Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiązki nie trzeba przekładać :wallbash: a kable we wtyczce tak :tongue4: to chyba jasne :hi:

Absolutnie NIC!

Wuciągasz wtyczkę ze starej lampy i podłączasz ja do nowej. ZERO przeróbek.

A trzeba od nowa robić adaptację vagiem :mysli:

Opublikowano

wiązki nie trzeba przekładać :wallbash: a kable we wtyczce tak :tongue4: to chyba jasne :hi:

Absolutnie NIC!

Wuciągasz wtyczkę ze starej lampy i podłączasz ja do nowej. ZERO przeróbek.

A trzeba od nowa robić adaptację vagiem :mysli:

NIC! Odłączasz stare, podłączasz nowe i cieszysz się światłem z BiXa
Opublikowano

tylko ja pisałem o przeróbce xenona aby miał regulacje z kabiny, nie pisałem o wiązce głównej do bixa bo tam nic się nie zmienia, co najwyżej trzeba poluźnić z jednej strony żeby stykła

Opublikowano

tylko ja pisałem o przeróbce xenona aby miał regulacje z kabiny, nie pisałem o wiązce głównej do bixa bo tam nic się nie zmienia, co najwyżej trzeba poluźnić z jednej strony żeby stykła

Ja wymieniam całe lampy :wink4::decayed: xenon na bixy :tongue4:

Podziękowania dla mario... za wyrezanie lamp na ruch lewostronny :notworthy:

Opublikowano

tylko ja pisałem o przeróbce xenona aby miał regulacje z kabiny, nie pisałem o wiązce głównej do bixa bo tam nic się nie zmienia, co najwyżej trzeba poluźnić z jednej strony żeby stykła

Przekładając kabelki w kostce regulacja i tak nie będzie działąć. Nie ma takiej możliwości ;)
Opublikowano

wystarczy przełożyć silniczki ze zwykłych i podpiąć te 3 przewody

Opublikowano

wystarczy przełożyć silniczki ze zwykłych i podpiąć te 3 przewody

Nie da się
Opublikowano

a dlaczego?

Opublikowano

Całkiem inne silniczki. Kompletnie różnie rozwiązana regulacja; Nawet mocowanie inne (o ile dobrze pamiętam).

Próbowałem nawet z dwóch silniczków zrobić jeden i też się nie dało

Opublikowano

Nie zrobiłem tego, bo zakupione ksenony okazały się złomem, ale z tego co widziałem mocowanie silniczków wyglądało identycznie, różniły się przede wszystkim kostką 4pin w ksenonie 3pin w normalnym.

I wydawało mi się, że można przełożyć silniczek i podlutować się pod 3 przewody - nawet kolory są te same, pozostawiając jeden dodatkowy pusty.

Kupiłem w końcu świetne HIDy - nic nie zakłocają i mam problem z bani

Opublikowano

Z mocowanie dokłądnie nie pamiętam, ale potem już wszystko inne. Na początek samo cięgło regulacyjne, w Bixie jest dużo krótsze niż w zwyklej.

Walczyłem z tym coś koło miesiąca i do tego "mój" elektryk. Nic nie zrobiliśmy.

Opublikowano

ok, ale tamten kolega pytał o zwykły ksenon, a nie bi

Opublikowano

no ładnie zakupiłem Bixenony do swojej a4 b6 z 2001r. jeszcze ich nie wysłano mi a już wyczytałem, że gdzie indziej mają regulacje góra/dół i aby móc regulować to musze wywiercić dziury w karoserii bo u mnie ich nie ma (bixenony zaczęto produkowac w późniejszym okresie i w późniejszych rocznikach dopiero były te otwory). I teraz zastanawiam się czy wiercić czy zrezygnować z tych bixenonów (obecnie mam zwykłe lampy z soczewką pod H7). Obawiam się, że jak zrobie nawiercenia po obu stronach to później może i zachodzić rdzą. Czy ktoś może coś poradzić w tym temacie? Może ktoś to robił i czy zauwazył korozje w miejscu nawiercania? :kwasny: naprawde nie wiem co robić, może ktoś zasieje optymizm bo nie wiem czy warto..

Opublikowano

Żadnych dziur w karoserii nie trzeba wiercić :grin:

Opublikowano
Żadnych dziur w karoserii nie trzeba wiercić :grin:

Przeczytaj moze ten watek zaniem zaczniej takie bzdury opowiadac.

W czesci a4 z 2001 roku(nie wiem,czy we wszystkich) nie bylo owtorow w blotniku do regulacji bixow.

Wywierc dziury,oczysc ladnie i zamaluj zaprawka z odpowiednim lakierem.

Nawet sladu nie bedzie widac.

I nie zastanawiaj sie czy zmieniac swiatla,bo roznica jest mega na plus.

Opublikowano

Przeczytaj moze ten watek zaniem zaczniej takie bzdury opowiadac.

No tak, mój błąd :hi:

Ale co innego miałem też w sumie na myśli... Mi się to skojarzyło z czujnikami od samopoziomu :kwasny:

Opublikowano

śledze sporo wątków na forum, i samopoziom też planuję ale już raczej nie w tym roku - brak $. Miałem wczesniej zwykle soczewy H7 i w to wsadziłem Hidy z canbus, ale musialem wywalić bo mi błedami zaczęły siać (choc w mojej poprzedniej B6 2.5Tdi nie mialem tych błedów) - raz na iles tam włączeń na odpalonym już silniku pluło błedami ABs/ESP i BRAKE wywaliłem wróciłem do H7 i mam spokój, ale to co mam po zmroku przed maską to jakaś zgroza mało co widać dlatego xenon musi być :) Wazne że trafiłem Bixy z XI.2004r czyli końcówka produkcji w naprawde łądnym stanie, ale zapewne producent nie poprawił tych lamp w późniejszych rocznikach tj problem z parowaniem?

Opublikowano

I nie zastanawiaj sie czy zmieniac swiatla,bo roznica jest mega na plus.

Dokładnie, popieram:thumbup1: ja zmieniłem xenony na bixy na długich w nocy niebo a ziemia:decayed:

Opublikowano
śledze sporo wątków na forum, i samopoziom też planuję ale już raczej nie w tym roku - brak $. Miałem wczesniej zwykle soczewy H7 i w to wsadziłem Hidy z canbus, ale musialem wywalić bo mi błedami zaczęły siać (choc w mojej poprzedniej B6 2.5Tdi nie mialem tych błedów) - raz na iles tam włączeń na odpalonym już silniku pluło błedami ABs/ESP i BRAKE wywaliłem wróciłem do H7 i mam spokój, ale to co mam po zmroku przed maską to jakaś zgroza mało co widać dlatego xenon musi być :) Wazne że trafiłem Bixy z XI.2004r czyli końcówka produkcji w naprawde łądnym stanie, ale zapewne producent nie poprawił tych lamp w późniejszych rocznikach tj problem z parowaniem?

niestety nie. i nie poprawił tez konstrukcji soczewek które w ori bixie b6 dość słabo świecą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...