Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

nie miałem żadnych obiawów, zarówno przed jak i po wymianie silniczek chodzi równo i bez zarzutów- po prostu zadużo sie naczytałem i przestraszyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dostałem info od mechanika ze poprzedni właściciel zajął sie zmiana pompy a że kupiłem już zestaw od 1.9 chętnie to odsprzedam. 

Kurde a myślałem że taki metaliczny odgłos z góry silnika to napęd pompy. Podobno jak sprawdzili to im wyszły 2 wtryski. 

Edytowane przez gieras1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa podobno nie daje żadnych oznak ze jest cos nie haloo

większość robi to profilaktycznie i zapobiegawczo bez wcześniejszych objawów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Kolo91 napisał:

do którego rocznika był problem z pompą?

widzę ze masz BRD wiec to co ja czyli problem również NAS dotyczy:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tu nowy i zielony w silnikach 2.0 TDI i mam pytanie bp niedawno kupiłem A4 B7 2005 2.0 TDI BLB i nie wiem czy maja one ten walek czy nie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsza z możliwych wersji to BLB

Zdejmij miskę i zobaczysz czy już wymienione czy sam będziesz musiał robić swapa czy tam regeneracje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, gieras1988 napisał:

Najgorsza z możliwych wersji to BLB

Zdejmij miskę i zobaczysz czy już wymienione czy sam będziesz musiał robić swapa czy tam regeneracje

BLB ma ten wałek czy nie??? Nie jestem mechanikiem więc sam nie będę grzebał a nie chce robić sobie dodatkowych kosztów/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Cristoforo napisał:

Tak ma te walki i imbusik 

Przy jakim przebiegu należałoby wymienić ten imbusik na nowy? I jeszcze jedno pytanie,  co ile przejechanych kilometrów trzeba dolewać oleju i ile tego oleju dolewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Bulix napisał:

Przy jakim przebiegu należałoby wymienić ten imbusik na nowy? I jeszcze jedno pytanie,  co ile przejechanych kilometrów trzeba dolewać oleju i ile tego oleju dolewać?

Przy ok 200KKM, po co chcesz dolewać olej? Jak zapali się kontrolka niskiego stanu oleju to wtedy dolewasz 1L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, H4mm3R napisał:

Przy ok 200KKM, po co chcesz dolewać olej? Jak zapali się kontrolka niskiego stanu oleju to wtedy dolewasz 1L

No bo właśnie na fisie wyskoczylo mi oil min., dolalem ze 100ml pojezdzilem troche i znowu oil.min. Jak mowisz ze 1l dolac to doleje tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam BRE 260 tys km nalatane , rozrzad swiezutki mam w planach ogarnac ta pompe i walki moje pytanie : czy sa wczesniejsze objawy ze cos juz sie dzieje z cisnieniem albo z imbusem ? oczywiscie po za kontrolka oleju na desce [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Bulix napisał:

No bo właśnie na fisie wyskoczylo mi oil min., dolalem ze 100ml pojezdzilem troche i znowu oil.min. Jak mowisz ze 1l dolac to doleje tyle ;)

nie dolewaj bo przelejesz i jaja beda

maz bagnet kijowy ale zawsze z miarka tam widzisz min i max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, radIE napisał:

panowie mam BRE 260 tys km nalatane , rozrzad swiezutki mam w planach ogarnac ta pompe i walki moje pytanie : czy sa wczesniejsze objawy ze cos juz sie dzieje z cisnieniem albo z imbusem ? oczywiscie po za kontrolka oleju na desce emoji4.png

Objawem utraty smarowania, czyli zmielony imbusik to czerwona konewka "oil druck" czy jakos tak.

od razu (nie 1km, czy 2 albo dojade do domu bo blisko - to moze sie skonczyc nowszym silnikiem) trzeba gasic silnik, i modlic sie zeby tylko turbo bylo do roboty.. oprocz pompy

Edytowane przez moniuh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawem utraty smarowania, czyli zmielony imbusik to czerwona konewka "oil druck" czy jakos tak.

od razu (nie 1km, czy 2 albo dojade do domu bo blisko - to moze sie skonczyc nowszym silnikiem) trzeba gasic silnik, i modlic sie zeby tylko turbo bylo do roboty.. oprocz pompy

czyli nie ma wczesniejszych oznak ze cos juz sie dzieje z imbusem czy pompa ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Karasik2 napisał:

nie dolewaj bo przelejesz i jaja beda

maz bagnet kijowy ale zawsze z miarka tam widzisz min i max.

Chyba nigdy nie dolewałeś oleju jak pojawia się kontrolka. Nic nie przeleje, a nawet jak będzie 100ml za dużo to silnik który lubi olej, szybko się z nim upora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miesiąc temu pojawiła sie właśnie kontrolka patrze na bagnet a tu poziom na kulce czyli max

dolałem delikatnie 0,3l kontrolka zgasła a poczytałem tutaj że przelać i zrobić sobie tym kłopot nie trudno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka zgasnie jesli tylko podniesiesz maske, a moze sie szybko nie pojawic z powrotem jak troche oleju splynie do miski ;)

Edytowane przez moniuh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...