Erni-1 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 nie miałem żadnych obiawów, zarówno przed jak i po wymianie silniczek chodzi równo i bez zarzutów- po prostu zadużo sie naczytałem i przestraszyłem
gieras1988 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja właśnie dostałem info od mechanika ze poprzedni właściciel zajął sie zmiana pompy a że kupiłem już zestaw od 1.9 chętnie to odsprzedam. Kurde a myślałem że taki metaliczny odgłos z góry silnika to napęd pompy. Podobno jak sprawdzili to im wyszły 2 wtryski. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez gieras1988
Karasik2 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 pompa podobno nie daje żadnych oznak ze jest cos nie haloo większość robi to profilaktycznie i zapobiegawczo bez wcześniejszych objawów
Kolo91 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 do którego rocznika był problem z pompą?
Karasik2 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 15 minut temu, Kolo91 napisał: do którego rocznika był problem z pompą? widzę ze masz BRD wiec to co ja czyli problem również NAS dotyczy
RumJanek Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Nie wiem czy nie do 2009/2010, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
Bulix Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Witam. Jestem tu nowy i zielony w silnikach 2.0 TDI i mam pytanie bp niedawno kupiłem A4 B7 2005 2.0 TDI BLB i nie wiem czy maja one ten walek czy nie?
gieras1988 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Najgorsza z możliwych wersji to BLB Zdejmij miskę i zobaczysz czy już wymienione czy sam będziesz musiał robić swapa czy tam regeneracje
Bulix Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 39 minut temu, gieras1988 napisał: Najgorsza z możliwych wersji to BLB Zdejmij miskę i zobaczysz czy już wymienione czy sam będziesz musiał robić swapa czy tam regeneracje BLB ma ten wałek czy nie??? Nie jestem mechanikiem więc sam nie będę grzebał a nie chce robić sobie dodatkowych kosztów/
Bulix Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 2 godziny temu, Cristoforo napisał: Tak ma te walki i imbusik Przy jakim przebiegu należałoby wymienić ten imbusik na nowy? I jeszcze jedno pytanie, co ile przejechanych kilometrów trzeba dolewać oleju i ile tego oleju dolewać?
H4mm3R Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 41 minut temu, Bulix napisał: Przy jakim przebiegu należałoby wymienić ten imbusik na nowy? I jeszcze jedno pytanie, co ile przejechanych kilometrów trzeba dolewać oleju i ile tego oleju dolewać? Przy ok 200KKM, po co chcesz dolewać olej? Jak zapali się kontrolka niskiego stanu oleju to wtedy dolewasz 1L
Bulix Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 1 godzinę temu, H4mm3R napisał: Przy ok 200KKM, po co chcesz dolewać olej? Jak zapali się kontrolka niskiego stanu oleju to wtedy dolewasz 1L No bo właśnie na fisie wyskoczylo mi oil min., dolalem ze 100ml pojezdzilem troche i znowu oil.min. Jak mowisz ze 1l dolac to doleje tyle
radIE Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 panowie mam BRE 260 tys km nalatane , rozrzad swiezutki mam w planach ogarnac ta pompe i walki moje pytanie : czy sa wczesniejsze objawy ze cos juz sie dzieje z cisnieniem albo z imbusem ? oczywiscie po za kontrolka oleju na desce [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
Karasik2 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 18 minut temu, Bulix napisał: No bo właśnie na fisie wyskoczylo mi oil min., dolalem ze 100ml pojezdzilem troche i znowu oil.min. Jak mowisz ze 1l dolac to doleje tyle nie dolewaj bo przelejesz i jaja beda maz bagnet kijowy ale zawsze z miarka tam widzisz min i max.
moniuh Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Godzinę temu, radIE napisał: panowie mam BRE 260 tys km nalatane , rozrzad swiezutki mam w planach ogarnac ta pompe i walki moje pytanie : czy sa wczesniejsze objawy ze cos juz sie dzieje z cisnieniem albo z imbusem ? oczywiscie po za kontrolka oleju na desce Objawem utraty smarowania, czyli zmielony imbusik to czerwona konewka "oil druck" czy jakos tak. od razu (nie 1km, czy 2 albo dojade do domu bo blisko - to moze sie skonczyc nowszym silnikiem) trzeba gasic silnik, i modlic sie zeby tylko turbo bylo do roboty.. oprocz pompy Edytowane 9 Maja 2017 przez moniuh
radIE Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Objawem utraty smarowania, czyli zmielony imbusik to czerwona konewka "oil druck" czy jakos tak. od razu (nie 1km, czy 2 albo dojade do domu bo blisko - to moze sie skonczyc nowszym silnikiem) trzeba gasic silnik, i modlic sie zeby tylko turbo bylo do roboty.. oprocz pompyczyli nie ma wczesniejszych oznak ze cos juz sie dzieje z imbusem czy pompa ? Sent from my iPhone using Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 8 godzin temu, Karasik2 napisał: nie dolewaj bo przelejesz i jaja beda maz bagnet kijowy ale zawsze z miarka tam widzisz min i max. Chyba nigdy nie dolewałeś oleju jak pojawia się kontrolka. Nic nie przeleje, a nawet jak będzie 100ml za dużo to silnik który lubi olej, szybko się z nim upora.
Karasik2 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 miesiąc temu pojawiła sie właśnie kontrolka patrze na bagnet a tu poziom na kulce czyli max dolałem delikatnie 0,3l kontrolka zgasła a poczytałem tutaj że przelać i zrobić sobie tym kłopot nie trudno.
moniuh Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) kontrolka zgasnie jesli tylko podniesiesz maske, a moze sie szybko nie pojawic z powrotem jak troche oleju splynie do miski Edytowane 10 Maja 2017 przez moniuh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się