ARTUS 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 No właśnie naleźć wiesz jacy wszyscy są,dlatego potrzebny jest mi namiar na sprawdzonego który już to robił w pobliżu Krakowa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Ja nie robiłem ale często bywam w KR u znajomych, którzy polecają serwisowanie Audi w Iwanowicach u Pana Stopińskiego http://www.specjalservice.pl/index.html. Nie byłem u niego ale słyszałem dobre opinie. Masz niedaleko możesz podjechać i podpytać. Myślę, że powinien ogarnąć sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 miałem dzisiaj "ładną" chwilę wolnego w pracy i przeczytałem calutki wątek po czym stwierdzam, że nie ma co się zastanawiać i przy zmianie rozrządu trzeba wypierdzielić ten cały beznadziejny układ i założyć pompę od AWX/AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUS 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 dzięki mariuszsal-dzwoniłem dziś do Pana Stopińskiego, jestem umówiony na poniedziałek rano,wie o co chodzi i odrazu przez telefon powiedział co trzeba z tym badziewiem zrobić.Jak mi wyleczy to ustrojstwo to dam znać.Pozdro.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Cieszę się, jak będziesz po operacji to daj znać na forum jak poszło. Dojdzie kolejny zakład który w tym temacie będzie oblatany i to w południowej Polsce - która jest mi bliższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUS 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 ok mariuszsal masz jak w banku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwanygapa 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 czesc, czy bedzie pasowac caly dol od ARL? Pisales ze wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ... Mam akurat w tej chwili spalonego ARLa wiec bylby swietny na dawce? Jutro zaczynam przekladke wiec bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz. A tak na marginesie to czym sie rozni wlasciwie 1.9 od 2.0? W BKC na bluku jest 1.9/2.0. Czy to skokiem waly zwiekszyli pojemnosc????[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:13_________________________________________________Widze ze zainteresowanie ogromne. Tak czy owak pomierzylem poogladalem i wyglada na to ze wal od ARL podejdzie do BLB. Skok wydaje sie taki sam wiec mam nadzieje ze zadziala. Nie rozumiem o co chodzi z innym osadzeniem uszczelniacza jako ze wszystke parametry (srednice )sa identyczne dla obydwu walow. Pompa Od Arl rowniez pasuje i nie widze dla czego nioe miala by zrobic roboty. Czyli generalnie komplet z ARL. Fajnie jest uskuteczniac monologi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUS 0 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 mariuszsal Już po wizycie u Pana Mirka http://www.specjalservice.pl/ Sprawdzony cały ten imbus i zębatka,tyle że u mnie było wszystko OK!!! więc nie było sensu tego przerabiać.Prawdopodobnie zostało to wymienione w Niemczech bo jak na mój przebieg(210000km)to nie było żadnych śladów tego typu jak wytarty imbus,zębatka itd...wymienił mi tylko olej. :)Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 No dzięki - jestem na tym samym etapie. Ja przy przebiegu 215 tyś po lekturze forum skoczyłem aby wymienić ten imbus - stary był prawie jak nowy (teraz 235 tyś i jeszcze się nie wysrało). Nie cieszyłem się długo bo zakrzyczano mnie tutaj, że imbus nie siada a gniazdo wałków i jedyną skuteczną formą jest albo podmiana silnika albo przeróbka na stary napęd. Był też jeszcze kiedyś jakiś gościu z Trójmiasta co ponoć coś zmieniał w gniazdach wałków że były trwalsze (nie powiedział jak - bo objął to tajemnicą handlową ). Więc tak jeżdżę myśląc co chwila o imbusie i jego gnieździe. Wczoraj byłem w KR i nawet przez chwilę myślałem o wypadzie do Iwanowic ale stracony czas na rondach i alejach w waszym mieście wybił mi to z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUS 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Wiesz co myślę ...że może uda nam się przejeżdzić jeszcze trochę tymi autami,a potem zmienimy na coś innego (jak sie te imbusy nie wysrają) oczywiście na Audi żeby było znowu czymś się wku.....ć Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Wiesz co myślę ...że może uda nam się przejeżdzić jeszcze trochę tymi autami,a potem zmienimy na coś innego (jak sie te imbusy nie wysrają) oczywiście na Audi żeby było znowu czymś się wku.....ć Pozdro... To ja od takiego sknery jak Ty auta bym nie kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUS 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 sknery? nie rozumie Cię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Był też jeszcze kiedyś jakiś gościu z Trójmiasta co ponoć coś zmieniał w gniazdach wałków że były trwalsze (nie powiedział jak - bo objął to tajemnicą handlową ). jezeli to "Tomek nrtelefonu" to nie tak do konca utrzymal w tajemnicy... cos tam powiedzial, cos tam na forum slusarzy dopowiedzieli http://www.cnc.info.pl/topics66/jak-to-zregenerowac-gniazdo-zabieraka-imbusika-w-walku-vt26884.htm - ale to bardziej atrakcyjna opcja dla posiadaczy napedu zebatkowego ... przy lancuchowym i tak pozostaje problem tego napedu... Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi 0 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Panowie, kolega jaro4444 to dusza a nie człowiek! Naprawde wytłumaczył mi wszystko, potem jeszcze mojemu bratu. Pownno być więcej takich ludzi! Od jutro się zabieramy za wywalanie zbędnego złomu z auta Wybrałem wersje bez zmiany wału. Zamówilem już potrzebne części a ASO jutro lub w poniedziałek będą Opisze co i jak po operacji, mam nadzieje że udanej A i co z bratem zobaczyliśmy że pompa oleju z BKD jest taka sama jak z 1.6 105km! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 To ja od takiego sknery jak Ty auta bym nie kupił :disgust daj spokój.. chłopak z Krakowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwanygapa 0 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Modyfikacja Zrobiona i przetestowana. Kompletny dol od ARL 1.9 przelozony do BLB Wal i panewki oraz pompa oleju od ARL Do tego Lancuszek napinacz i kolko do pompy jak dla BKD ( nowe VW/Audi) przedni i tylni uszczelniacz nowe jak dla BLB. Wskazowki/ opis jara bardzo pomocny - wlasciwie baza dla mojej modyfikacji. Z dwiema jednak informacjami sie nie zgodze. . jest pewien problem - niezbędne jest specjalistyczne urządzenie do montażu tylnego uszczelnienia wraz z pierścieniem nadanika położenia wału korbowego oraz przednia blokada wału T10050 lub T10100 w zależności od zastosowanego kółka rozrządu, Nie prawda!!!! wystarczy ustawic wal w pozycji lub na znaki z kola pasowego i wtedy otworem w pierscieniu na znak na obudowie uszczelniacza, znak i otwor w pierscieniu powinny sie pokryc z otworem na srube od dwumasu. - zrbione i dziala. Przy silnikach BPW postępujemy identycznie z tym, że dawcą wału, pompy oleju może być np. AWX, AVF, ARL, ASZ, BLT, BUK, ... Inne jest tylne uszczelnienie wału - Nie rozumiem oco chodzi, usczelnienie jest inne bo awx.... nie mialy czujnika/pierscienia z tylu. Wal jest identyczny i pasuje do BLB - zalozone i dziala. Tak czy owak zatarty na panewkach motor otrzymal wal i panewki od ARL i wszystko ok. Ladnie pracuje, nie ma tez zadnego efektu drgan czy wibracji. OPERACJA TROCHE NIE PROFESJONARLNA ZLOM http://s1666.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1344510&t=634422321280705457&id=617853439&vid=617853439&loc=PL http://s1674.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1342853&t=634422322833903456&id=642657036&vid=649805824&loc=PL http://s1729.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1338585&t=634422323130153153&id=642657964&vid=649810055&loc=PL DAWCA http://s1674.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1344975&t=634422323565401523&id=642658678&vid=649812853&loc=PL POMPA ARL i WALKI Z POMPA BLB http://s1666.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1348153&t=634422323990737457&id=617853440&vid=617853440&loc=PL POROWNANIE WALU BLB I ARL http://s1693.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1341304&t=634422324376632442&id=642656360&vid=649803180&loc=PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Można prosić o aktualizację tych fotek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi 0 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Części już odebrałem panowie Jutro brat się zabiera za robotę! [br]Dopisany: 23 Maj 2011, 18:38_________________________________________________Działamy A w zasadzie działa mój brat Oto co się okazało po ściągnięciu obudowy. Jak widać może zębatka nie jest jakoś bardzo zjechana, ale jest luz na łańcuszku. Tak jak widać na drugim zdjęciu a o ile się nie myle powinno ciasko siedzieć a nie że śrubokrętem bez żadnego problemu podważasz łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakud29 0 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 wyciagales silnik zeby to rozebrac napisz jak tam idzie praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Oto co się okazało po ściągnięciu obudowy. Jak widać może zębatka nie jest jakoś bardzo zjechana, ale jest luz na łańcuszku. Tak jak widać na drugim zdjęciu a o ile się nie myle powinno ciasko siedzieć a nie że śrubokrętem bez żadnego problemu podważasz łańcuch. Normalne zużycie materiału, jak nie przeskakuje to nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się