wrclaguna Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 jaro4444 była już korekta?? no wlasnie ....temat przygasl
RS Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Ciekawy temat, szkoda ze dopiero na niego natarfilem. Wszedzie szukalem sposobu na moje BRD zeby z dolu sie lepiej zbieral, moze to wlasnie bylby ten sposob? Bo teraz jezdze bez filtra i ma w przyblizeniu taki dol jak lubie, ale moze to turbo byloby lepsze i to z filtrem? Co myslisz Jaro?
R Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Siemian masz prawy IC od BRD i turbo BRD? Jak tak, to masz też pewnie wąż 8e0 145 790n. do jakiego turbo jest wąż o nr 8E0 145 790J ? nie jest taki sam jak 790N a mi wychodzi,ze tez jest od BRD ma ktoś możliwość sprawdzenia tego
jaro4444 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Siemian masz prawy IC od BRD i turbo BRD? Jak tak, to masz też pewnie wąż 8e0 145 790n. do jakiego turbo jest wąż o nr 8E0 145 790J ? nie jest taki sam jak 790N a mi wychodzi,ze tez jest od BRD ma ktoś możliwość sprawdzenia tego Bierzesz wąż 8E0 145 790N, rozpinasz zaznaczoną strzałką opaskę (ostroźnie, by nie uszkodzić węża!!!), odrzucasz to co jest przekreślone, zostawiasz to co z "V" i podłaczasz z jednej strony do tłumika szmerów przepływu, z a drugiej do IC.
R Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 w porządku ale pytałem: do jakiego turbo jest wąż o nr 8E0 145 790J ? szukam właśnie węża od BRD a już druga osoba twierdzi ,że 790J jest od BRD a wiem,ze nie jest on taki sam jak 790N więc dlatego pytam
jaro4444 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Wynik na turbo CAHA po korekcie:
RS Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Tyle wychodzi tylko po zmianie turbiny i korekcie softu? Byly jeszcze jakies inne mody? Jaki kod silnika ma ten silnik? (jezeli jest to inny jak w opisie...)
wrclaguna Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 czyli niezle wyszlo pewnie CAHA ciszej swiszczy niz BRD
jaro4444 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 pewnie CAHA ciszej swiszczy niz BRD Tak samo pojękuje i świszcze. Ale ładuje jak wściekła od samego dołu. Tyle wychodzi tylko po zmianie turbiny i korekcie softu? Byly jeszcze jakies inne mody? Jaki kod silnika ma ten silnik? (jezeli jest to inny jak w opisie...) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=159133.0
RS Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 No fajna sprawka... :gwizdanie: 375Niutkow przy 2000obr... Niezle ten dol masz poprawiony! A spalanie podczas lansu sie moze tez poprawilo? Zauwazyles roznice?
wrclaguna Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Odgrzeje kotleta :gwizdanie: Moze ktos mnie oswieci czy jest jakas roznica miedzy 03L145702 E V288 a 03L145702 E V255 bo jestem na etapie kupna
achcior Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witam zakupilem turbo to z CAHA 03L145702J czy ta flansza bedzie pasowale do tego turba. http://www.ebay.de/itm/280723578013?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 ma ktos numery ory. uszczelek pod kolektor + sruby. dzieki
carles Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Ja również odgrzeję kotleta... Czy 03L145702H podejdzie zamiast BRD, tak jak powyżej koledzy zaprezentowali 03L145702E ? Z góry wielkie dzięki za pomoc.
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 A czemu chcesz na taka zmienic ona jest od chyba 143 KM silnika
carles Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Taką mają aktualnie u mojego "dystrybutora części" Na swoją właściwą BRD lub z końcówką E musiałbym czekać... A tak właściwie to zostawać przy BRD czy zamienić na tą od CAHA jeśli już musiałbym zamawiać? Wydaje mi się że te od CAHA to lepsza dostępność i łatwiej trafić coś świeższego niż tą od BRD. ale znowu przeróbki itp. do tego jest jeszcze na końcu ww. numeru oznaczenie V 320, 350 czy 360 czyli 03G 145 702 H V360 ale najlepiej jest brać tą z najwyższym V czyli V360 bo jest najświeższa. Jeśli wybiorę BRD to podejdą wszystkie wersje V 320, 350 czy 360 bez problemu?
achcior Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Na przyszlösc, flansza do turbo od CAHA jest taka same jak przy turbo z 3.0 tdi GTB2260VK http://www.ebay.de/itm/270443686537?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
akjam Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Siema! Mam pytanko. Mam na oku turbinke 03L145702D a tutaj cały czas jest mowa o 03L145702E. Jak jest różnica? Czy do SWAPA do mojego silnika podejdzie z literką D? ---------- Post dopisany 30-09-2012 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 09:39 ----------
przemek4net Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 nie czytalem wszystkiego i moze to bylo powiedziane ale: a4b7 z fabrycznie montowanym silnikiem CAHA (czy tez inne odmiany 2,0tdi CR) nazywa sie seat exeo. Jest tam identyczny kolektor wydechowy jak przynajmniej w a4b8 ale inny wydech (bo i buda przeciez inna niz b8) Krotko: kolektor + wydech z exeo bedzie pewnie ksztaltem plug&play do a4b7 (moze i b6) - jako alternatywa dla dopasywania flanszy wydechu b7.. Po stronie "dolotu" jest pewna roznica... a4b8 ma z tego co wiem fmica, exeo ma 2 intercoolery (ale nie identyczne/blizniacze jak np 2.5v6tdi!) a a4b7 zamiast intercoolera "po stronie pasazera" ma jakis "tlumik????" Pozdrawiam, Przemek
akjam Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Koszt tego tłumika to ok. 130plnów - nowy z ASO. Odpowiecie mi na moje poprzednie pytanko? ---------- Post dopisany 05-10-2012 at 09:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-10-2012 at 09:27 ---------- A co powiecie na temat turbiny 03L145701E? W temacie jest ...702E
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się