Animal Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 No to będzie grubo a nie myślałeś o GTB 2260 VK?
Armi Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) No to będzie na pewno dobrze hamowało a jakie plany związane z mocą? No trochę dłubania będzie... W planach jest wymaina turba na GTB 1756 VK, kolektora, zmiana pompek, FMIC, dp, sprzęgło, i oczywiście korekta softu. Mam nadzieję, że wypluje około 250 KM i jakieś 470 NM Nie wypluje Do takiej mocy to GTB22. Edytowane 13 Marca 2015 przez Armi
kamelus_ Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Gtb 22 podobno kiespsko idzie z dołu i w codziennym użytkowaniu jest drażniące. Zobaczymy ile wywali ale na necie jest passat co ma coś 256 KM na tym zestawie ale na seryjnych popmpkach ze 130 KM. Myślę że u mnie co najmniej wyjdzie 230 KM a czy coś więcej to sie okaże
Armi Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Wystroić na chwilę i chwalić się wynikiem - to typowe dla "tunerów", którzy chcą zaistnieć. Pochwalić się wynikiem a jak prześledzisz wykres to już wiesz, że tak kolorowo nie jest. Np. widzisz wysoki niuton ale na chwilę albo z górką (górki na wykresie przekładają się na duże obciążenie dla podzespołów). Podjeżdza auto z mniejszym ale płaskim niutonem i okazuje się, że ten samochód z super wynikiem nie jedzie tzn jedzie ale na papierze Mam w A3 GTB1756VK, AL-ki, DP, fmic, kevlar i jest płaskie 220KM/435NM. To taki powtarzalny wynik dla tego zestawu, do bezawaryjnej jazdy. Wiadomo można walczyć o dodatkowe konie, szczególnie że zrobiłem przelotowy wydech ale jakoś nie mogę się wybrać. GTB22 musi być dobrze przerobiona, wtedy będzie dobrze wstawać. Do B6 będę GTB22 montował bo GTB1756vk fajnie jedzie w lekkiej A3 (6.5 sekundy do setki) ale w ciężkiej B6 już niestety nie. U Ciebie jest ośka, więc będzie trochę lepiej. Czy wstawiasz turbo z 2.7TDI czy z 3.0TDI to i tak musisz się narobić, więc moim zdaniem lepiej wstawić coś o większym potencjale tym bardziej, że różnica w cenie nie jest jakaś wielka. Edytowane 13 Marca 2015 przez Armi
kamelus_ Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Nie no nie będę się o zabjał o wynik na papierze. Ma być zestrojone sensownie. Bedzie 220 KM to trudno. Stroic bedzie Comp Sport a oni rczej temat ogarniają. Pożyjemy zobaczymy. Minusem GTB22 jest też to, ori pucha filtra się nie zmieści.
Wandej Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Pomału idzie wiosna więc czas odkurzyć temat i zacząć nowe mody Troczę części już pozamawiane i czekam na paczki, innych jeszcze poszukuje... Dziś wpadła pierwsza paczuszka elektrycznie składane lustra ładnie się towar od wujka Andrzeja prezentuje kto zaciski robił? Będę miał podobny kolor
Blachu Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Nie no nie będę się o zabjał o wynik na papierze. Ma być zestrojone sensownie. Bedzie 220 KM to trudno. Stroic bedzie Comp Sport a oni rczej temat ogarniają. Pożyjemy zobaczymy. Minusem GTB22 jest też to, ori pucha filtra się nie zmieści. Skąd masz takie info, że przy GTB22 ori pucha filtra się nie zmieści?? Znam kilka osób na tym forum, które mają 2260VZK pod maską i ori puszkę... A VZK jest deko większa niż VK... Co do wstawiana turba z dołu to 2260VK ma jakiegoś tam laga, ale VZK to już inna bajka... Też parę miesięcy temu u mnie do awx-a trafiło 1756vk... I wiesz co? Już się szykuję do 2260vzk i nowych końcówek na pompki Wszystko zależy od tego czego kto oczekuje i jakie ma priorytety....
kamelus_ Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Masz tylko turbo zmienione na 1756vk czy cos jeszcze? Ile Ci wyszło mocy?
Blachu Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Masz tylko turbo zmienione na 1756vk czy cos jeszcze? Ile Ci wyszło mocy? Mam podobny setup jaki planujesz zrobić, tylko że pompki seryjne AN. One wydały tylko 200 PS, choć za niedługi czas może będzie mała próba korekty softu... Wszystkie zmiany które zostały zrobione są moim temacie z modami: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274130-awx-199-km-469nm-by-juby-p/page-2 Co do samego turbo 1756vk to jest ono świetne, jeździ się na tym jak na seryjnym turbo po chipie, a nawet i może deko lepiej - mam na myśli reakcję na gaz i wstawanie z niskich obrotów... Choć w sumie teraz dałbym 2260vzk, bo wiem że sprzęgło daje radę, a o nie miałem największe obawy... Edytowane 14 Marca 2015 przez Blachu
kamelus_ Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 turbo sam przerabiałeś czy gotowca kupowałes? W sumie jeszcze na 100% nie jestem zdecydowany na GTB17. Tak mi się ubzdurało bo dużo dobrego piszą ludzie o tym. Może GTB22 dam. najchętniej jednak kupił bym pewnego przerobionego gotowca. Znasz kogoś kto robi takie turbawki jak należy? orientujesz się jak to kasa?
Blachu Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Jeśli chcesz gotowe, przerobione turbo do założenia to skontaktuj się z: http://a4-klub.pl/index.php?/user/14602-juby-p/ Juby_p wykonywał wszystkie prace moim aucie. Edytowane 14 Marca 2015 przez Blachu
KoJ@K Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Z GTB17 nie ma szansów na okolice 250KM, a to co pisałeś, że zrobione w pasku ponad 250KM na seryjnych pompkach BA to tam jest właśnie GTB22, wydechy itd. Jak chcesz iśc grubiej to zakładaj tą 22 i już, no i pomyśl może o zmianie skrzynki na szóstkę - ale to wiadomo, że już trochę koszty inne/większe.
Armi Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Z GTB17 nie ma szansów na okolice 250KM, a to co pisałeś, że zrobione w pasku ponad 250KM na seryjnych pompkach BA to tam jest właśnie GTB22, wydechy itd. Jak chcesz iśc grubiej to zakładaj tą 22 i już, no i pomyśl może o zmianie skrzynki na szóstkę - ale to wiadomo, że już trochę koszty inne/większe. Aaa wiem, chodzi o paska z moich okolic. Niby rekord mocy na seryjnych pompkach. To nie jest samochód, który tłucze kilometry. Tylko zrobione by pokazać, że się da.
Daniels18 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Chłodnica oleju przy gtb22 tez by się przydała
kamelus_ Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 No i hamulcownia na aucie. Różnica przez pierwsze 50 km mnie nie powaliła ale jak się ułożyło i podocierało wszystko to Takie małe porównanie, stare VS nowe podczas montażu... Efekt końcowy
Tomi_81 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Pięknie no i to jest żółty a nie jak u mnie taki wyblakły ... Edytowane 30 Marca 2015 przez Tomi_81
dawid7737 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 No i jest sedanik z okolicy trzeba będzie się kiedy w lecie zgadać piękna ,a ten zacisk zrobił robote
Animal Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Mantastycznie wkomponował się ten hebel pod koło jest miazga
Rekomendowane odpowiedzi