Lishoo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Witam, Chciałbym przedstawić wykres z hamowni po chipie u Aligatora. Autko to Golf III szwagra, '94 rok silnik 1.9 TDi 90kucy 1Z przebieg 250 000km, wywalony kat + wtryski od AFNa, turbo seria, dolot seria, wydech seria, pompa seria, no i wysoka temperatura na hamowni, mierzony był w lecie, upał był jak cholera ;/ Ustawiony był ciut lepiej, ale kopcił i zostało to co jest na wykresie Przyszedł czas na 216, a oto wykres chip został ten co był - bez korekty Proszę o opinie i o oceny Pozdrawiam
Lishoo Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Opublikowano 3 Lipca 2010 Witam, jeżeli ktoś jest zainteresowany to dodam że szwagier ostatnio zmienił wtryski z AFNa na 216-tki i wyszło 125+KM i 325Nm, teraz to już autko lata a nie jeździ [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 16:18_________________________________________________Wykresik 216ki i chip ten co był bez korekty. Proszę o komentarze, co myślicie o takim modzie?
spanky Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 hmmmm 325 Nm przy 2000 rpm ... ja bym troche przesunal na wyzsza partie obortow ...
Lishoo Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Opublikowano 4 Lipca 2010 Dziękuje za odpowiedzi hmmmm 325 Nm przy 2000 rpm ... ja bym troche przesunal na wyzsza partie obortow ... Witam, dlaczego myślisz by przesunąć wyżej moment? jeżeli można widzieć Być może to zależy od skrzyni biegów ale jest tam skrzynia o oznaczeniu ASD która montowana przynajmniej w golfach była najdłuższa, w audi chyba też nie było dłuższej, ale nie jestem pewien. No i zwykle podróżuje się przy 1500-2200 obr/min wiec wydaje mi się że nie jest jakoś źle, ten moment. Ale bardzo chętnie poznam dlaczego lepiej jak moment będzie później Dodam tylko że jadąc nawet na 4 biegu gdy zejdzie się do około 1200 obrotów, to nie ma żadnego telepania silnikiem ani nic i zbiera się jak malina, gdyby nie dbać o skrzynie to można by wcale nie redukować biegów moment opada szybciej niż kamień z przepaści Z pewnością to wina pompy 10 z krótkim skokiem tłoczka, czyli oryginał 1z-owski, która niestety do wydajnych nie należy, ale jak widać po osiągniętym momencie chodzi raczej jeszcze jak żyleta no i oczywiście to nie był mod na maxa ustawiony. Z drugiej strony moment na pewno można by było jeszcze ustawić żeby ciut lepiej przebiegał, ale jak już pisałem nie było korekty softu... Może za tydzień zrobimy logi to bardzo chętnie zasięgnął bym waszej opinii w szczególności dotyczące ustawienia turbiny, bo jak dobrze kojarzę to jest ustawiona żeby dmuchała 1.2bara (2.2 całkowite), no i w chwilowym przeładowaniu zanim zaworek odetnie to jest ponad 2.5bara, suszarka oczywiście oryginalna taka jaka była (a szkoda ) Zastanawiam się jak inni mają ustawione ciśnienie w 1z na takiej turbinie i jak to się sprawuje No i oczywiście czy nie warto było by ciut zwiększyć doładowania? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
spanky Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 co do momentu .. osobiscie jestem zwolennikiem bardziej spokojnie rosnacego momentu ... zdrowsze dla karku jak i ukladu napedowego ... a i z takim rozlozonym momentem auto lepiej jezdzi
Flyer Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Przy takim rozlozeniu momentu to za jakis czas bedziesz wymienial poloski napedowe
Lishoo Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Hehe wciska bardzo przyjemnie w fotel - nie powiem że nie ;D Ale zazwyczaj szwagier jeździ bardzo delikatnie, nigdy nie dodaje gwałtownie gazu, a zbiera się i tak miodzio Chociaż na pewno macie racje, że lepiej jakby moment był ciut wyżej dostępny
Piotrek98igo Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 jakby byl wyzej dostepny to auto bylo by elastyczniejsze,przyjemniejsze wyprzedzanie w trasie
ArkadiuS Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Stary jedz na korektę. Niech chłopaki Ci poprawia ten moment na bardziej płaski....większa przyjemność będzie przy wyprzedzaniu
Grisza79 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Popieram "przedmówców" Moment do poprawki
Lishoo Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 jakby byl wyzej dostepny to auto bylo by elastyczniejsze,przyjemniejsze wyprzedzanie w trasie Hmm czy ja wiem? teraz przy dodaniu gazu urywa głowę ;D nie wiem czy mogło by być jeszcze lepiej Poza tym nie wydaje wam się że narastający moment jest bardziej odczuwalny niż płaski? No oczywiście płaski będzie na pewno bardziej komfortowy
Chuck Norris Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 "dziś pierwszy raz od wykonania moda+softa jechałem poza miastem. Przejechałem 500km po polskich drogach i powiem, że auto jest mega elastyczne na każdym biegu (płaski moment robi swoje naughty). Wyprzedzanie to czysta przyjemność" Jest to cytat forumowicza, myślę że się nie obrazi za kopiowanie jego wypowiedzi , również popieram przedmówców jedź na korektę. Jazda autem z bardziej rozłożonym momentem jest po prostu wygodniejsza i daje więcej frajdy! Pozdrawiam!
cowboy Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 na tej pompie bardziej płasko to oznacza zdjęcie koksu na dole, bo górą to juz za dużo nie pojedzie nie przesadzajcie że 300NM rozwali półoski ale faktycznie pewnie teraz jest za duoż paliwa na dole na 216 i trzeba pomysleć o korekcie
Lishoo Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 Witam, dawno tu nie zaglądałem. Dla zainteresowanych zamieszczam wykres po wsadzeniu vnt17 i korekcie programu, dla ciekawskich dodam że pierwszy pomiar wyszedł 179KM i 405 Nm, ale ze względu na sprzęgło moment musiał zostać zdjęty i niestety nie udało się tego zrobić bez spadku mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się