Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista Modułów Komfortu 46 z Opisem Funkcji wymiana kodowanie


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Jakbym miał vag-a kolego i jeszcze umiał bym się nim posługiwać to na pewno nie prosiłbym o pomoc na forum :wink: myślałem, że drogą dedukcji idzie to rozszyfrować, ale jak nie to muszę uderzyć do kogoś z kompem

Albo zawitać na lokalny SPOT. pewnie trafi się tam ktoś z kabelkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panie Bartek, czy zechciałbyś się odnieść do błędów VAG z mojego modułu?

Problem polega na tym, że (oba) piloty czasem przestają działać

- wymieniłem "pro forma" baterie w pilotach

- zdejmowałem wzmacniacz antenowy w celu oczyszczenia styków na szybie, jednak kiedy piloty działają to nawet odłączenie całkiem wzmacniacza

i zdjęcie go z szyby nie powoduje że przestają działać. Bynajmniej, działają sobie nawet z pokaźniej odległości.

Oto błędy z mojego modułu wraz z jego "metką"

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 959 433 AT
Component and/or Version: Komfortgerát T23 1210
Software Coding: 06720
Work Shop Code: WSC 63351
Additional Info: 8E1959801 Tőrsteuer.FS BRM 0003
Additional Info: 8E1959802E Tőrsteuer.BF BRM 0003
Additional Info: 8E0959801A Tőrsteuer.HL BRM 0003
Additional Info: 8E0959802A Tőrsteuer.HR BRM 0003
3 Faults Found:
00955 - Key 1
35-10 - - - Intermittent
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
80-00 - Single-Wire Operation
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
Przyczym po skasowaniu błędów - pojawiają się one na powrót - choć piloty działają.
Kodowanie kluczyków też "wychodzi"
Jeszcze nie podnosiłem modułu, pomyślałem że może zanim to zrobię, Ty lub ktoś z kolegów coś podpowiecie.
Pozdro
Edytowane przez Wylye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek zlikwiduj błędy 01331 i 01561 w lewych przednich i tylnych drzwiach pewnie będą ułamane przewody w połączeniu gumowym między słupkami a drzwiami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek zlikwiduj błędy 01331 i 01561 w lewych przednich i tylnych drzwiach pewnie będą ułamane przewody w połączeniu gumowym między słupkami a drzwiami

O!!! i właśnie chodziło mi o takie praktyczne porady - NA POCZĄTEK! dzięki Panie Andrzej. Jutro się za to wezmę, i będę pisał "z frontu" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 1561 to prawdopodobnie zimne luty nas płytce zamka/klamki.

Polecam rozebrać i przelutować.... Tak było u mnie. Od 2 miesięcy spokój.

Chociaż, nie ma to wpływu na rozkodowanie pilota

mm... druga sprawa to przyjrzeć się płytce pilota.

Tam gdzie siedzą przyciski.

Błąd 1331 to mi wygląda na Can. Sprawdź przewody w drzwiach/słupku.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano dziś, 21:15

Błąd 1561 to prawdopodobnie zimne luty nas płytce zamka/klamki.

Polecam rozebrać i przelutować.... Tak było u mnie. Od 2 miesięcy spokój.

Chociaż, nie ma to wpływu na rozkodowanie pilotamm druga sprawa to przyjrzeć się płytce pilota.

Tam gdzie siedzą przyciski.

Błąd 1331 to mi wygląda na Can. Sprawdź przewody w drzwiach/słupku.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wielkie dzięki!

Panom - kolegom Góral i Gregori

Dzięki waszym uwagom i wskazówkom - bezbłędnie zlokalizowałem i naprawiłem usterkę

- W słupku kierowcy znalazłem 2 urwane przewody, w tylnych - jeden.

Po zlutowaniu tym razem dałem radę VAGiem skasować błędy i nie wróciły.

Pojeżdżę parę dni i zobaczę czy pilot będzie działał bez zastrzeżeń

Edytowane przez Wylye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi nie gra w opisie na 1 stronie według vaga mam moduł komfortu 8E0 959 433 AC wg opisu zgadza się wszystko oprócz szyb z tyłu bo mam korbki no i mam pełen pakiet oświetlenia przestrzeni nóg co w moim module nie jest opisane na 1 stronie bardziej by pasował u mnie moduł 8E0 959 433 AJ ten pasuje do mojego wyposażenia a vag pokazuje z końcówką AC

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marky2552
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy moduł z b7 8E0 959 433 CC, obsłuży elektrycznie składane lusterka zew. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Mam kabel Viaken KLL USB OBD 2 i VAG-COM 311.2 PL.

Mój MK to: 8E0 959 433 AG - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby)

Próbuje ustawić sobie ryglowanie drzwi i mi nie idzie.

Problem polega na tym, że mam w kodowaniu sterownika liczbę: 06976 - Zmieniam ją na jakąkolwiek np. 6722 lub 6752, naciskam na Zrób! i d*pa blada. Okno się zamyka, na nowo pokazują się zielone napisy, wchodzę z powrotem do Kodowania i nadal jest liczba 06976

Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam kabel Viakena KKL na usb i bez problemu zmieniłem kodowanie na 07024 (wcześniej miałem 06976) własnie dodawałem auto ryglowanie po przekroczeniu 15km/h, z tym że ja używam VCDS Lite 1.2.

Może znajdź na necie tą wersję i spróbuj wtedy zmienić kodowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem na VCDS Lite 1.2 i nadal to samo. Okno się zamyka, na nowo się łączy i stara liczba 06976.

Możebyć to spowodowane tym, że windows z którego korzystam jest wirtualnie odpalony przez Parallels Desktop?

Windows to: 7 Ultimate 64bit

Aplikację trzeba odpalać jako, "Uruchom jako administrator"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie wpadłem na pomysł odpalania windowsa wirtualnie do vcds'a nie mam pojęcia czy tak to zadziała, może jak masz normalnego windowsa to spróbuj normalnie. Ja robię wszystko pod win 10 x64 i działa, jedynie nie mogę zmienić kodowania sterownika AirBagów i zrywa połączenie w czasie zabaw z blokami pomiarowymi skrzyni biegów. Ale to wina kabla i powoli czas poszukać nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano dziś, 21:15

Błąd 1561 to prawdopodobnie zimne luty nas płytce zamka/klamki.

Polecam rozebrać i przelutować.... Tak było u mnie. Od 2 miesięcy spokój.

Chociaż, nie ma to wpływu na rozkodowanie pilotamm druga sprawa to przyjrzeć się płytce pilota.

Tam gdzie siedzą przyciski.

Błąd 1331 to mi wygląda na Can. Sprawdź przewody w drzwiach/słupku.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wielkie dzięki!

Panom - kolegom Góral i Gregori

Dzięki waszym uwagom i wskazówkom - bezbłędnie zlokalizowałem i naprawiłem usterkę

- W słupku kierowcy znalazłem 2 urwane przewody, w tylnych - jeden.

Po zlutowaniu tym razem dałem radę VAGiem skasować błędy i nie wróciły.

Pojeżdżę parę dni i zobaczę czy pilot będzie działał bez zastrzeżeń

Postanowiłem napisać suplement kończący moje kłopoty z "raz działającymi a raz nie" pilotami.

Na rozwiązanie tego dojmującego kłopotu naprowadził mnie filmik znaleziony w sieci (wprawdzie mowa tam o A6, ale jak mniemam to problem "symetryczny" pomiędzy modelami) dotyczący uszkodzonego mikrowłącznika w stacyjce.

Oto ten film

Dla mniej cierpliwych wyjaśniam

Autor podaje, że brak reakcji auta na pilot w takim przypadku powinien występować w określonej sytuacji, mianowicie po ręcznym włączeniu... radia - ale PRZED WYJĘCIEM KLUCZYKA... i rzeczywiście tak własnie dzisiaj postąpiłem przed opuszczeniem samochodu.

(Po prostu wyłączyłem zapłon słuchając ciekawego reportażu. Chcąc dosłuchać włączyłem radio ręcznie ponownie...)

Po chwili wyszedłem z auta i już pilot nie zadziałał.

W domu wpisałem w wyszukiwarkę po angielsku i znalazłem wyżej zamieszczone wideo...

Autor podaje tam dodatkowo, żeby spróbować wyłączyć wszytko i uruchomić blokadę kierownicy (co w zasadzie powinno następować samoczynnie po wyjęciu kluczka)

Wróciłem więc do auta, włożyłem kluczyk bez przekonania włączyłem radio, następnie je wyłączyłem. Po drodze wyłączyłem nadmuchy i "wszystko inne" wyjąłem kluczyk i LIPA

- dalej pilot nie działał. Jednak, zauważyłem wyjęcie kluczyka nie odbyło się z typowym "KLIKNIĘCIEM"... (świadczącym o zablokowaniu stacyjki)

Uruchomiłem więc silnik, ruszyłem kierownicą w prawo i w lewo, następnie wyjąłem kluczyk - USŁYSZAŁEM KLIKNIĘCIE.

Wcisnąłem guzik na pilocie i... VOILA!!! pilot działa.

Coś tam "nie teges" chyba się dzieje w mojej stacyjce... Grunt, jednak, że wiem już, że nie muszę "wyflaczać" mojego MC

Może komuś się przyda.

Edytowane przez Wylye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnego sprzętu na którym jest postawiony windows. Myślę, że to nie ma żadnego znaczenia. Wszystko się pięknie łączy, pokazuje błędy to chyba wystarczy.

No nic...

Jest jakiś magik w pobliżu Żyrardowa który by się podpiął ze swoim sprzętem i zobaczył o co tu " chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w trybie zgodności z wimdows xp próbowaleś niby nic ale u mnie bez tego nie dziala

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie komunikacja działa dobrze (tak mi się wydaje)

Problem polega na tym: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/376946-brak-automatycznego-ryglowaniu-drzwi-mozliwe/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w A4 zamykanie robi się dodadając odp wartość.

Odpisałem Ci w tamtym wątku

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli z tyłu masz korby, to nie. Wtedy tylko BA lub BD. Czytaj pierwszy post ze zrozumieniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...