśnienia

Opublikowano

wiem że może zadaje głupie pytania, ale nie mam kogo spytać, a Ty się na tym znasz. :) :) To dlaczego w takim razie nie ma tego w BRD?[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 11:36_________________________________________________obiecuje że to juz ostatnie pytanie bylo :)

Opublikowano

Bo jest na wężu w postaci aerodynamicznego tłumika drgań, a w BLB/AWX/AVF był w miejscu drugiego IC jako tłumik objętościowy. Fazą przejściową było wkładanie do węży w turbinach z szybkozłączką (np. BPW) przejściówki z szybkozłączki na wąż z wbudowanym wewnątrz tłumikiem przepływu:

aba825dde7c4b1d6m.jpg

f76fd8f0485837d5m.jpg

567627ef85499006m.jpg

fef425e8aa1ea812m.jpg

0d595e9f61547315m.jpg

Opublikowano

aaa to już wszystko wiem. Dzięki jaro :good:

Opublikowano
aaa to już wszystko wiem. Dzięki jaro

czarna magia co nie :);)

Opublikowano

Dobra robota,nie podoba mi sie tylko ta srebrna śrubka przy tłumiku na 10 kluczyk.

Chwilówka bo ASO nie dostarczyło na czas oryginalnych śrub, a nie miałem czasu jeżdzić za M6x50-55 z łbem na imbus i ocynkowaną po całej Warszawie. Dojdą oryginalne śruby to zmienię bo druga to śruba do mocowania pompowtrysku tylko obcięta ;)

Opublikowano

Fotostory :decayed:

Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików:

d29039f4cc021952m.jpg

Turbo z kolektorem gotowe do montażu:

40e86124a54ec623m.jpg

Turbo na wozie:

06cb3707b500a167m.jpg

41fb195dbb263058m.jpg

91f1815c07a16a58m.jpg

11963de8bc6966b9m.jpg

Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy):

5aa688db2a84d71cm.jpg

Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC:

5c91889ba3c983d3m.jpg

i jest tak jak w fabryce się im nie śniło :good: profi roota :cool1:

Opublikowano

sa mechanicy i jest inżynier jaro :notworthy: :notworthy:

Opublikowano

Jeśli turbina jest tak dobra, to również CAHA ma spory potencjał, correct? :gwizdanie:

Opublikowano

CAHA to całkiem inny silnik z absolutnie odmiennym sposobem zasilania w paliwo i z DPF. Nie da się tego porównywać wprost, tak samo jak AFN z założoną turbiną od BRD nie da się porównać do BRD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...