mech15 2 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Jedyny problem z 2.0 170 KM jest taki, że akcja serwisowa na pompki się skończyła Edytowane 18 Września 2016 przez mech15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 I co wzwiazku ztym ?? to moze jakas porada czy warto czy tez nie ten 2.0 170 KM ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Im więcej tym lepiej znasz to powiedzenie Clarksona z TopGear? Oczywiście rozmawiamy o tym czy 2.0TDI czy 3.0TDI. Przy wadach obydwu silnikach i tak lepsze 3.0 a koszty napraw zależne są od tego co kupisz i w jakim stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Jak 3.0 z tych lat to raczej trzeba by chyba zmienić markę, niestety... Edytowane 19 Września 2016 przez radekrp90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusztbg 11 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 I co wzwiazku ztym ?? to moze jakas porada czy warto czy tez nie ten 2.0 170 KM ..... Robisz napęd pompy oleju (imbus + gniazdo 600zł) i masz spokój. Pompki większość BRD miało wymienianych na akcji serwisowej, więc powinny być w porządku a i często jeszcze na gwarancji (jeśli wymienione przez aso np w zeszłym roku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Radek: domyślam się że mówisz o BMW ale tam akurat w tych latach wyszły wadliwe motory 2.0 i 3.0 z serii N - rozrząd na łańcuchu pada po 80kkm - akcja serwisowa żenada - nie przyznają się do błędów. Stare M-ki właściwie bezproblemowe, pomijając klapy wirowe. Chyba że o inną markę Ci chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) Tylko podobno nawet wymienione pompki nie dają gwarancji, że będzie ok... i co począć M57 było wkładane do e90 do roku 2009 jak dobrze pamiętam więc nie jest tak źle. Poza tym rozrząd w BMW nawet z wymianą wychodzi taniej niż same graty do Audi. W PL ciężko trafić na dobre auto z realnym przebiegiem i chcąc coś polecać robi się lekka lipa. Jeśli miałbym coś polecać to raczej albo PL-salon albo DE od osoby prywatnej z pełną historią. Wtedy nawet 2.0 PD z początku produkcji nie powinien być straszny. Edytowane 20 Września 2016 przez radekrp90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 W poliftowych 3.0 były jeszcze M57 ale trzeba dobrze patrzeć co się kupuje. ale to mały OT od tematu więc go "trza" szybko skończyć. Na alle... większość aut mają przebieg do 190kkm. W D jest drożej i każde auto ma od 250kkm a nawet 500 kkm i to normalne (np. rocznik 2007). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Im więcej tym lepiej znasz to powiedzenie Clarksona z TopGear? Oczywiście rozmawiamy o tym czy 2.0TDI czy 3.0TDI. Przy wadach obydwu silnikach i tak lepsze 3.0 a koszty napraw zależne są od tego co kupisz i w jakim stanie. stanu bez demontazu nie oceni, jezeli sie okaze ze trafi koniecznosc wymiany rozrzadu, z automatu konieczna jest wymiana hydrauliki zaworow, nie wiadomo czy cos jeszcze sie nie wyskoczy. 10 peknie. jezeli przebieg powyzej 300 kkm, dodatkowo do wymiany beda wytryskiwacze, kolejny wydatek. do tego koszty eksploatacji, zuzycie paliwa. ubezpieczenie, w 2.0 tdi, 16V, zrobi naped pompy, rozrzad i ew. regeneracje wtrysków, do tego korekcje mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki84 0 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Panowie. Czy ktoś z Was ma namiary na warsztat jaro444? Chciałbym do niego swojego BMM na przeróbkę. Podrzuci ktoś chociaż tel. na priw? Będę bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Jaro4444 nie prowadzi warsztatu... ale może jakiś polecić, napisz PW do niego, sam poda do siebie namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Tak czy inaczej 3.0 jak do tej pory w kosztach rozrządu, wtrysków jest drogie. 2.0 po zrobieniu wszystkiego co zalecane dużo tańsze. Fun z 3.0 większy niż z 2.0 ale to już kwestia stanu zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbanka 0 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Cześć, Mam nadzieję nie że nie będzie to zaśmiecanie obecnego wątku ale mam następujący dylemat / problem związany ze swapem pompy. Wydaje mi się że będzie to pomocne dla innych osób szukających zestawu na swap. Kilka dni temu zamówiłem przez internet komplet nowej oryginalnej pompy 1.9 TDI na swap. Po rozpakowaniu przesyłki zostałem nieco zaskoczony wyglądem i oznaczeniami pompy. Kilka faktów: - Na zębatym kole pompy jest napis: "FEINTOOL 0381151210" - Na korpusie pompy jest mały znaczek WV oraz Audi z numerem 1447 - Na korpusie pompy jest napis: "SHW DUOC" a w innym miejscu, głęboko w zagłębieniu jest słabo widoczny numer: "11355-02 05-11" - Na korpusie pompy NIGDZIE NIE MA numeru pompy: "03G115105" ani żadnych innych oznaczeń poza trzema wymienionymi wyżej (Poniżej załączam 7 zdjęć, zrobione przez grubą folię ponieważ nie chciałem jej rozpakowywać). http://gddigital.eu/a4-klub/78562/ Czy jest to oryginalna pompa z Audi? Czy to normalne że nie nigdzie na pompie nie ma numeru 03G115105? http://gddigital.eu/a4-klub/78562/1.jpg http://gddigital.eu/a4-klub/78562/2.jpg http://gddigital.eu/a4-klub/78562/3.jpg http://gddigital.eu/a4-klub/78562/4.jpg http://gddigital.eu/a4-klub/78562/5.jpg http://gddigital.eu/a4-klub/78562/6.jpg http://gddigital.eu/a4-klub/78562/7.jpg -- KONIEC -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Moim zdaniem kółko chińczyk. Jest o tym np.: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=454379 Dasz radę zrobić zdjęcie od strony jak na tym zdjęciu to będzie wiadomo "co to" wyprodukowało: SHW robi niby pompy dla VW ale trzeba mieć widok na cały dekiel. Może to jakaś "regenerowana"? Edytowane 2 Stycznia 2017 przez radekrp90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbanka 0 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Niestety nie jestem w stanie zrobić takiego zdjęcia ponieważ jak wnioskuję jest to część pod kołem zębatym które jest już założone na pompę a ja nie chcę ani rozpakowywać ani rozbierać tej pompy. Wg sprzedawcy pompa miała być oryginalna i nowa, identyczna jaką bym dostał z ASO. Moje dodatkowe obawy wiążą się z tym że pompa przyszła zapakowana tylko w grubą folię ale bez oryginalnego pudełka oraz bez żadnej naklejki producenta z numerem części itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldenu 0 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Witam PanówMałe pytanko. Czy wymiana "imbusika" na pompie oleju wystarczy a raczej zapewni mnie na jakies 10 tys. km. O co chodzi? A mianowicie o to że w weekend wracam do prcy do belgii i nie zdarzę zrobić swapa pompy. A w belgii tego nie zrobie poniewaz za duze koszta. Czy jak wymienie ten imbus na orginalny za 23zl to zrobie na nim bez obaw przynajmniej te 10tkm?Dane auta w avatarze Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Goldenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Imbus to nie wszystko - co z tego że wlozysz nowy imbus jak gniazdo w walku będzie wyrobione... Ja bym swapa nie robił - zdemontować moduł i wysłać go do którejś z firm regenerujących, złożyć to jak ma być i więcej tam nie zaglądać Potem będziesz się borykal że wibracje na karoserii albo że brak.cisnienia na wysokich rpm - walki łagodzą ta prace silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer90 0 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Czegoś nie rozumiem na innym forum jest opisany dokładny problem z walkami.autorem jest Piero i tam pisze wyraźnie cytuję." Silniki BRE i BRD które były montowane nieco później nie mają już wałków wyrównoważających, nadal jednak pozostaje problem zabieraka" może ktoś mi to wyjaśnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Poszukaj w necie zdjęć filmów i wszystko Ci to wyjaśni... Wal korbowy napędza walki wyrownowazajace za pośrednictwem -łańcucha w pierwszych 2,0 potem przeszli na kola zębate gdzie w jednym i drugim przypadku w jednym z wałków jest gniazdo zabieraka/imbusa/ołówka,który to napędza pompę oleju. Jeśli nie ma wałków wyrownowazajacych jak np.w silniku BMM np w Skodzie Octavii ,vw golf V -gdzie napęd jest łańcuchowy na zwykłej pompie oleju jak w pierwszych tdi PD. A jeśli chodzi o BRD to na 101% są walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Tzn - powinny być chyba, że "nasi już tam byli" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się