bania_85 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 W takim razie zakoduj 6720 jako główne kodowanie MK. Na razie do tego co było dodałem 16 i 32 i wyszło mi 7024, ale jeszcze nie sprawdzałem czy działa 16 i 32 Jak wbijałem 6770 (2, 16, 32, 64, 512, 2048 i 4096) to nie działały mi te kierunki przy zamykaniu drzwi. Z czego wychodzi Ci wartość 6720? Bo albo ja nie umiem liczyć, albo czegoś nie rozumiem, albo czegoś nie doczytałem i będę wdzięczny za wskazówki:decayed: Bo faktycznie jak od tego co mam wypierdziele tylne szyby, to wychodzi to co podesłałeś i jutro to sprawdzę, a ogólnie to zależy mi na opcjach które wymieniłem w nawiasie:wink: W adaptacjach na kanale 62 zakoduj wartość 255. Zapisywałem 255 i to nic nie dawało. Szyberdach się zamykał z każdego położenia kluczykiem i pilotem, ale otwierać się nie dał. Nawet jak wbiłem 160 tylko do sprawdzenia dachu to i tak nie działało
Bart-S Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 W takim razie zakoduj 6720 jako główne kodowanie MK. Na razie do tego co było dodałem 16 i 32 i wyszło mi 7024, ale jeszcze nie sprawdzałem czy działa 16 i 32 Jak wbijałem 6770 (2, 16, 32, 64, 512, 2048 i 4096) to nie działały mi te kierunki przy zamykaniu drzwi. Z czego wychodzi Ci wartość 6720? Bo albo ja nie umiem liczyć, albo czegoś nie rozumiem, albo czegoś nie doczytałem i będę wdzięczny za wskazówki:decayed: Bo faktycznie jak od tego co mam wypierdziele tylne szyby, to wychodzi to co podesłałeś i jutro to sprawdzę, a ogólnie to zależy mi na opcjach które wymieniłem w nawiasie:wink: W adaptacjach na kanale 62 zakoduj wartość 255. Zapisywałem 255 i to nic nie dawało. Szyberdach się zamykał z każdego położenia kluczykiem i pilotem, ale otwierać się nie dał. Nawet jak wbiłem 160 tylko do sprawdzenia dachu to i tak nie działało Kodowanie MK które odczytałeś jest nieprawidłowe... Sumując to co opisałeś - zakoduj MK na 6768. Kanał 62 tak jak pisałem = 255. Następnie spróbuj przejechać szyberdachem manualnie (otworzyć i przytrzymać chwilę przełącznik - następnie tak samo zamykanie). Nawet jeśli nie będzie działać - kodowanie zostaw na w/w liczbach (jest prawidłowe i to nie z ich powodu nie działa domykanie). Szyby domyka?
bania_85 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Nawet jeśli nie będzie działać - kodowanie zostaw na w/w liczbach (jest prawidłowe i to nie z ich powodu nie działa domykanie). Szyby domyka? Przy ustawieniu 255 działa otwieranie i domykanie szyb kluczykiem i pilotem oraz domykanie dachu pilotem i kluczykiem. Jest tylko problem z otwieraniem dachu kluczykiem i pilotem. Pobawię się jeszcze we wtorek, albo w sobotę i dam znać co wyszło, bo może to ja coś skopałem. Jak jeszcze raz przetestuje to dam znać. Dzięki za pomoc:)
turzol Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Nie da się zakodować szybra tak żeby się otwierał czy to z kluczyka czy plota. Tak mi powiedziano w 2-óch ASO które odwiedziłem
Bart-S Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Ktoś już miał z tym problem - kodowanie ewidentnie pokazuje, że powinno to działać. Trzeba sprawdzić u kogoś kto ma szyber.
adadur Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Wychodzi wychodzi... tylko źle policzyłeś. Może inaczej - masz fabryczny alarm? No właśnie nie posiadam alarmu Może masz dokładany ... sprawdz specyfikację może obsługuje komfortowe zamykanie i otwieranie
Slawek Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Bart-S takie malutkie pytanie, czy moduł AJ wyprodukowany w 2005 roku powinien mieć tą samą funkcjonalność, chodzi mi przede wszystkim o to że spokojnie podejdzie do rocznika 2001. Mój w wersji J bzikuje ostatnio coraz bardziej, po drugie potrzebuje obsługującego mój projekt 4x el. szyby i ośw. przest. nóg
Bart-S Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Bart-S takie malutkie pytanie, czy moduł AJ wyprodukowany w 2005 roku powinien mieć tą samą funkcjonalność, chodzi mi przede wszystkim o to że spokojnie podejdzie do rocznika 2001. Mój w wersji J bzikuje ostatnio coraz bardziej, po drugie potrzebuje obsługującego mój projekt 4x el. szyby i ośw. przest. nóg http://s12.postimage.org/5cj3uf1wd/image.jpg AJ - niezależnie od daty produkcji - powinien u Ciebie zadziałać bez żadnych problemów - wystarczy przyuczyć kluczyki i zakodować zgodnie z własnymi wymogami
vanx Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Przyłączę się do wątku. Obecnie mam AR, który muszę wymienić na ... nie wiem na jaki? AR na allego jest za 500 PLN, pozostałe moduły są tańsze ok. 300 PLN. Poradzicie jaki moduł kupić? Przy obecnym (AR) mam: korby z tyłu, bez alarmu firmowego, bez oświetlenia nóg Sprawdzałem Vagiem bo mam takie objawy: jak podpalę silnik i ruszę po chwili zapala się i miga kontrolka świec, następnie zapala się ESP i ABS. Mechanik stwierdził, że to wina zawilgoconego MK. Proszę o pomoc.
bania_85 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 W takim razie zakoduj 6720 jako główne kodowanie MK. Na razie do tego co było dodałem 16 i 32 i wyszło mi 7024, ale jeszcze nie sprawdzałem czy działa 16 i 32 Jak wbijałem 6770 (2, 16, 32, 64, 512, 2048 i 4096) to nie działały mi te kierunki przy zamykaniu drzwi. Z czego wychodzi Ci wartość 6720? Bo albo ja nie umiem liczyć, albo czegoś nie rozumiem, albo czegoś nie doczytałem i będę wdzięczny za wskazówki:decayed: Bo faktycznie jak od tego co mam wypierdziele tylne szyby, to wychodzi to co podesłałeś i jutro to sprawdzę, a ogólnie to zależy mi na opcjach które wymieniłem w nawiasie:wink: W adaptacjach na kanale 62 zakoduj wartość 255. Zapisywałem 255 i to nic nie dawało. Szyberdach się zamykał z każdego położenia kluczykiem i pilotem, ale otwierać się nie dał. Nawet jak wbiłem 160 tylko do sprawdzenia dachu to i tak nie działało Kodowanie MK które odczytałeś jest nieprawidłowe... Sumując to co opisałeś - zakoduj MK na 6768. Kanał 62 tak jak pisałem = 255. Następnie spróbuj przejechać szyberdachem manualnie (otworzyć i przytrzymać chwilę przełącznik - następnie tak samo zamykanie). Nawet jeśli nie będzie działać - kodowanie zostaw na w/w liczbach (jest prawidłowe i to nie z ich powodu nie działa domykanie). Szyby domyka? Ustawiłem tak jak napisałeś i szyber niestety nie działa tak jak w opisie, czyli nie da się go otworzyć z pilota, ani kluczyka. Reszta działa tak jak powinna. Dzięki za pomoc
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Przyłączę się do wątku. Obecnie mam AR, który muszę wymienić na ... nie wiem na jaki? AR na allego jest za 500 PLN, pozostałe moduły są tańsze ok. 300 PLN. Poradzicie jaki moduł kupić?Przy obecnym (AR) mam: korby z tyłu, bez alarmu firmowego, bez oświetlenia nóg http://s18.postimage.org/d9y510s51/blad_mod_komfortu_2.jpg Sprawdzałem Vagiem bo mam takie objawy: jak podpalę silnik i ruszę po chwili zapala się i miga kontrolka świec, następnie zapala się ESP i ABS. Mechanik stwierdził, że to wina zawilgoconego MK. Proszę o pomoc. Zrób autoskana i wklej cały wykaz błędów. Ta teoria chyba jednak chybiona - MK wykorzystuje sygnały z głównej magistrali CAN czyli m.in. z ABS ale żeby sam generował takie rzeczy to pierwsze słyszę. Raczej obstawiam czujnik stopu.
vanx Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Wydruk z Vaga Próbowałem wykasować ten błąd ale nie mogę go usunąć. Wszystko w samochodzie działa, bez problemów wszystko normalnie funkcjonuje tylko te kontrolki na desce się palą. Przepraszam, jeszcze nie zawsze działa mi zamek w klapie od bagażnika, ale do tego się przyzwyczaiłem i otwieram kluczykiem. Pewnie masz rację to może być czujnik stopu, muszę go kupić i wymienić.
Bart-S Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Wydruk z Vagahttp://s12.postimage.org/dixd4cq1l/blad_mod_komfortu_1.jpg Próbowałem wykasować ten błąd ale nie mogę go usunąć. Wszystko w samochodzie działa, bez problemów wszystko normalnie funkcjonuje tylko te kontrolki na desce się palą. Przepraszam, jeszcze nie zawsze działa mi zamek w klapie od bagażnika, ale do tego się przyzwyczaiłem i otwieram kluczykiem. Pewnie masz rację to może być czujnik stopu, muszę go kupić i wymienić. Jeśli to czujnik stopu to w module ABS miałbyś zapisany błąd. Ten błąd w MK to nic poważnego i na pewno nie ma związku z kontrolką świec. Czy w innych modułach też są jakieś błędy?
adadur Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Poczytaj tu: 01561 - Ross-Tech Wiki spr. czy dobrze zamyka i blokuje tylne lewe drzwi
marajan Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 +8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem) Czyli jeslli siedze w aucie i zamkne je przyciskiem z czerwonym kluczykiem i zamki sie zarygluja, to gdy chce otrworzyc przyciskiem z otwartymi drzwiami to mi juz nie odrygluje tak? Dobrze to zinterpretowalem? Bo u mnie sie tak dzieje i nie wiem dlaczego. Po wcisnieciu otwatych drzwi jedynie przestaje swiecic czerwona kontrolka pomiedzy przyciskami.
Bart-S Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Kabelek pewnie masz przytarty albo zamek do wymiany. Nic ważnego - przeczytaj to co podesłał Ci Adam (post wyżej).
marajan Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 No ok, ale ani wjednych drzwiach nie dziala ani w drugich, a zpilota jak najbardziej w dwie strony
Bart-S Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 No ok, ale ani wjednych drzwiach nie dziala ani w drugich, a zpilota jak najbardziej w dwie strony Kodowanie MK podaj.
vanx Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Wydruk z Vagahttp://s12.postimage.org/dixd4cq1l/blad_mod_komfortu_1.jpg Próbowałem wykasować ten błąd ale nie mogę go usunąć. Wszystko w samochodzie działa, bez problemów wszystko normalnie funkcjonuje tylko te kontrolki na desce się palą. Przepraszam, jeszcze nie zawsze działa mi zamek w klapie od bagażnika, ale do tego się przyzwyczaiłem i otwieram kluczykiem. Pewnie masz rację to może być czujnik stopu, muszę go kupić i wymienić. Jeśli to czujnik stopu to w module ABS miałbyś zapisany błąd. Ten błąd w MK to nic poważnego i na pewno nie ma związku z kontrolką świec. Czy w innych modułach też są jakieś błędy? Oczywiście miałeś rację Bart-S z tym czujnikiem bo jest jeszcze taki błąd: Więcej nie jadę do tego mechanika co mówił mi o uszkodzeniu MK. Dzisiaj nie miałem czasu kupić czujnika ale może jutro go kupię i wymienię. Wielkie dzięki zamiast wydać 500 PLN na MK wydam max 35 PLN na czujnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się