Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Sedan S-line, gwint, RS4 19", AMBIENTE A6 C6, skóra, kiera R8 SPRZEDANE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to będzie grubo :decayed: a nie myślałeś o GTB 2260 VK?

Opublikowano (edytowane)

No to będzie na pewno dobrze hamowało ;) a jakie plany związane z mocą?

No trochę dłubania będzie... W planach jest wymaina turba na GTB 1756 VK, kolektora, zmiana pompek, FMIC, dp, sprzęgło, i oczywiście korekta softu.

Mam nadzieję, że wypluje około 250 KM i jakieś 470 NM :naughty:

Nie wypluje :whistling:

Do takiej mocy to GTB22.

Edytowane przez Armi
Opublikowano

Gtb 22 podobno kiespsko idzie z dołu i w codziennym użytkowaniu jest drażniące. Zobaczymy ile wywali ale na necie jest passat co ma coś 256 KM na tym zestawie ale na seryjnych popmpkach ze 130 KM. Myślę że u mnie co najmniej wyjdzie 230 KM a czy coś więcej to sie okaże :)

Opublikowano (edytowane)

Wystroić na chwilę i chwalić się wynikiem - to typowe dla "tunerów", którzy chcą zaistnieć. Pochwalić się wynikiem a jak prześledzisz wykres to już wiesz, że tak kolorowo nie jest. Np. widzisz wysoki niuton ale na chwilę albo z górką (górki na wykresie przekładają się na duże obciążenie dla podzespołów). Podjeżdza auto z mniejszym ale płaskim niutonem i okazuje się, że ten samochód z super wynikiem nie jedzie tzn jedzie ale na papierze :decayed:

Mam w A3 GTB1756VK, AL-ki, DP, fmic, kevlar i jest płaskie 220KM/435NM. To taki powtarzalny wynik dla tego zestawu, do bezawaryjnej jazdy. Wiadomo można walczyć o dodatkowe konie, szczególnie że zrobiłem przelotowy wydech ale jakoś nie mogę się wybrać.

GTB22 musi być dobrze przerobiona, wtedy będzie dobrze wstawać.

Do B6 będę GTB22 montował bo GTB1756vk fajnie jedzie w lekkiej A3 (6.5 sekundy do setki) ale w ciężkiej B6 już niestety nie. U Ciebie jest ośka, więc będzie trochę lepiej.

Czy wstawiasz turbo z 2.7TDI czy z 3.0TDI to i tak musisz się narobić, więc moim zdaniem lepiej wstawić coś o większym potencjale tym bardziej, że różnica w cenie nie jest jakaś wielka.

Edytowane przez Armi
Opublikowano

Nie no nie będę się o zabjał o wynik na papierze. Ma być zestrojone sensownie. Bedzie 220 KM to trudno. Stroic bedzie Comp Sport a oni rczej temat ogarniają. Pożyjemy zobaczymy. Minusem GTB22 jest też to, ori pucha filtra się nie zmieści.

Opublikowano

Pomału idzie wiosna więc czas odkurzyć temat i zacząć nowe mody :ad:

Troczę części już pozamawiane i czekam na paczki, innych jeszcze poszukuje...

Dziś wpadła pierwsza paczuszka elektrycznie składane lustra :banan:

sc2xy4rw.jpg

ładnie się towar od wujka Andrzeja prezentuje :naughty: kto zaciski robił? Będę miał podobny kolor :kox:

Opublikowano

Nie no nie będę się o zabjał o wynik na papierze. Ma być zestrojone sensownie. Bedzie 220 KM to trudno. Stroic bedzie Comp Sport a oni rczej temat ogarniają. Pożyjemy zobaczymy. Minusem GTB22 jest też to, ori pucha filtra się nie zmieści.

Skąd masz takie info, że przy GTB22 ori pucha filtra się nie zmieści?? Znam kilka osób na tym forum, które mają 2260VZK pod maską i ori puszkę... A VZK jest deko większa niż VK... Co do wstawiana turba z dołu to 2260VK ma jakiegoś tam laga, ale VZK to już inna bajka... Też parę miesięcy temu u mnie do awx-a trafiło 1756vk... I wiesz co? Już się szykuję do 2260vzk i nowych końcówek na pompki :facepalm: Wszystko zależy od tego czego kto oczekuje i jakie ma priorytety....

Opublikowano

Masz tylko turbo zmienione na 1756vk czy cos jeszcze? Ile Ci wyszło mocy?

Opublikowano

Auto wyglada oblednie.

Opublikowano (edytowane)

Masz tylko turbo zmienione na 1756vk czy cos jeszcze? Ile Ci wyszło mocy?

Mam podobny setup jaki planujesz zrobić, tylko że pompki seryjne AN. One wydały tylko 200 PS, choć za niedługi czas może będzie mała próba korekty softu... Wszystkie zmiany które zostały zrobione są moim temacie z modami: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274130-awx-199-km-469nm-by-juby-p/page-2

Co do samego turbo 1756vk to jest ono świetne, jeździ się na tym jak na seryjnym turbo po chipie, a nawet i może deko lepiej - mam na myśli reakcję na gaz i wstawanie z niskich obrotów... Choć w sumie teraz dałbym 2260vzk, bo wiem że sprzęgło daje radę, a o nie miałem największe obawy...

Edytowane przez Blachu
Opublikowano

turbo sam przerabiałeś czy gotowca kupowałes? W sumie jeszcze na 100% nie jestem zdecydowany na GTB17. Tak mi się ubzdurało bo dużo dobrego piszą ludzie o tym. Może GTB22 dam. najchętniej jednak kupił bym pewnego przerobionego gotowca. Znasz kogoś kto robi takie turbawki jak należy? orientujesz się jak to kasa?

Opublikowano

Z GTB17 nie ma szansów na okolice 250KM, a to co pisałeś, że zrobione w pasku ponad 250KM na seryjnych pompkach BA to tam jest właśnie GTB22, wydechy itd. Jak chcesz iśc grubiej to zakładaj tą 22 i już, no i pomyśl może o zmianie skrzynki na szóstkę - ale to wiadomo, że już trochę koszty inne/większe. :wink:

Opublikowano

Z GTB17 nie ma szansów na okolice 250KM, a to co pisałeś, że zrobione w pasku ponad 250KM na seryjnych pompkach BA to tam jest właśnie GTB22, wydechy itd. Jak chcesz iśc grubiej to zakładaj tą 22 i już, no i pomyśl może o zmianie skrzynki na szóstkę - ale to wiadomo, że już trochę koszty inne/większe. :wink:

Aaa wiem, chodzi o paska z moich okolic. Niby rekord mocy na seryjnych pompkach.

To nie jest samochód, który tłucze kilometry. Tylko zrobione by pokazać, że się da.

Opublikowano

No i hamulcownia na aucie. Różnica przez pierwsze 50 km mnie nie powaliła ale jak się ułożyło i podocierało wszystko to :kox:

Takie małe porównanie, stare VS nowe :naughty:

tern87na.jpg

podczas montażu...

hxjn7enu.jpg

Efekt końcowy :banan:

wvdsen6b.jpg

p2ie9qpk.jpg

Opublikowano (edytowane)

Pięknie no i to jest żółty :decayed: a nie jak u mnie taki wyblakły ... :facepalm:

Edytowane przez Tomi_81
Opublikowano

No i jest sedanik z okolicy :D trzeba będzie się kiedy w lecie zgadać ;) piękna ,a ten zacisk zrobił robote :hi:

Opublikowano

ale ladnie :kox:

Opublikowano

Mantastycznie wkomponował się ten hebel pod koło ;) jest miazga :kox:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...