Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ba na pewno, jak chcesz co innego to poczytaj pierwszy post w tym temacie.

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mój: 8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.

Chce kupic: 8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu. 

 

W BC jest dodatkowo fabryczny alarm, prosze o podpowiedz czy to nie wykresla go z możliwośći montazu? Bo jestem na etapie kupna własnie BC z uwagi na cene i dostepność w mojej okolicy. 

 

 

74403933_2618440968417345_2455115248577841725_n.jpg

107602943_318020649227370_2644588624427542093_n.jpg

Opublikowano

Kolego poświeć 5 minut życia na przeczytanie pierwszego postu a wszystko będziesz wiedział. Naprawdę tak trudno jest to ogarnąć? Ja rozumiem że idziesz na łatwiznę, ale bez przesady.

Opublikowano

Witam, może i banalne pytanie, ale nie chcę niczego uszkodzić. Jak wypiąć moduł komfortu. Dodaję zdjęcie w załączniku. Chodzi mi jak z tego plastiku go wyjąć, a nie chcę niczego uszkodzić, a zielony jestem trochę w temacie i staram się delikatnie to robić.

IMG_20200728_153201.jpg

Opublikowano
W dniu 10.07.2020 o 07:37, cobee napisał:

74403933_2618440968417345_2455115248577841725_n.jpg

107602943_318020649227370_2644588624427542093_n.jpg

Kurcze, a tobie co się porobiło kolego z tym MK? Mam nadzieję że z samochodu nie została iskierka:) no chyba że to amfibia:D

Opublikowano
2 godziny temu, YoGi1984 napisał:

Kurcze, a tobie co się porobiło kolego z tym MK? Mam nadzieję że z samochodu nie została iskierka:) no chyba że to amfibia:D

U mnie, podobnie. Co polecacie zrobić teraz po zalaniu podłogi?. Susze wszystko gąbkę dywanik, wykładzinę. Na co zwrócić szczególną uwagę. Na pewno kupię inny moduł komfortu, bo ten raczej patrząc na wygląd to szrot i do tego bardzo śmierdzi. Myślałem, jak tu sprawdzić wszystko czy nie ma zwarcia czy coś ponadto nie jest spalone. Prosiłbym o jakieś rady. Będę czytał wszystkie strony wątku, aby jak najwięcej się dowiedzieć o tym przypadku.

IMG_20200728_201103.jpg

IMG_20200728_201107.jpg

Opublikowano

Woda dostała się zapewne przez zatkane odpływy w podszybiu. Są dwa jeden pod akumulatorem a drugi przy pompie hamulcowej. Ich zapchanie powoduje że zbiera się woda w czasie deszczu i przelewa się do wnętrza, spływa pod dywanem i zalewa MK. Wiele przypadków już było. Jak nie masz to warto dołożyć osłonę podszybia, zasłania wtedy cała przestrzeń między szyba a grodzią i zapobiega zbieraniu się syfu. W ASO taki zestaw podszybie z klapą nad Aku to ok 150zl.

Opublikowano
15 minut temu, MaTeo85 napisał:

Woda dostała się zapewne przez zatkane odpływy w podszybiu. Są dwa jeden pod akumulatorem a drugi przy pompie hamulcowej. Ich zapchanie powoduje że zbiera się woda w czasie deszczu i przelewa się do wnętrza, spływa pod dywanem i zalewa MK. Wiele przypadków już było. Jak nie masz to warto dołożyć osłonę podszybia, zasłania wtedy cała przestrzeń między szyba a grodzią i zapobiega zbieraniu się syfu. W ASO taki zestaw podszybie z klapą nad Aku to ok 150zl.

Tak już to sprawdziłem tzn jeden odpływ, pod akumulatorem było pełno wody,drugiego odpływu nie sprawdziłem, bo ciężko z dojściem czytałem Mateusz o tym wszystkim co piszecie, będę próbował zdjąć jedno ramię wycieraczki i dostać się do odpływu drugiego. Mam podszybie.

Opublikowano

Jak wyjmiesz Aku to do niego sięgniesz nie trzeba wycieraczek ściągać

Opublikowano

Witajcie, rozbierałem moduł komfortu, po numerze widać, że mój to             8E0 959 433 AR. Jest on dosyć drogi, ale chyba go kupię, bo ceny zaczynają się od 350 zł. Mam korby z tyłu bez fabrycznego alarmu, ustaliłem, że zaliczany on jest do drugiego wariantu modułu, czy ewentualnie taki też by podszedł: 

8E0 959 433 BA 

Jakie są koszty mniej więcej kodowania później modułu i czy po wstawieniu innego będą błędy, czy wszystko będzie działało, przepraszam, ale nie znam się i nie mam niestety sprzętu, aby kodować moduł o kluczyki.

 

 

Centralny zamek (wersja II* – od lipca 2002, od VIN 8E*3*100001)
8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Opublikowano

jak zamienisz moduł bez kodowania kluczyków to nie będzie działać centralny z przycisku na kluczyku, jak w swoim aucie masz inne wyposażenie niż w aucie z którego kupisz MK to wyskoczy pewnie trochę błędów, ale świat się od tego nie zawali i autem będziesz mógł jeździć.

Co do kodowania to najlepiej byłoby podjechać na spota regionalnego i na pewno któryś z kolegów Ci to zakoduje za dobre słowo albo jakieś piwo czy flaszkę

Opublikowano (edytowane)
W dniu 31.07.2020 o 10:54, Lukasz_mk2 napisał:

jak zamienisz moduł bez kodowania kluczyków to nie będzie działać centralny z przycisku na kluczyku, jak w swoim aucie masz inne wyposażenie niż w aucie z którego kupisz MK to wyskoczy pewnie trochę błędów, ale świat się od tego nie zawali i autem będziesz mógł jeździć.

Co do kodowania to najlepiej byłoby podjechać na spota regionalnego i na pewno któryś z kolegów Ci to zakoduje za dobre słowo albo jakieś piwo czy flaszkę

Z chęcią bym podjechał i zobaczył Wasze bardzo fajnie zrobione auta, ale moim to troszkę wstyd, bo to biedna wersja i nic nie modziłem przy nim do tej pory, bo budżet był na inne wydatki. U mnie na pierwszym miejscu było to, aby był sprawny technicznie i aby wymieniać na czas to co trzeba, a wiem, że tutaj są osoby z ogromną pasją, które wkładają mnóstwo serca i pieniędzy w ulepszenie swojego auta, za co ogromnie podziwiam i zazdroszczę ??

Podmieniłem moduł:

8E0 959 433 AR

na moduł:

8E0 959 433 BA

I jestem już bliżej rozwiązania problemu?. Działają teraz szyby, lusterka, światełka w środku, drzwi się zamykają i otwierają, ale mam problem, bo nie otwiera mi się wlew paliwa, a wcześniej jak auto mi się zamykało po jakimś czasie samo, tak teraz włączają mi się awaryjne światła po jakimś czasie i dopiero jak przekrece kluczyk w stacyjce to one się wyłączają. Jak przekręce kluczyk w zamku to otwierają się drzwi tylko od mojej strony kierowcy, a jak przekrece kluczyk w stacyjce to otwierają się pozostałe drzwi. Tutaj chyba właśnie kodowanie jest potrzebne. Miałem też odkad kupiłem auto problem z otwieraniem drzwi lewych tylnych, ale jeździłem do jednego drugiego mechanika i nie rozwiązali problemu to dałem sobie spokój. Mój problem z nimi był przed wymianą modułu i po wymianie też jest. Da się te drzwi otworzyć, ale tylko wtedy gdy nacisnę na drzwiach kierowcy przycisk ryglowania, a następnie dwa razy od środka pociągnę za klamkę i drzwi się otwierają. Mechanicy sprawdzili wiązki kable, moduł i wszystko wtedy było w porządku i mówili, że nie mogą znaleźć przyczyny. Myślałem też, może o jakiejś blokadzie dla dzieci, bo to od lewej strony, ale sama nie wiem. Będę szukał w każdym bądź razie podobnych tematów na forum, z podobnym problemem co mój, które zostały rozwiązane z pomocą mądrych ludzi, którzy się znają i mają wiedzę.

 

Edytowane przez Ronaldinho
Opublikowano

Drzwi mają podwójne ryglowanie. Tam są dwie blokady.
Rozbierał ktoś klamkę i oglądał płytkę klamki?
Bardzo często robią się tam *ZIMNE* luty. 
Najczęściej lutowanie/rozgrzanie tych miejsc na nowo pomaga. Jeśli nie, to jeszcze do wymiany sama płytka pozostaje.
co do Modułu komfortu.
Jakie miałeś kodowanie poprzednio? Zapisałeś sobie liczbę? rozszyfrowałeś co któ®a znaczy? 
Jakie masz teraz?

Światła awaryjne włączają się np. wtedy gdy ma wyć alarm, skoro go nie masz to pewnie jakiś błą∂ w kodowaniu.
VAGcom i odczytać błędy

Opublikowano (edytowane)

Mam pewien problem z kodowaniem MK.Muszę kupić nowy moduł bo padło oświetlenie wnętrza, nie sprawdzałem jeszcze z jakiego powodu,błedy to 01330 i 00532.Obecny moduł to BR,zamierzam dołożyć alarm więc kupię odpowiedni np.CA.Nowy moduł dopóki nie dołożę alarmu będzie obsługiwać to co jest do tej pory i tutaj jest problem bo obecne kodowanie mam 06768 które nijak ma się do aktywnych funkcji a nawet według pierwszego posta.Czy ja coś źle liczę czy ktoś dopisał jakąś bzdurę?Bo nie wiem czy do nowego przepisać starą wartość czy wpisać według pierwszego posta. Obecnie mam:

4096

2048

512

64

32

2

Więc coś jest nie tak,tylko co?Brakuje mi funkcji na sumę 14 których za cholerę nie mogę znaleźć....

Edytowane przez JarekST202
Opublikowano

Pierwszy sposób to np .

4096, 2048,512,64,32,16 ale jest jeszcze inny 

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, black_edition napisał:

Pierwszy sposób to np .

4096, 2048,512,64,32,16 ale jest jeszcze inny 

Tak,tylko że miga mi czerwona dioda w drzwiach po zamknięciu więc wszystko mi zaburza jeśli chodzi o liczenie....

Edytowane przez JarekST202
Opublikowano (edytowane)

Pany mam moduł który nie jest opisany na stronie i w tych 72 też go nie znalazłem mianowicie 8E0 959 433 BK, mam elektryczne szyby przód, szyberdach, pakiet światło, korby z tyłu,.

Pytanie następujące, czy ten moduł ogarnie dołożenie elektryki z tyłu, składanie lusterek (silniczki mam do wymiany bo są fabrycznie z końcówką B ) i alarmu?

Edytowane przez Damianq
Opublikowano
W dniu 16.08.2020 o 10:43, JarekST202 napisał:

Tak,tylko że miga mi czerwona dioda w drzwiach po zamknięciu więc wszystko mi zaburza jeśli chodzi o liczenie....

Jeśli dioda to

4096 2048 512 128 2

Opublikowano
13 godzin temu, Damianq napisał:

Pany mam moduł który nie jest opisany na stronie i w tych 72 też go nie znalazłem mianowicie 8E0 959 433 BK, mam elektryczne szyby przód, szyberdach, pakiet światło, korby z tyłu,.

Pytanie następujące, czy ten moduł ogarnie dołożenie elektryki z tyłu, składanie lusterek (silniczki mam do wymiany bo są fabrycznie z końcówką B ) i alarmu?

Najlepiej zakodować i sprawdzić 

Opublikowano
49 minut temu, black_edition napisał:

Jeśli dioda to

4096 2048 512 128 2

Ale czy wtedy nie powinienem mieć kierownicy po drugiej stronie?Mam aktywne to co opisałem w pierwszym poście tylko że czegoś jeszcze do tej sumy brakuje.Nowy moduł zakoduję według listy kodowania,jeżeli coś będzie nie tak to wpiszę tą obecną wartość...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...