Goran TBG Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 no i kicha... dzis wszystko dziala jak nalezy:)) wiec na vagu nie ma bledow i klima chodzi jak książka pisze:)
trzmi3lu Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 kurcze wiem ze kreciłem potencjometrami ale nie mam pojecia ile obrotów i w która strone, przekładałem całe mechanizmy ale nic to ne dało ponieważ nie mogłem skasować błedu, nawet po całkowitym odpieciu silniczka nie da sie tego usunąć Nie wazne ile kreciłes masz tylko 2 mozliwosci włozenia potencjometru do obudowy, jezeli w tej chwili masz błedy to wyjmij sam potencjometr i przekrec srubokretem sam suwak o 180st i włoz na miejsce . Nie musisz wyjmowac całego mechanizmu, wystarczy jak 2 srubokretami podważysz zatrzaski pokrywy i spokojnie wyjmiesz sam potencjometr. ps. Jak całkowicie odłaczysz to juz napewno nie skasujesz błedu bo sterownik nie pozwoli na to. (usterka musi zostac fizycznie usunieta to jest podstawa). Powodzenia
lukaszooo Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Moje potencjometry maja wyłamane te ograniczniki i kreca sie do okoła
trzmi3lu Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 One mają sie krecic dookoła . Widzisz na fotce potencjometr i płaski otwór w srodku wiec mozna go tylko na 2 sposoby strzałką w dół lub w góre włozyc na miejsce, nie widze w tym nic nadzwyczajnego. Uploaded with ImageShack.us
matys89 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czym można przeczyścić ten potencjometr? jest szansa, że po przeczyszczeniu zacznie działać? bo widze jak drga ale tak jakby siły nie miał, więc może coś z niego będzie. A jeżeli to nie to mam drugie pytanie czy podejdzie silniczek od anglika do wersji EU?
Krystian2290 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 No i niestety też dopadł mnie ten problem ;/ otóż lewa strona (strona kierowcy) leci cały czas chłodne powietrze czy dam 18 stopni czy 29 to cały czas chłodne a prawa strona działa normalnie jest zimno przy 18 i leci goraco przy 29 . Co mogło się stać z lewą stroną ?
markiz2 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Witam ma podobny problem grzeje prawa strona a lewa jest zimna cały czas i po podpięciu pod kompa wyszło że błąd 01809 silnik pozycjonujący dla zaworu klapowego temperatury lewy v 158 jak się do niego dostać w audi a4 2007 2.0 tdi i ile takie coś kosztuje proszę o pomoc z góry dzięki
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Co kuzwa wam z tymi klimami co drugi temat to komus klima siada. Każdemu na koncu okazuje się że ciegla sie zablokowaly lub spadły. http://a4-klub.pl/showthread.php?t=285216 http://a4-klub.pl/showthread.php?p=3774869 Tapatalk 4.
markiz2 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Proszę tylko żeby mi ktoś opisał gdzie jest ten silniczek z lewej strony bo dziś rano wsiadłem kolega miał upał a ja za kierownicą rękawiczki ubierałem ten silnik jest gdzieś pod kierownicą czy bliżej klimatronika muszę go zlokalizować dzięki
turzol Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Proszę tylko żeby mi ktoś opisał gdzie jest ten silniczek z lewej strony bo dziś rano wsiadłem kolega miał upał a ja za kierownicą rękawiczki ubierałem ten silnik jest gdzieś pod kierownicą czy bliżej klimatronika muszę go zlokalizować dzięki Spróbuj wykonać VAG-iem nastawy podstawowe silniczków. Czasami polega na zablokowane. V158 jest po stronie kierowcy
markiz2 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Robiłem ustawienia podstawowe i nic nie dało co trzeba rozebrać aby się do niego dostać zaglądam pod kierownicę ale tam wszystko zabudowane i nic nie widać
turzol Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Robiłem ustawienia podstawowe i nic nie dało co trzeba rozebrać aby się do niego dostać zaglądam pod kierownicę ale tam wszystko zabudowane i nic nie widać Akurat masz pecha bo do tego silniczka jest najgorszy dostęp z wszystkich. Musisz zdemontować osłonę/schowek z pod kierownicy i tam po prawej stronie nad pedałami będzie to ustrojstwo. Trzeba się ostro nagimnastykować żeby wykręcić 3 śruby trzymające ten silniczek. Wymieniałem go osobiście u siebie i namordowałem się z nim dobrą godzinę na same wyciągnięcie, nie wspomne o tym że przykręcenie go na swoje miejsce też wymaga nie lada wyczynów zółta strzałka
markiz2 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 A ile to kosztuje taki nowy czy lepiej spróbować go przywrócić do życia ?
turzol Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 A ile to kosztuje taki nowy czy lepiej spróbować go przywrócić do życia ? 8E1820511G 522zł brutto to już od ciebie zależy co zrobisz. Ja kupiłem wszystkie silniczki używane z A4 B7 2008r bo małym przebiegu i chodzą idealnie
markiz2 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Dziękuję bardzo za pomoc i jeszcze jedno ile dawałeś za używki
turzol Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Dziękuję bardzo za pomoc i jeszcze jedno ile dawałeś za używki 40pln/szt. Szukaj z młodych B7 lub Seata Exeo (to samo). Najlepiej uderzyć do ludzi którzy mają całe nagrzewnice na sell.
markiz2 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Dziękuje bardzo koledze za wszystkie rady silniczek kupiłem na allegro zamontowałem i wszystko wróciło do normy wreszcie od strony kierowcy nie trzeba rękawiczek ubierać pozdrawiam
Chris86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Potrzebuje numer silniczka: silnik nastawczy klapy regulacji temperatury prawy - fioletowy [V159] - H Silniczek mi świruje od strony pasażera ciepło/zimno http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/silniczki_AC.png
czerczil17 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 witam a jak ustawic dwu strefowa klime zebym nie musial ustawiac dwoch stron tylko jednym pokretlem sterowal obie strony prosze o pomoc bo niewiem gdzie tego szukac???? #
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się