Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Po wymianie 2 górnych wahaczy z lewej strony ściaga lekko na prawo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,całą zimę przejeździłem na oponach 195 z wybitymi dwoma wahaczami górnymi z lewej strony,teraz wymieniłem z wujasem te 2 górne wahacze i coś zaczeło sciagać lekko w prawo,w zeszłym roku ściągnałem na tych alu autko i jechało prosto ,co może być przyczyną? :mysli:

Opublikowano

A ustawiłeś z wujasem też zbieżność? Bez zrobionej zbieżności musi ciągnąć, nie ma siły.

Opublikowano

zapinaj poziomice, geometria prawdę Ci powie

Opublikowano

A ustawiłeś z wujasem też zbieżność? Bez zrobionej zbieżności musi ciągnąć, nie ma siły.

nie ustawiałem,wyczytałem na forum,że jeżeli zmieniamy górne wahacze to nie trzeba ,może się mylę???

Opublikowano

A ustawiłeś z wujasem też zbieżność? Bez zrobionej zbieżności musi ciągnąć, nie ma siły.

nie ustawiałem,wyczytałem na forum,że jeżeli zmieniamy górne wahacze to nie trzeba ,może się mylę???

Jeżeli nie ruszałeś śrub od końcówki drążka kierowniczego to nie jest konieczne ustawianie zbieżności wg autora "Sam naprawiam a4". Jakie wahacze założyłeś? Na forum ktoś już raz miał taki problem bo założył jakiś zamiennik który okazał się krótszy.

Opublikowano

Pierwsze słyszę żeby przy wymianie wahaczy nie ustawiać zbieżności, ja za każdym razem miałem ustawianą po robocie.

Opublikowano

Pierwsze słyszę żeby przy wymianie wahaczy nie ustawiać zbieżności, ja za każdym razem miałem ustawianą po robocie.

Zajrzyj do literatury Etzolda jak nie wierzysz jest tam to dobrze opisane. Wymieniałem osobiście górne wahacze gdzie wymontowałem amortyzator ze wspornikiem łożyskowym oraz dolne i nie ustawiałem żadnej zbieżności.

Opublikowano

Pierwsze słyszę żeby przy wymianie wahaczy nie ustawiać zbieżności, ja za każdym razem miałem ustawianą po robocie.

Zajrzyj do literatury Etzolda jak nie wierzysz jest tam to dobrze opisane. Wymieniałem osobiście górne wahacze gdzie wymontowałem amortyzator ze wspornikiem łożyskowym oraz dolne i nie ustawiałem żadnej zbieżności.

też wymieniałem wahacze i nie musiałem ustawiać zbieżności wszystko jest ok
Opublikowano

No niewiem jak wam sie zbieznosc przestawi jak gorne wachacze zmieniacie,chyba ze koncowka juz jest rozwalona to wtedy.Audi ma tak zrobione zawieszenie ze jak koncowka jest dobra to zbieznosc sie nie przestawi

Opublikowano

Witam :hi:

osobiscie polecam chociaz sprawdzic zbieznosc po wymianie wahacza- nawet jednego gornego (gdzie teoretycznie nie rusza sie koncowek?)-

nie zaszkodzi!

"Moj" mechaniol potwierdzil, ze za kazdym razem gdy zmienial u mnie (wymieniam parami gorne jak cos- tzn. przedni i tylny) wahacze to delikatnie "poprawial" zbieznosc. Nie wypytywalem sie jaki ma sposob na ich wymiane (co i jak rozbebesza- dla mnie najwazniejszy jest efekt :)), natomiast cos wlasnie lata mi po glowie, ze w tej ksiazce "Sam naprawiam" bylo cos w stylu, ze zbieznosc tak, ale jak ruszalo sie koncowki...

Takze cisnij na zbieznosc i bedzie gitara!

Tego Ci zycze!

pozdrawiam :good:

YaBoLeK

Opublikowano

"Moj" mechaniol potwierdzil, ze za kazdym razem gdy zmienial u mnie (wymieniam parami gorne jak cos- tzn. przedni i tylny) wahacze to delikatnie "poprawial" zbieznosc

Pewnie chciał ci poprawić samopoczucie :)

Ja jak zmieniałem wahacze to nic nie ruszałem ze zbieżnością.

Opublikowano

Wczoraj jadąc u mnie po trawie zaczęło coś popukiwać z lewej strony :(,więc wziąłem klucz i próbowałem dokręcać koło,żeby sprawdzić czy górne wahacze są ok(górne są w porządku).Waszym zdaniem co to może popukiwać nawet jadąc powoli na trawie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...