seba132 Opublikowano 4 Lipca 2006 Opublikowano 4 Lipca 2006 WITAM Trzy tygodnie temu przesiadlem sie z b3 na a4 tdi sprowadzony z BELDII po nacieszeniu sie niunium w sobote wybralem sie nad wode, po przejechaniu 50 km samochod zaczal slabnac..ja w pedal a on ledwo co.. na skrzyzowaniu samochod zaczał samoczynnie zwiekszac obroty dochodzace do 5000 zaczał wyc ja kluczyk ze stacyjki a on dalej chodzi siwy dym z rury samozaplonu dostał dopiero go zgasilem poprzez piaty bieg i sprzeglo szarplo zgasł okoliczny mechanik stwierdzil ze jak tak kopci napewno uszczelka pod glowica no to oki jeszcze troche podjechalem kopci na bialo, bagnet z miski a tam cztery litry oleju wyparowało brak na bagniecie. po scholowaniu do mechanika juz tu na miejscu okazało sie ze turbosprezarka wirnik jest ukrecony pekł luzy oczywiscie koszy 1500---- 12 miesiecy gwar.. przy okazi wymienilem rozrzad dwa zimery i takie tam koszt 1300 no i mamy juz 2800 z turbosprezark. a teraz pytanko do madrych głow !!!dlaczego jak sie nagrzeje kopci mi na biało przechodzi kolor z papierosa lekko niebieski czyzby jak sie nagrzal wypala te reszyki zassanego oleju ,ktore mi znikly z miski olejowej??a bylo tego ok 4 litry zastanawia mnie te kopcenie powyzej 2500 na biało-niebiesko wtryski olej bierze przed awaria tego nie było...prosze o pomoc co zrobic z B3 nie mialem takich problemow zaluje ze go sprzedalem..... pozdrowienia seba132
Flaha Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 jesuuu, tak napisałeś, że chyba z 4 razy czytałem aby zrozumieć.....B3 nie żałuj bo A4 to A4 i już. A co do awarii to pojedź do dobrego mechanika a nie okolicznego. Pozdrówka i napisz jeszcze później co było.
bratpit Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Może ci tak zrobił tą turbosprężarke że dalej puszcza olej tylko w mniejszych ilościach. Tam ci klasycznie wciągnęło olej przez turbosprężarke i sie ciesz że niepogieło ci korbowodów
seba132 Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Opublikowano 5 Lipca 2006 Witam turbosprezarka jest po wymianie stara zdalem a kupilem po remacie,smarowanie dostaje i to w duzej ilosci tak stwierdzil mechanik
Sprinter Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Może dopalać resztki oleju o ile masz go w dolocie, rozbierz dolot, wyjmij intercooler i wszystko wymyj, a w ogóle powinien to zrobić już mechanik przy montażu nowej turbawki. Odepnij najpierw wąż na dole intercoolera, jak tam się nie wyleje duża ilość oleju, to raczej małe szanse, że z tego wynika kopcenie. Jak już wszystko wyczyścisz i zmontujesz spowrotem, to podepnij się pod VAG'a i zrób mu kompletną diagnostykę (nie taką na siedząco, tylko drogową tak jak należy). Powinno być widać co się z nim jeszcze ewentualnie dzieje. Turbinę czasem może wysrać chociaż powiem Ci chłopie, że zdrowo za nią zapłaciłeś... @bradpit A jak założyć źle turbinę ? :roll: Przecież tam nie ma co puszczać oleju jak jest nowa...
Hugo Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Witam turbosprezarka jest po wymianie stara zdalem a kupilem po remacie,smarowanie dostaje i to w duzej ilosci tak stwierdzil mechanik Czy chcesz powiedzieć , że zapłaciłeś 1500zł za starą regenerowaną turbinę :shock: :shock: I jak mozesz , to nie dodawaj do każdego swojego posta , zdjecia A4 :!:
seba132 Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Opublikowano 5 Lipca 2006 zgadza sie bo ta stara miala ukrecona turbina i wzieli ja jako zlom spuscił na niej 100zl a dał zregenerowana
Hugo Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 zgadza sie bo ta stara miala ukrecona turbina i wzieli ja jako zlom spuscił na niej 100zla dał zregenerowana To powiem Ci , że przepłaciłeś i to bardzoooooooooo. Za taką kase to da się kupić nową , a nie regenerowaną.Za 1500zł to spokojnie kupujesz 2 turbinki regenerowane
Sprinter Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 No pewnie, ja za zamianę na regenerowaną zapłaciłem 600zł, a założyłem sobie sam, bo filozofii w tym żadnej nie ma i wiem, że jest dobrze.
bratpit Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 @bradpit Przecież tam nie ma co puszczać oleju jak jest nowa... Nowa z tego co pisze kolega to raczej ona jest tylko z nazwy albo ceny :roll: A tak naprawde to podejżewam że może nawet niebyc regenerowana tylko wymontowana z innej A4 i wmontowana w kolegi motorek i jej stan tez może byc wątpliwy. To jest kraj Made in Poland tu sie takie rzeczy niestety robi
adamooo Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Nowa czy naprawiona nie ma znaczenia..KWOTA WYSOKA!!! Można kupić nową od 600zł do TDI.
Sprinter Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Nowa z tego co pisze kolega to raczej ona jest tylko z nazwy albo ceny :roll: A tak naprawde to podejżewam że może nawet niebyc regenerowana tylko wymontowana z innej A4 i wmontowana w kolegi motorek i jej stan tez może byc wątpliwy. To jest kraj Made in Poland tu sie takie rzeczy niestety robi I daje gwarancję na rok ? To byłoby samobójstwo A sprawdzić stan turbiny da się bez większego problemu. Mniejsza z tym... Po pierwsze podjechać do DOBREGO i poleconego mechanika, bo jak sam się nie znasz, to ktoś Ci wreszcie musi ocenić co i jak. Do tego podpinka na VAG'a i wszystko będzie jasne.
bolek Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Dokladnie macie racje,ostatnio nawet na allegro była noweczka turbawka za 700 zł :shock: nie cos mi ten mechanik nie pasuje pewnie wrzucil ci jakiegos pascia i sciemnia ze regenerowana,podjedz na Vaga i przejedz sie na podpiętym laptopie-Wyjdzie z worka szydło-Pozdrawiam
seba132 Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Opublikowano 5 Lipca 2006 witam PANOWI WLOS MI MA GLOWIE STAJEEEEEE za ta turbo dzwonilem wszedzie wroclaw maja urlop sosnowiec nie ma turbinki na miejscu,,bedzie za dwa dni itd itd a samochod stoi rozebrany i czeka na dawce wrescie znalazlem jest w katowicach szopienicach cena 900zl jesli nie jest uszkodzony wirnik ,a ja mialem czyli wzioł ja po cenie zlomowej za 100 dokładnie po targowaniu cana 1464zł dokładnie mam fakturke przed soba dałem sie wrobic no i te piwo co kupilem za szczeslwe znalezienie jej wyszło 1500
Hugo Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Następnym razem proponuje zapytać na forum , jak zamierzasz zainwestować większą gotówke w auto
baskecior Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Na AKP juz pytales i zdaje sie ze problem rozwiazales ... poczytaj sobie 10 przykazań ... stosuj w praktyce a nic złego twojemu 1Z`towi sie nie stanie.
bratpit Opublikowano 6 Lipca 2006 Opublikowano 6 Lipca 2006 http://www.allegro.pl/item114373804_turbina_do_vw_i_audi.html tu maz nówke
bolek Opublikowano 6 Lipca 2006 Opublikowano 6 Lipca 2006 http://www.allegro.pl/item114373804_turbina_do_vw_i_audi.html tu maz nówke No ijaką Ci pikną kolega wynalazł-pamiętaj od czegos tu jestesmy w końcu pozdrawiam
seba132 Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Opublikowano 7 Lipca 2006 witam Teraz sam sobie pluje w twarz,za bardzo czlowiek to przezywal jak byl bez autka i chwytal sie nawet zyletki jak sie topił ale za niewiedze trzeba palacic,nawet to nie pokazuje majej bo mnie ZEZRE ZYWCEM pozdrawiam ale juz nie kopci to sie chwali...
spanky Opublikowano 8 Lipca 2006 Opublikowano 8 Lipca 2006 witam Teraz sam sobie pluje w twarz,za bardzo czlowiek to przezywal jak byl bez autka i chwytal sie nawet zyletki jak sie topił ale za niewiedze trzeba palacic,nawet to nie pokazuje majej bo mnie ZEZRE ZYWCEM pozdrawiam ale juz nie kopci to sie chwali... silniki TDI sa bardzo dobre i niezawodne ... trzeba tylko o nie dbac i beda wozic twoje dupsko ..... :twisted: P.S zrob koniecznie diagnoze Vag'iem zeby miec pewnosc ze wszystko bangla jak nalezy .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się