Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Jestem posiadaczem A6 z cudownym silnikiem BLB.Jak na BLB przystało szumi już jakiś czas(przebieg 250tys)

Zdecydowałem sie na wymianę całej pompy na taka na kolach zębatych.Czy przy takiej operacji potrzeba zaślepiać jakieś otwory,zakładać uspokajacz oleju ? Wiem ze czeka mnie wymiana zębatki na wale za inna ale co poza tym ? Pompę i zębatki kupiłem nowe.

tommy poczytaj pierwszy post, wszystko jest szczegółowo opisane.

H4mm3R ja zdecydowałem sie na wymianę mojej oryginalnej pompy z BLB napędzanej łańcuchem,na taką z nowszych modeli napędzanej kołami zębatymi.I generalnie chodziło mi o to czy ktoś jest mi w stanie napisać co trzeba podpiłować/przyciąć w mojej misce/pompie żebym nie musiał na ślepo szukać.A opis w pierwszym poście dotyczy przeróbki na pompę napędzaną łańcuchem.

nic nie będziesz piłował..aby nie wymieniać miski olejowej wystarczy przełożyć smok oraz rurkę ściekającą ze starego modułu(napędzanej łańcuchem)

www.futurum.net.pl

Opublikowano

i co mam teraz zrobić?? :(

Opublikowano

Mozesz sprawdzic stan twojego imbusa, ewentualnie wymienic jak masz dobre gniazdo. koszt 16 zl w serwisie :) ja dodatkowo zmienilem walki na przerobione gniazdo i dluzszy imbus

Opublikowano
Mozesz sprawdzic stan twojego imbusa, ewentualnie wymienic jak masz dobre gniazdo. koszt 16 zl w serwisie :) ja dodatkowo zmienilem walki na przerobione gniazdo i dluzszy imbus

Rozumiem że, aby to zrobić to muszę dokręcić miskę oleju i spuścić olej tak?? Czy może jest możliwość zrobienia tego bez spuszczania oleju (mam świeżo zalany)

Opublikowano
Mozesz sprawdzic stan twojego imbusa, ewentualnie wymienic jak masz dobre gniazdo. koszt 16 zl w serwisie :) ja dodatkowo zmienilem walki na przerobione gniazdo i dluzszy imbus

Rozumiem że, aby to zrobić to muszę dokręcić miskę oleju i spuścić olej tak?? Czy może jest możliwość zrobienia tego bez spuszczania oleju (mam świeżo zalany)

trzeba odkrecic miche.
Opublikowano

Czyli jak odkręcę michę to wszytko będzie widać i można już grzebać?

Opublikowano
Witam.Jestem posiadaczem A6 z cudownym silnikiem BLB.Jak na BLB przystało szumi już jakiś czas(przebieg 250tys)

Zdecydowałem sie na wymianę całej pompy na taka na kolach zębatych.Czy przy takiej operacji potrzeba zaślepiać jakieś otwory,zakładać uspokajacz oleju ? Wiem ze czeka mnie wymiana zębatki na wale za inna ale co poza tym ? Pompę i zębatki kupiłem nowe.

tommy poczytaj pierwszy post, wszystko jest szczegółowo opisane.

H4mm3R ja zdecydowałem sie na wymianę mojej oryginalnej pompy z BLB napędzanej łańcuchem,na taką z nowszych modeli napędzanej kołami zębatymi.I generalnie chodziło mi o to czy ktoś jest mi w stanie napisać co trzeba podpiłować/przyciąć w mojej misce/pompie żebym nie musiał na ślepo szukać.A opis w pierwszym poście dotyczy przeróbki na pompę napędzaną łańcuchem.

nic nie będziesz piłował..aby nie wymieniać miski olejowej wystarczy przełożyć smok oraz rurkę ściekającą ze starego modułu(napędzanej łańcuchem)

www.futurum.net.pl

Jestem już po wymianie pompy w moim BLB.Tak jak podejrzewałem nowa pompa nie mieści sie w starej misce,i nie jest to wina smoka.Problem stanowi wysokość samej pompy i jednej ze śrub mocujących.W sumie nie wiele ale jednak miska sie nie chciała zamknąć,trzeba podpiłować kilka mm w jednym rogu.Ale widzę że ceny macie spoko.Ja za operacje wymiany pompy musiałem zapłacić 1000 zł plus wszystkie części i płyny,ale do was mam dużo za daleko.

Opublikowano

Witam kolegów, posiadam audi a4 b7 blb 2.0 TDI, przebieg ok. 200000 km. Silnik podczas pracy w audi mocno rzuca na biegu jałowym, występuje szum silnika. Silnik tak czasami na wolnych obrotach pyrkocze, jakby któryś pompowtryskiwaczy padał, ponadto puszcza biały dymek i czuję sapliny w kabinie. Oprócz tego czasami szarpnie przy przyspieszaniu na niskich obrotach (1500-2000 obr. /min). Zastanawiam się czy należy wymienić pompę oleju od silnika 1.9 TDI czy zmienić mechanizm napędowy od nowszego modelu. Koledzy potrzebują dobrego i ucziwego mechanika z okolic Elbląga lub Trójmiasta, który doprowadzi mi autko do porządku. Martwi mnie wada tej pompy, o której tak dużo się wypisuje. Auto bardzo mi się podoba lubię nim jeździć i lubię jak wszystko w nim gra. Proszę o pomoc.

Opublikowano
Witam kolegów, posiadam audi a4 b7 blb 2.0 TDI, przebieg ok. 200000 km. Silnik podczas pracy w audi mocno rzuca na biegu jałowym, występuje szum silnika. Silnik tak czasami na wolnych obrotach pyrkocze, jakby któryś pompowtryskiwaczy padał, ponadto puszcza biały dymek i czuję sapliny w kabinie. Oprócz tego czasami szarpnie przy przyspieszaniu na niskich obrotach (1500-2000 obr. /min). Zastanawiam się czy należy wymienić pompę oleju od silnika 1.9 TDI czy zmienić mechanizm napędowy od nowszego modelu. Koledzy potrzebują dobrego i ucziwego mechanika z okolic Elbląga lub Trójmiasta, który doprowadzi mi autko do porządku. Martwi mnie wada tej pompy, o której tak dużo się wypisuje. Auto bardzo mi się podoba lubię nim jeździć i lubię jak wszystko w nim gra. Proszę o pomoc.

AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected]

Opublikowano

Witam,

Czy zna ktoś może jakiegoś mechanika w okolicach województwa Lubelskiego (najlepiej sam Lublin), który podejmie się kompletnego SWAP-u pompy?

Pozdrawiam!

Opublikowano
Czy ktos moze polecic jakis warsztat na slasku ktory wykona swap pompy?

Poszło PW do Ciebie

Opublikowano

Witam

2 dni temu zrobiłem sobie swapa pompy. Moje a4 miało już 195 000 km dzwięk -głośny, szym, co kilka-kilkanaście sekund jakieś stukanie na jałowym biegu. Wiedziałem że zbliża się nieuchronnie koniec. Wiec pozbierałem sobie potrzebne części i zabrałem się do wymiany. Po wyjęciu całego mechanizmu i oględzinach wyglądało tak ( łyżwa była cała ale mocna zdarta a imbus sześciokątny był wypracowany w gnieździe 90% - więc chwila moment by się ob kręcił, i wiadomo co się dzieje. W czas i w porę zrobiłem wymianę, zwłaszcza że jutro jadę do Bułgari na wakacje samochodem.

Teraz silnik pracuje o klasę ciszej, nie ma szumów, stukań, nic. Dzwięk ma jak na prawdziwego diesel przystało - twardy czysty. A i przy rozbieraniu rozrządu okazało się że był lekko przestawiony, teraz jak składałem założyłem na blokady i ustawiłem jak powinno być. Teraz podczas jazdy ma więcej mocy i jest wyraźna różnica - tylko się cieszyć.

Jeśli ktoś się waha czy robić swapa czy nie, lepiej niech zrobi wcześniej i bedzie zadowolony z jazdy i głosu silnika.

Jeśli ktoś jest chętny do zrobienia swapa Suwałki itp to mogę podać namiary.

Opublikowano
Witam

2 dni temu zrobiłem sobie swapa pompy. Moje a4 miało już 195 000 km dzwięk -głośny, szym, co kilka-kilkanaście sekund jakieś stukanie na jałowym biegu. Wiedziałem że zbliża się nieuchronnie koniec. Wiec pozbierałem sobie potrzebne części i zabrałem się do wymiany. Po wyjęciu całego mechanizmu i oględzinach wyglądało tak ( łyżwa była cała ale mocna zdarta a imbus sześciokątny był wypracowany w gnieździe 90% - więc chwila moment by się ob kręcił, i wiadomo co się dzieje. W czas i w porę zrobiłem wymianę, zwłaszcza że jutro jadę do Bułgari na wakacje samochodem.

Teraz silnik pracuje o klasę ciszej, nie ma szumów, stukań, nic. Dzwięk ma jak na prawdziwego diesel przystało - twardy czysty. A i przy rozbieraniu rozrządu okazało się że był lekko przestawiony, teraz jak składałem założyłem na blokady i ustawiłem jak powinno być. Teraz podczas jazdy ma więcej mocy i jest wyraźna różnica - tylko się cieszyć.

Jeśli ktoś się waha czy robić swapa czy nie, lepiej niech zrobi wcześniej i bedzie zadowolony z jazdy i głosu silnika.

Jeśli ktoś jest chętny do zrobienia swapa Suwałki itp to mogę podać namiary.

Witam,

Na czym polegał u Ciebie swap pompy oleju, chodzi mi czy wstawiłeś pompę od 1.9 tdi? czy przeprowadziłeś regenerację pompy? Właśnie jestem umówiony z mechanikiem na wymianę pompy. Mam podobne objawy jakie występowały w Twoim silniku. Denerwuje mnie stukanie na biegu jałowym w przedniej części silnika na wolnych obrotach silnika. Pozdrawiam

Opublikowano

Wywalilem cały mechanizm smarujacy i wstawilem pompę oleju na łańcuch z modelu 1,9 wszystko masz opisane w/w jak to zrobić i jakie części kupić

Opublikowano

Czy może ktoś mi polecić kogoś kto zrobi mi to na terenie Szczecina lub okolic??

Opublikowano

Mam 2.0 TDI BPW z 2007r. Czy w tym roczniku również występowały problemy z pompą oleju?

Opublikowano

tak Damian, gniazdo walka bo naped masz na bank kolem zebatym...

Opublikowano

Znacie dobry warsztat w Kielcach lub okolicach który to dobrze ogarnia i wie o co chodzi? Jak będzie trzeba i od ręki zrobione to dalej też pojade ;-)

Opublikowano

witam zamierza zrobic w swoje c6 sinik bre swap do pompy z 1,9 wiem juz jakich komponetów potzrbuje , niemniej nie wiem po co potzrebny jest mi uszczelniacz przedni wału 038103085E , czy jest on niezbedny w tej operacji? czy taki zestaw wystarczy Modyfikacja napędu pompa pompy oleju 2,0TDI blb (3410646517) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. by zrobic swap w mojej a6 czy musze miec ten uszczelniacz----- nie jest to reklama , jak myslicie czy lepeij kupic pompe uzywke czy nową? czy musze cos szlifowac w misce olejowej?? o zaslepieniu magistrali juz wiem pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...