Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] 2.0TFSI by MR-Motors


tomwi

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł czas na zmiany :evil:

Postanowiłem oddać swoje autko do Witka i przekonać się co wyjdzie. I od razu na dzień dobry miłe zaskoczenie :decayed: (niezła seria jak wersja DTM). No i Witek z A4 zrobił S3.5 :wink4: (buda S4 silnik S3) Zobaczcie sami.

Hmj4S.jpg

Jeszcze raz wielkie dzięki dla Witka za profi robotę. :notworthy:

No to jeszcze wykres po pierwszym modzie :slina:

m1H3J.jpg

Już po pierwszej korekcie Witka można było wyjeżdżać, kreska prawie idealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby Rogalotti zaczął już benzyny klientom robić?

Od niedawna, ale robi. Możesz obejrzeć jego projekty u nich na stronie np. S4 B5, A4 2.0TFSI no i jego Octawka. Długo trzeba było czekać, ale jak już zaczął to pełen profesjonalizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dobrze go nie sprawdziłem. Myślę, że powinien mieć Vmax przynajmniej o 10km/h większą od serii. Do pomiarów 0-100km/h trzeba mieć sprzęt, bo tak to tylko szacunki. Seria ma coś około 7,5s teraz myślę, że powinno być około 7s, może poniżej :evil:

Z hamowania wyszło, że opory są stosunkowo niewielkie, więc sporo mocy zostaje na kołach.

Gregory robiłeś pomiary przyśpieszenia swojego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś się przymierzę i sprawdzę. Sporą różnicę widać na 2 i 3 w zakresie średnich obrotów, zdecydowanie lepiej jeździ niż seria. I chyba to najważniejsze bo najczęściej w tym zakresie się jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to moliwe, ze seria BGB ma Twoim wykresie ma 220 koni? Czyzby prezent od VAGa? BGB powiniem miec 197 koni.

Skorygujcie mnie jesli czegos nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja DTM i ten sam kod silnika co dla standardu 197 koni. To dobra wiadomosc dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200PS TFSI jak i inne silniki dziela sie na dobre i kiblowate - kiblowate maja po 200PS na hamowni a dobre po 220PS.

Z kiblowatych robi sie 245-250PS a z takich dobrych ok. 260PS na seryjnej mechanice.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...